Meest irritante reclame - DEEL 2

woensdag 29 maart 2017 om 19:00
woensdag 29 maart 2017 om 22:05

donderdag 30 maart 2017 om 18:44

maandag 3 april 2017 om 22:26
Er kwam net een reclame voorbij waarvan ik dacht: is deze niet al heel oud? Hij komt me zo bekend voor! Groepje struisvogels. Eentje begint te rennen en kan ineens vliegen. (Samsung)
Een rondje googelen leert me dat er 16 jaar geleden echt exact, maar dan ook echt exact! dezelfde reclame op tv was van PlanetInternet. Zouden deze kopieerpraktijken zo mogen?
Een rondje googelen leert me dat er 16 jaar geleden echt exact, maar dan ook echt exact! dezelfde reclame op tv was van PlanetInternet. Zouden deze kopieerpraktijken zo mogen?
dinsdag 4 april 2017 om 09:24
quote:calvijn1 schreef op 07 maart 2017 @ 09:13:
Die met die Mattie en Wietze
Waarom maken die in godsnaam zo'n slechte reclame voor Bell Vita?
Het komt zo ongeloofwaardig over, alsof ze het bespotten...
Buiten dat, serieus een broodje is minder goed dan een koekje?
Misschien is Planet Internet opgegaan in Samsung?
Die met die Mattie en Wietze
Waarom maken die in godsnaam zo'n slechte reclame voor Bell Vita?
Het komt zo ongeloofwaardig over, alsof ze het bespotten...
Buiten dat, serieus een broodje is minder goed dan een koekje?
Misschien is Planet Internet opgegaan in Samsung?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dinsdag 4 april 2017 om 10:42
quote:Dreamer schreef op 04 april 2017 @ 08:21:
Deze struisvogel begint met een ... zo'n bril, waarmee je 3D een omgeving kunt zien met je telefoon. Lijkt me stug dat dat er 16 jaar terug al was?
Die van PLanet internet is niet met zo'n bril en een mannetjes struis. Voor de rest idd identiek
Vind hem erg knap gemaakt
Zag gister ook een leuke over een kat en een hond en een verzekering
Deze struisvogel begint met een ... zo'n bril, waarmee je 3D een omgeving kunt zien met je telefoon. Lijkt me stug dat dat er 16 jaar terug al was?
Die van PLanet internet is niet met zo'n bril en een mannetjes struis. Voor de rest idd identiek
Vind hem erg knap gemaakt
Zag gister ook een leuke over een kat en een hond en een verzekering
Frankly my dear, I don"t give a damn