Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Youfone,

Wat heeft die vent en rotaccent. Word er knetter mesjokke van
Hij is vast al ergens genoemd, maar de Lenore reclame, waar die man dolgelukkig met zn overhemd in het rond danst omdat het zo lekker ruikt: Ugh...

Er komen ook nog roze bloemblaadjes vanaf en hij laat het op straat nog eens trots zien aan een paar voorbijkomende vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de meeste reclames walgelijk. Nu zag ik van de week dat die reclame van dat oeps momentje van Tena is aangepast. Dat vreselijke franse accent is eruit gehaald, maar nog steeds vind ik het een afschuwelijke reclame. Verder, pap, hoe hoog leg jij de lat? Wijsneus! Idd de Lenore reclame en die reclame van die vrouw die met vriendinnen uit eten is en dan ineens is het dochtertje zogenaamd ziek.

En Hornbach snap ik ook geen bal van.
De reclame van Arla voor Skyr.

Wáárom gaat die IJslandse deerne in godesnaam hout hakken in het IJslandse landschap? Iedereen daar verwarmt zijn huis met het hete water uit de grond... En ze hébben niet eens zoveel bomen. T stomme kind heeft gewoon weg heel IJsland leeggekapt door neppe Skyr van een idioot bedrijf.

*zo, kan weer rustig ademhalen*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat onnozele kindvrouwtje in de Garnier honing met viooltjes reclame. Zo'n verrassende combinatie dat ze ervan schrikt *braak* en stapt na het douchen uit in een viooltjesjurk en denkt daarmee heel sexy te zijn...

Ik krijg ook moordneigingen van de Trivago-reclame. Alsof een hotel boeken online zo'n zware opgave is dat je hen nodig hebt...
I learned long ago, never to wrestle with a pig. You get dirty, and besides, the pig likes it. Bernard Shaw
[quote]Dreamer schreef op 15 augustus 2016 @ 10:18:

[...]

Wat dus echt dubbel zo erg is, dat zo'n vent nog niet eens een stokbroodje kan afbakken

(gelukkig kan hij wel koffie zetten, bij afwezigheid van z'n vrouw )

Nou ben blij dat jij dat ook dacht!
Ja die Calvé dame geloof ik ook niet. Je bent moeder drukdrukdruk, je hebt eindelijk weer eens een date met je vriendinnen en dan hol je naar huis voor zo'n lullig bordje voer? NO WAY
Trouwens even geen tv reclame ergernis, maar die van de radio.

Ik irriteer me echt mateloos aan die reclames van Vodafone. En dan bedoel ik vooral die stem van Tijl Beckandt.. bah.
quote:Marlin2007 schreef op 17 augustus 2016 @ 18:16:

[quote]Dreamer schreef op 15 augustus 2016 @ 10:18:

[...]

Wat dus echt dubbel zo erg is, dat zo'n vent nog niet eens een stokbroodje kan afbakken

(gelukkig kan hij wel koffie zetten, bij afwezigheid van z'n vrouw )

Nou ben blij dat jij dat ook dacht!Nou, dat is ook enigszins een stokpaardje hoor, die hulpeloze mannen. Zowel in de reclame als hier op het forum, zodra er gesproken wordt over 'hij helpt'
Later is nu
quote:Marlin2007 schreef op 17 augustus 2016 @ 18:21:

Ja die Calvé dame geloof ik ook niet. Je bent moeder drukdrukdruk, je hebt eindelijk weer eens een date met je vriendinnen en dan hol je naar huis voor zo'n lullig bordje voer? NO WAYEn waarom heeft die man bij voorbaat dan al genoeg gekookt voor haar, en hoe kan het nog warm zijn tegen de tijd dat ze thuis is?
quote:Kwebbeltje91 schreef op 17 augustus 2016 @ 18:23:

Trouwens even geen tv reclame ergernis, maar die van de radio.

Ik irriteer me echt mateloos aan die reclames van Vodafone. En dan bedoel ik vooral die stem van Tijl Beckandt.. bah.Ja zo onnozel quasi popi absoluuuut niet grappig is hij....
quote:Hasse88 schreef op 15 augustus 2016 @ 14:30:

De reclame van Arla voor Skyr.

Wáárom gaat die IJslandse deerne in godesnaam hout hakken in het IJslandse landschap? Iedereen daar verwarmt zijn huis met het hete water uit de grond... En ze hébben niet eens zoveel bomen. T stomme kind heeft gewoon weg heel IJsland leeggekapt door neppe Skyr van een idioot bedrijf.

*zo, kan weer rustig ademhalen*En ze ziet er uit als een robot.
Op zenders als TLC komt ie vaak voorbij. Die nare reclame van Stichting Dierenlot. Ook nu onder etenstijd. Die verschrikkelijke stem van die kerel én de zeer grafische beelden van dieren die helemaal openliggen qua wonden. En hij duurt láng. Vogels...reeën...zielige zeehondjes... geslagen verwaarloosde honden...het gáát maar door.

