Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
quote:chrisjoh schreef op 18 augustus 2016 @ 06:26:

Ik kan mij aardig afsluiten voor de reclame. Maar soms ontkom je er niet aan.

Dat betweterige kind van ,hoe hoog leg jij de lat.stoort mij mateloos.

En dat inleg kruisjes gedoe.laten ze van dat mens de achterkant van haar schone witte broek zien.kijk maar er lekt niks. Hoe erg kun je het maken .

Ik zet bij NCOI het geluid uit maar dat kind trekt een dusdanig hautaine kutkop dat het alsnog irritant is

En het doorlekken in maandverband reclames daar blijf ik me over verbazen. Want je lekt niet door omdat t plastic niet goed is maar omdat door bewegen je maandverband 'opfrommelt' in het midden en als je onverwachts gaat staan ofzo wil er weleens een hele golf uitgutsen en dan gaat t over de rand. Doe je niks aan hoe goed die meuk ook claimt te absorberen.
Alle reacties Link kopieren
De Lexa reclames zijn nog niet genoemd zie ik... ik weet niet waarom maar ik vind ze zó irritant! Vooral die met ene vals zingende Laura onder de douche
Time spent with a cat is never wasted
Dat stront joch met zijn dreft fles.
Het duurt nog iiieeeeuuuuwaaahhhhn voor ie leeg is. En dan die hand erbij. Emmertje graag. Teiltje is niet genoeg.
quote:helssing schreef op 19 augustus 2016 @ 22:57:

Dat stront joch met zijn dreft fles. Eens!
Die gast die in de Media markt "woont", wat een draak is dat zeg!!
quote:Deadpool schreef op 19 augustus 2016 @ 12:53:

[...]

En het doorlekken in maandverband reclames daar blijf ik me over verbazen. Want je lekt niet door omdat t plastic niet goed is maar omdat door bewegen je maandverband 'opfrommelt' in het midden en als je onverwachts gaat staan ofzo wil er weleens een hele golf uitgutsen en dan gaat t over de rand. Doe je niks aan hoe goed die meuk ook claimt te absorberen.
Ik erger me rot aan die nieuwe reclame van H&M met die kinderen in een dance battle. Ik ben wel een beetje klaar met dance op tv én hiphoppende kinderen op tv. Deze reclame is een perfecte (maar ook heel irritante) combinatie van die twee.
De VIPoo heeft ook ineens een andere stem.
Dedettol reclame. Kind niest en operns moet alles ontsmet worden. En uiteraard is het de moeder die poetst, niet pa.
Kinderen ontdekken met hun mond: Dus "zet ons meest geconcentreerd wasmiddel buiten bereik van kinderen. "

Vraag me altijd af: en jullie iets minder geconcentreerd wasmiddel, dat hoeft niet buiten bereik?

Is van fleuril of Ariel geloof ik
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 23 augustus 2016 @ 00:06:

Kinderen ontdekken met hun mond: Dus "zet ons meest geconcentreerd wasmiddel buiten bereik van kinderen. "

Vraag me altijd af: en jullie iets minder geconcentreerd wasmiddel, dat hoeft niet buiten bereik?

Is van fleuril of Ariel geloof ikFlauwekul reclame vind ik dat. Zo betuttelend. Tja, je moet wat als je een product wilt verkopen dat 5 concurrenten ook voeren.
Die nieuwe van Dettol mag wegwezen, met hun stomme liedje.

En als ik nog geen hekel had aan Geza Weisz na Expeditie Robinson krijg ik dat wel door die suffe Ziggoreclame. Bah bah.
Time spent with a cat is never wasted
quote:nlies schreef op 23 augustus 2016 @ 00:06:

Is van fleuril of Ariel geloof ikZo onsmakelijk. En nog bullshit ook. Natuurlijk stoppen kindjes dingen in hun mond maar ze ontdekken echt niet de wereld ermee.
Dettol stinkt. Getver.

Een van de vragen waar ik 's nachts wakker van kan liggen: 'wat bezielt iemand om de reclame van VIPoo in te spreken of überhaupt te spelen'? Afgezien van de knaken dan. Ik zou daar werkelijk moeite mee hebben, zo'n verschrikkelijke reclame
I don't know what that means.
SOFIE DIE WAS VERKOUDEEEEN LALALALALA STERREF

deze reclame is zò irritant dat het misdadig is

Dettol...
quote:Deadpool schreef op 25 augustus 2016 @ 21:58:

STERREF

OOOOOOOH ja inderDAAD! Dat pokkeliedje hoort bij die reclame. Gatver. Ik werd getriggerd door de merknaam, ik vind het verschrikkelijk spul. Maar dat liedje

Ik zie het hier vaak genoeg hoor, vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen, niezen of snotteren en dóórrrrrr... Dochter is er nog nooit ziek van geworden.
I don't know what that means.
Dat liedje echt ik wil met dingen gaan gooien dit overtreft echt by far alle reclames die ik hier al eerder hwb genoemd.
De Dirkreclame, met mevrouw visstick, meer hoef ik niet te zeggen denk ik
Beetje aparte reclame van zowel Axe deodorant en Dove deodorant. Bij Dove deo, vrouw spuit deo op en gaat dan met haar hand over haar oksel. Bij de Axe reclame, dit keer een man, heeft ook deo gespoten, wilt voelen of het droog is. De voice over(vrouw) vraagt wat doe je? Man antwoord, wil weten of het droog aanvoeld. Zegt voice over: doe maar niet, staat zo raar.

Een vrouw mag wel aan haar oksel voelen of het droog is, maar een man niet? Beetje vreemd
Ik erger me mateloos aan alle maandverband en incontinentiereclame's....laten we het eens over de ongemakken van mannen hebben
Ongemakken van de man mogen dan wel weer op de radio...
Ze hebben tegenwoordig ook inlegkruisjes voor mannen
quote:twijfelaartje4378 schreef op 28 augustus 2016 @ 15:43:

Ik erger me mateloos aan alle maandverband en incontinentiereclame's....laten we het eens over de ongemakken van mannen hebben
Hij is goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven