Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Quetzalcoatl schreef op 01 maart 2017 @ 21:09:

Ik vind die van mcdonalds, met orkest en operazangeres, echt teenkrommend.Nog erger dan erg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
quote:Quetzalcoatl schreef op 01 maart 2017 @ 21:09:

Ik vind die van mcdonalds, met orkest en operazangeres, echt teenkrommend.Nog erger dan erg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hornbach

Nivea zonnebrandcreme oid. Waar dames nogal hysterisch reageren als er vlekken van zonnebrandcreme in de kleding zit. Hadden ze vorige zomer de was niet gedaan of zo?
Mandemakers keukens. Ze zijn tot 22.00 uur geopend. Ja ik denk om 21.00( als voorbeeld) dat ik een nieuwe keuken wil. Op dat tijdstip heb ik echt wel wat anders aan mijn hoofd dan het kopen van een nieuwe keuken
De nootjes van nutella zijn de allerbeste nootjes.. grrrrr zeker als dochter hem niet uit haar hoofd krijgt en het steeds opnieuw zingt.

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man
Ik zag bij de Jumbo reclame ineens een onbekend kind rondlopen, heb ik iets gemist?
Denken ze nu echt dat een volwassene een of ander mondwater gaat kopen omdat er een oort van superman over het scherm rondhuppelt?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Lenne85 schreef op 28 maart 2017 @ 18:55:

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man Ik vind hem te grappig

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man Eens eens eens. Ik vind de hele reclame irritant. Zou mn man Old Spice gelijk afraden
Later is nu
Manbox van Zalando vind ik trouwens ook irritant. Typisch geval van 'vrouwen houden van shoppen en mannen niet' terwijl ik een hekel aan shoppen heb.
Later is nu
Ik wilde net Old Spice toevoegen, maar hij was ook al irritant voor anderen.
quote:Dreamer schreef op 29 maart 2017 @ 19:01:

Manbox van Zalando vind ik trouwens ook irritant. Typisch geval van 'vrouwen houden van shoppen en mannen niet' terwijl ik een hekel aan shoppen heb.Ik vind James Franco dan weer wel plezierig in deze reclame
Frankly my dear, I don"t give a damn
De GPS tracker van New York pizza.

Mag ik de nieuwe reclame van Old Spice ook toevoegen? Wat een bloed irritante manier van praten heeft die man

En die reclame is al zeker minstens 7 jaar oud.

Toen ik in 2010 in Amerika zat, was die reclame daar op tv.

Ik vind ze leuk, allemaal.
"Wat doet papa bij de wasmachine?": Vraagt de zoon van Winston Gerschtanowitz in de Robijn reclame
Fashionchick en fleur je leven. Waarom verpesten ze met die onzin je opnames? In digitale tv menu zit er nu een break in alle films en series van net5/sbs6 waar zo'n achterlijk en ongewenst reclameblok zit en dan neemt ie tweede deel niet op.
En die eindeloze voorstukjes van Peking Express. Alleen daarom kijk ik het programma niet.
Er kwam net een reclame voorbij waarvan ik dacht: is deze niet al heel oud? Hij komt me zo bekend voor! Groepje struisvogels. Eentje begint te rennen en kan ineens vliegen. (Samsung)

Een rondje googelen leert me dat er 16 jaar geleden echt exact, maar dan ook echt exact! dezelfde reclame op tv was van PlanetInternet. Zouden deze kopieerpraktijken zo mogen?
Raar. Volgens mij bestaat Planet Internet niet meer, misschienmag het bedrijf dat de reclame bedacht heeft het idee daarom nog een keer verkopen?
Deze struisvogel begint met een ... zo'n bril, waarmee je 3D een omgeving kunt zien met je telefoon. Lijkt me stug dat dat er 16 jaar terug al was?
Later is nu
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 09:13:

Die met die Mattie en Wietze

Waarom maken die in godsnaam zo'n slechte reclame voor Bell Vita?

Het komt zo ongeloofwaardig over, alsof ze het bespotten...

Buiten dat, serieus een broodje is minder goed dan een koekje?

Misschien is Planet Internet opgegaan in Samsung?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:Dreamer schreef op 04 april 2017 @ 08:21:

Deze struisvogel begint met een ... zo'n bril, waarmee je 3D een omgeving kunt zien met je telefoon. Lijkt me stug dat dat er 16 jaar terug al was?

Die van PLanet internet is niet met zo'n bril en een mannetjes struis. Voor de rest idd identiek

Vind hem erg knap gemaakt

Zag gister ook een leuke over een kat en een hond en een verzekering
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Caro_22 schreef op 31 maart 2017 @ 14:48:

"Wat doet papa bij de wasmachine?": Vraagt de zoon van Winston Gerschtanowitz in de Robijn reclame Te erg toch? En dan dat gehinnik van win en naat. Echt driewerf gruwel
Dat is mijn mama. En dat is mijn mama's mama.

Hoeveel kinderen staan er bij stil dat oma de mama van mama is

(Misschien had ik deze al genoemd maar ik blijf hem stom vinden)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven