Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
22-07-2017 16:57
"Gek he.. stel je voor dat je op de mooiste momenten van je leven naar een ananas zat te kijken"

Ja, dat zou raar zijn. Vervolgens zie je een beeld van een man op de wc, starend naar een ananas.. Echt zo'n geweldig moment dat je niet wilt missen, zeg maar. O_O
Ja, en die vrouw in bed, die verdorie zelf aan het lezen is, die tegen haar man zegt dat hij die ananas weg moet leggen. Legt zij dan ook haar boek weg, dan mis je toch ook mooie momenten?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
tbl1966 schreef:
24-07-2017 21:08
Ja, en die vrouw in bed, die verdorie zelf aan het lezen is, die tegen haar man zegt dat hij die ananas weg moet leggen. Legt zij dan ook haar boek weg, dan mis je toch ook mooie momenten?
Nee, want een boek ís een mooi moment :proud:
Maar wat wil je anders doen in bed? Laat die man naar z'n ananas kijken, als hij daar lekker van slaapt.
Later is nu
Zouden ze ook meelezen, die reclamemakers? Dat er bij hen tijdens het maandagochtendoverleg standaard het onderwerp Vivaforum op de agenda staat en dat degene wiens reclame het meest wordt afgekraakt, dan taart moet halen? Of een andere baan vinden?
Die vreselijke mevrouw met haar fffpraakgebrek van Nutriffffia, grrrr.
Die reclame van Tjox over HG producten mag ook heel snel verdwijnen..
Het meest ergerlijke van reclame vind ik toch wel dat je, bij een avondje dezelfde zender kijken (film of gisteren darten) ook gewoon 4 of 5x hetzelfde blokje langs ziet komen, inclusief voorstukjes van nieuwe series en te verwachten films. :evil:
Later is nu
Die van 538 met die griet die haar onderlip naar beneden trekt waar dan ook "538" op getatoeerd staat. Yuck, smakeloos.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
Tele2... Vooral omdat er op de vraag: "Hoe dan?" wordt gereageerd met "Gewoon omdat het kan". Dat is toch geen antwoord! Ook horen man en ik in een van de varianten (met die oudere man en kat) steeds: "voor maar 25 gulden" Ik hoop toch echt dat we dat verkeerd horen....
SweetFirefly schreef:
27-07-2017 22:32
Die van 538 met die griet die haar onderlip naar beneden trekt waar dan ook "538" op getatoeerd staat. Yuck, smakeloos.
Die reclames van 538 vind ik altijd smakeloos.
"Bij Pearl is er sale, dus de korting is veel" ... aldus schnabbelkoning Jan Smit.
Voor de verandering heb ik vanochtend eens moeten lachen om een reclame.
Die van KPN met het vakantievriendinnetje en de vertalende telefoon, het einde was stiekem best grappig.
"Stellaaaaa!"

Godver wat irritant. :@
KoffieDoosje schreef:
31-07-2017 10:01
"Bij Pearl is er sale, dus de korting is veel" ... aldus schnabbelkoning Jan Smit.

Dit is toch gewoon geen Nederlands? 'De korting is veel' ? Je kan namelijk veel korting geven maar dat zegt niks over de hoogte. Of ben ik nou gek (ja dat sowieso).
Die reclame van de Seat Ibiza. Al die dansende mensen en dan gaat het over een auto :sarcastic:
Later is nu
Net een reclame gezien voor een toiletblokje. Lief klein kind zegt, helemaal blij: "mama heeft een nieuwe manier om mij te beschermen! " Op de achtergrond staat de betreffende moeder, innig tevreden glimlachend terwijl het kind zijn hoofd bijkans in het toilet stopt.

Verwerpelijk, dat inspelen op de gevoelens van moeders die bang zijn dat ze niet 'het beste van het beste' aanbieden. Als je begrijpt wat ik bedoel. ...
Oh, nog een! Mijn zoon roept om de haverklap, vooral als hij mij wil irriteren : " oh, wat is het leven fijn als de zon schijnt!"
Die reclame met die kapsalon waar de hele vloer vol ligt met een dikke laag haar. Jakkes wat een onsmakelijke reclame!
De allerergste radioreclame is die telefoonreclame, volgens mij van Vodafone. Wat een irritante vent is dat!
Geen irritatie van mij maar van mijn dochter van zeven.
De hulphond reclame met Sebbo (ik geloof dat hij zo heet).

Waar moeder haar zoon niet kon helpen lukt het Sebbo wel om zoon met zijn gedragsstoornis om te leren gaan. Of zoiets.
Dochter mopperde: "ja lekker makkelijk. Moeder heeft geen zin om te helpen en dus stuurt ze de hond"
(Ze had overigens niet door dat ik het hoorde.)
Mag ik Gamma en Hornbach ook nog een keer nomineren. Vast hetzelfde reclame bureau. Allebei zo niet grappig
Pap, de auto is stuk
reclame voor een nieuwe bril, niet leuk, niet interessant, helemaal niks, behalve irritant
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
De meest irritante reclame is die spam hier op Viva. ...zucht...

Hierboven zei iemand Stella en ik hoor meteen die dronken man zingen Stttelllaaa. Haha :-D

Zelf vind ik Kruidvat een van de ergste. Die extreem overdreven stem, bah.
Ik lees net nog ff verder terug en zie dat iemand Trivago noemt. Nou als ik iets helemaal kotsbeu ben is het wel trivago. De reclame zelf is niet zo erg, maar kijk 1 film en je ziet hem 5 keer voorbijkomen, dag erna hetzelfde. En dat weken lang. Overexposure = irritatie!
Op YouTube is al een paar dagen een reclame voor één of andere horrorfilm van een meisje met een enge pop, en bioscoopfilm.
Deze reclame komt dus bij kinderfilmpjes.
Mijn zoon van 10 durft al een paar dagen geen minecraft filmpjes meer te kijken door die enge reclame.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Jeetje wat ongepast. Kun je de reclame niet vlaggen?
Ik weet niet of je zoon ingelogd is bij google als hij iets kijkt (en dus bijv ook reacties kan achterlaten) maar anders zou je kunnen controleren of de leeftijdsinstelling wel goed staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven