Meest irritante reclame - DEEL 2

maandag 24 juli 2017 om 21:08
Ja, en die vrouw in bed, die verdorie zelf aan het lezen is, die tegen haar man zegt dat hij die ananas weg moet leggen. Legt zij dan ook haar boek weg, dan mis je toch ook mooie momenten?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
woensdag 26 juli 2017 om 11:54
Nee, want een boek ís een mooi moment

Maar wat wil je anders doen in bed? Laat die man naar z'n ananas kijken, als hij daar lekker van slaapt.
Later is nu
woensdag 26 juli 2017 om 16:33

donderdag 27 juli 2017 om 07:31
vrijdag 28 juli 2017 om 13:56

vrijdag 28 juli 2017 om 14:57
Die reclames van 538 vind ik altijd smakeloos.SweetFirefly schreef: ↑27-07-2017 22:32Die van 538 met die griet die haar onderlip naar beneden trekt waar dan ook "538" op getatoeerd staat. Yuck, smakeloos.
zaterdag 5 augustus 2017 om 13:03
KoffieDoosje schreef: ↑31-07-2017 10:01"Bij Pearl is er sale, dus de korting is veel" ... aldus schnabbelkoning Jan Smit.
Dit is toch gewoon geen Nederlands? 'De korting is veel' ? Je kan namelijk veel korting geven maar dat zegt niks over de hoogte. Of ben ik nou gek (ja dat sowieso).

zaterdag 12 augustus 2017 om 21:54
Net een reclame gezien voor een toiletblokje. Lief klein kind zegt, helemaal blij: "mama heeft een nieuwe manier om mij te beschermen! " Op de achtergrond staat de betreffende moeder, innig tevreden glimlachend terwijl het kind zijn hoofd bijkans in het toilet stopt.
Verwerpelijk, dat inspelen op de gevoelens van moeders die bang zijn dat ze niet 'het beste van het beste' aanbieden. Als je begrijpt wat ik bedoel. ...
Verwerpelijk, dat inspelen op de gevoelens van moeders die bang zijn dat ze niet 'het beste van het beste' aanbieden. Als je begrijpt wat ik bedoel. ...

zaterdag 12 augustus 2017 om 22:49
Geen irritatie van mij maar van mijn dochter van zeven.
De hulphond reclame met Sebbo (ik geloof dat hij zo heet).
Waar moeder haar zoon niet kon helpen lukt het Sebbo wel om zoon met zijn gedragsstoornis om te leren gaan. Of zoiets.
Dochter mopperde: "ja lekker makkelijk. Moeder heeft geen zin om te helpen en dus stuurt ze de hond"
(Ze had overigens niet door dat ik het hoorde.)
De hulphond reclame met Sebbo (ik geloof dat hij zo heet).
Waar moeder haar zoon niet kon helpen lukt het Sebbo wel om zoon met zijn gedragsstoornis om te leren gaan. Of zoiets.
Dochter mopperde: "ja lekker makkelijk. Moeder heeft geen zin om te helpen en dus stuurt ze de hond"
(Ze had overigens niet door dat ik het hoorde.)

zondag 13 augustus 2017 om 01:20
zondag 13 augustus 2017 om 02:49
Op YouTube is al een paar dagen een reclame voor één of andere horrorfilm van een meisje met een enge pop, en bioscoopfilm.
Deze reclame komt dus bij kinderfilmpjes.
Mijn zoon van 10 durft al een paar dagen geen minecraft filmpjes meer te kijken door die enge reclame.
Deze reclame komt dus bij kinderfilmpjes.
Mijn zoon van 10 durft al een paar dagen geen minecraft filmpjes meer te kijken door die enge reclame.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
zondag 13 augustus 2017 om 03:15