Misselijkmakend.
quote:Deadpool schreef op 17 augustus 2016 @ 18:27:

Op zenders als TLC komt ie vaak voorbij. Die nare reclame van Stichting Dierenlot. Ook nu onder etenstijd. Die verschrikkelijke stem van die kerel én de zeer grafische beelden van dieren die helemaal openliggen qua wonden. En hij duurt láng. Vogels...reeën...zielige zeehondjes... geslagen verwaarloosde honden...het gáát maar door.

Misselijkmakend.Ja die is ook erg idd. Volgens mij kwam hij ook weleens op de radio voorbij maar daar hoor ik hem tegenwoordig niet meer. Of ik luister op andere tijdstippen, dat kan ook.
Ja zielige dieren vind ik niet tof en ik wil best doneren aan een organisatie maar die van dierenlot is gewoon vet ranzig. Van hetzelfde kaliber als mensen weleens van die halfdode honden delen op FB.
Ik snap je helemaal.
quote:Dreamer schreef op 17 augustus 2016 @ 18:24:

[...]

Nou, dat is ook enigszins een stokpaardje hoor, die hulpeloze mannen. Zowel in de reclame als hier op het forum, zodra er gesproken wordt over 'hij helpt' Me 2!! Net als dat ik nog steeds boos wordt als alleen vrouwen het wasmiddel demonstreren. Of alleen vrouwen worden aangesproken over de aanschaf vd beste opvolgmelk. En ook dat procter en gamble trotste sponsor is van moeders gevolgd door de logos van een shitload schoonmaakmerken (en always).
quote:Deadpool schreef op 17 augustus 2016 @ 18:36:

Ja zielige dieren vind ik niet tof en ik wil best doneren aan een organisatie maar die van dierenlot is gewoon vet ranzig. Van hetzelfde kaliber als mensen weleens van die halfdode honden delen op FB.Hetzelfde verhaal met die ezeltjes. Prachtig hoor die donkey farms dat wel. Maar die reclame bah. En dan heel schijnheilig.........daar hebben we uw hulp bij nodig. Hoezo? Kan ik komen werken op zo'n schattige farm? Neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet. Lappen moet je.
quote:Deadpool schreef op 08 augustus 2016 @ 18:28:

De nieuwe van NCOI

"Pap hoe hoog leg JIJ de lat?"

braaaakkkkk

O die

Ik zei de eerste keer meteen !! Dat vraagt een kind niet
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Marlin2007 schreef op 17 augustus 2016 @ 20:26:

[...]

Me 2!! Net als dat ik nog steeds boos wordt als alleen vrouwen het wasmiddel demonstreren. Of alleen vrouwen worden aangesproken over de aanschaf vd beste opvolgmelk. En ook dat procter en gamble trotste sponsor is van moeders gevolgd door de logos van een shitload schoonmaakmerken (en always).

Sowieso is alle baby shit op vrouwen gericht

Mijn man bestelde een proefdruk voor het geboortekaartje en de begeleidende brief had als aanhef 'beste mama in spé'.
Ik kan mij aardig afsluiten voor de reclame. Maar soms ontkom je er niet aan.

Dat betweterige kind van ,hoe hoog leg jij de lat.stoort mij mateloos.

En dat inleg kruisjes gedoe.laten ze van dat mens de achterkant van haar schone witte broek zien.kijk maar er lekt niks. Hoe erg kun je het maken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Marlin2007 schreef op 17 augustus 2016 @ 20:26:

[...]

Me 2!! Net als dat ik nog steeds boos wordt als alleen vrouwen het wasmiddel demonstreren. Of alleen vrouwen worden aangesproken over de aanschaf vd beste opvolgmelk. En ook dat procter en gamble trotste sponsor is van moeders gevolgd door de logos van een shitload schoonmaakmerken (en always).Haha, ik zei van de week nog tegen m'n man "goh.. de vaders hebben helemaal níets gedaan voor al die topsporters. Da's ook wat"
Later is nu
quote:Deadpool schreef op 17 augustus 2016 @ 18:27:

Misselijkmakend.

Niet alleen op TLC en ik vind het ook vreselijk.

Ik snap waarom ze het doen, ook die van Wakker Dier, maar volgens mij schiet het z'n doel voorbij.
Later is nu
quote:Manonna schreef op 17 augustus 2016 @ 22:55:

[...]

Hetzelfde verhaal met die ezeltjes. Prachtig hoor die donkey farms dat wel. Maar die reclame bah. En dan heel schijnheilig.........daar hebben we uw hulp bij nodig. Hoezo? Kan ik komen werken op zo'n schattige farm? Neeeeeeeeeeeeee natuurlijk niet. Lappen moet je.En bij dat soort 'reclames' denk ik alleen maar "help die mensen eerst, dan komen de dieren vanzelf" want in veel van die landen hebben de mensen amper te eten. Kan me maar zo voorstellen dat die het ook liever anders zien. Alleen zielige ezeltjes opvangen lijkt me gewoon niet het antwoord.
Later is nu
"Ik ...zou....zeggen.... ... ... WAAG... het .... niet.... "

Oftewel die reclame van Always met die meisjes en sport. Dat kind articuleert vaag en praat niet als een kind qua taalgebruik. STOM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven