Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
25-09-2017 22:02
"Wat doet papa bij de wasmachine"? hahaha. Nadat zijn vrouw ook al even heeft gemeld dat man niet eens weet hoe de machine werkt.
Mensen het is 2017, papa mag best weten hoe de wasmachine werkt, zonder dat hij er trots op hoeft te zijn dat hij het vakje van de wasverzachter gevonden heeft
Die van Winston Gerstanowitsch en Renate Verbaan?
Die vind ik wel grappig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Oh, Winston vind ik wel leuk in die reclame. Renate daarentegen!
Die nieuwe reclame van Bolletje, met die juffrouw die met iedere leerling een aparte groet, doet. Niet grappig.

Die van Renate en Winston is ook gruwelijk, en Jan Smit mag ook opzouten met die opticien reclames. Voor Lionel Messi en zijn zak chips zou ik niet de deur open doen. Al dat geschnabbel door die bekende mensen terwijl ze al veel verdienen.

Het tennismeisje die dus beter tennist als haar tennispakje heul wit is door Vanish, want dat heeft haar pappa gezegd. :nope:

De promo's voor een loterij waar wederom bekende Nederlanders komen opdraven om te vertellen hoeveel geld je wel niet kan winnen.

Ik betrap me er de laatste tijd steeds vaker op dat ik m'n tv op mute zet tijdens reclames, want ik vind er bijna geen 1 leuk.
Reclame waarin vrouwen een soort van verstoppertje spelen.
Ik versta er niets van en snap het ook niet helemaal.
het gaat over mode, welke mode??? schoenen????
De 'Bra-party' hoef ik niet uit te leggen toch!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ah gadver is die er weer :-?
Relax we're all crazy, it's not a competition
Die van Winston en Renate vind ik net zo erg en ongeëmancipeerd als die van Chantal toen met "thuis ben ik toch gewoon de wasvrouw!" Dat mensen zich daar voor lenen.
Die reclame over een IT bedrijf en dat de nadruk echt ligt op dat een. Ik schakel dan echt over naar een andere radio zender. Of die ene van young capital, heel irritant.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Die bladerenblowende man met een heel fout gekozen muziekje erbij (Edith Piaf) en dan blijkt het uiteindelijk voor een fucking stoel te zijn. Waar Humberto ook zo fijn in zit.

Alle keuzes zijn fout in deze commercial.
Everything you see I owe to spaghetti!
HIJ IS WEER TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mens wat ben je mooi............. Een van de ergste reclames die ik ooit gezien heb. Op een gegeven moment gaat die man gewoon hijgen van enthousiasme. Als hij begint zap ik hem weg.
Die verzekeringsmaatschappij die eerst iets had over een mevrouw met kanker, maar die, omdat ze wist dat ze haar kinderen op wilde zien groeien, en een verzekering had die meedacht en het beste voor haar kon vinden, genas (tuurlijk je hoeft alleen maar te willen dan gebeurt het) heeft de mevrouw vervangen door een andere mevrouw, met een minder erge kwaal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
19-10-2017 22:23
Die verzekeringsmaatschappij die eerst iets had over een mevrouw met kanker, maar die, omdat ze wist dat ze haar kinderen op wilde zien groeien, en een verzekering had die meedacht en het beste voor haar kon vinden, genas (tuurlijk je hoeft alleen maar te willen dan gebeurt het) heeft de mevrouw vervangen door een andere mevrouw, met een minder erge kwaal
Ohh, die heb ik nog niet gezien, zal er eens om gaan denken.
Manonna schreef:
19-10-2017 21:48

Mens wat ben je mooi............. Een van de ergste reclames die ik ooit gezien heb. Op een gegeven moment gaat die man gewoon hijgen van enthousiasme. Als hij begint zap ik hem weg.
Zegt me helemaal niets?
Waar is hij van?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Heb zelf een giga hekel aan reclame op TV en zap weg als het op TV komt. Frappant detail, zodra op de ene zender het programma onderbroken wordt voor reclame, dan zenden de meeste andere zenders óók reclame uit. Niet alleen duurt een reclame blok lang, veel is baggerzooi en menig (gespeeld) personage is ronduit irritant. Om een voorbeeld te noemen, grote auto's worden bestuurd door mannen, kleine auto's door vrouwen tenzij de kleine auto een stoer uiterlijkheid / veel 'extra's' of uiterst modern in z'n klasse dan is het ineens weer een man als bestuurder............ Kortom stereotypen die hoe dan ook in stand gehouden moeten worden.....

Had beter zijn 'wat vind je de mooiste / leukste reclame? Komt jammer genoeg niet meer op tv maar deze spande toch echt de kroon:

https://www.youtube.com/watch?v=8S9_J7PlXoM
https://www.youtube.com/watch?v=nfSJMSmPhHw

https://www.youtube.com/watch?v=l1gQnsNU9lk en nog meer van Delta Lloyd.
https://www.youtube.com/watch?v=IZ1aao_RooU
nlies schreef:
22-09-2017 21:34
Wat is dat een idiote reclame: Bij een of andere vrouw wordt kanker geconstateerd, maar omdat ze altijd weet wat ze wilt kiest ze het goede ziekenhuis, met hulp van de verzekering, en ja hoor ze geneest.
Dus alle mensen die niet weten wat ze willen, : eigen schuld dat ze dood gaan
Ja, die mevrouw had een duidelijk plan: ze wilde haar kinderen zien opgroeien. Ja, dan genees je wil natuurlijk. Al die mensen die niet genezen hadden gewoon geen duidelijk plan.

Overigens heeft Pink ribbon ook een hele nare reclame momenteel. Dat als je aan borstkanker denkt, je vast denkt aan je moeder/vriendin/zus etc. Maar dat je ook aan jezelf moet denken, want de kans dat je doneert voor jezelf is groot. Ik vind het echt een soort poging tot emotionele bedreiging. (En bovendien krijgt gelukkig de meerderheid van vrouwen geen borstkanker, dus de kans dat je voor een ander doneert is altijd nog veel groter).
nausicaa wijzigde dit bericht op 20-10-2017 21:22
Reden: Verkeerde organisatie aangegeven
1.13% gewijzigd
calvijn1 schreef:
19-10-2017 22:50
Zegt me helemaal niets?
Waar is hij van?
Volgens mij van die zorgverzekeraar, Menz. Of Mensz. Iets in die richting.
Kwebbeltje91 schreef:
20-10-2017 10:18
Volgens mij van die zorgverzekeraar, Menz. Of Mensz. Iets in die richting.
ik dacht CZ. Hier zie je dus weer dat de reclame zijn doel voorbijschiet.We weten wel de inhoud, niet van wie hij is
Menzis toch? Stomme reclame.
er lopen er nu 2 door elkaar: Menzis is de mens wat ben je mooi, en CZ is de mevrouw met haar duidelijke plan
Die van Dettol over dat het weer verkoudhoudseizoen is en dat je 100% hygienisch schoon moet maken met Dettol om andere gezinsleden niet aan te steken ofzo. Dit is wat ik me kan herinneren van de reclame en ik erger me elke keer weer groen en geel als hij voorbij komt, bangmakerij en mensen schuldgevoel aanpraten bah!!
Manonna schreef:
19-10-2017 21:48

Ik vind het ergerlijk dat de zin steeds is: ‘mens wat ben je mooi als je probeert’, maar niet bij de moslima die probeert te fietsen. Dan moeten we ons identificeren met de persoon ernaast. ‘Mens wat ben je mooi als je helpt proberen’.
Wat is dat voor iets bizars?
manamana...tutuutududu
nausicaa schreef:
20-10-2017 09:27
Ja, die mevrouw had een duidelijk plan: ze wilde haar kinderen zien opgroeien. Ja, dan genees je wil natuurlijk. Al die mensen die niet genezen hadden gewoon geen duidelijk plan.
Deze is ook stuitend inderdaad. :-[
manamana...tutuutududu
Hier op het forum een reclame over ......."Boobietalk".... wat worden volwassen vrouwen en hun lijven weer truttig weggezet door borsten " boobies" te noemen. Net of ik de Tina zit te lezen.....
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Ik krijg echt de neiging om mijn tv van de muur te rukken op het moment dat Doutzen Kroes al schreeuwend : "KAAAAAIIIISSS really" roept.

Verschrikkelijk.
Van Menzis, wat ben je mooi als je op je bek gaat. Een man op fiets gaat onderuit. Als ik op mijn bek ga, dan ben ik niet mooi.
Irritante reckame van Tele 2
Nu is er reclame voor Circus Gerstanowitschof zoiets) is gewoon Holland got talent, alleen heet het nu anders.
Vent van Trivago
Tim en Tom van Allsecure
Tim en Tom van een of andere maagzuurtabletten. Zijn niet dezelfde personen, maar in beide spotjes tweeling en zelfde naam
Bol. com, voor je dochter doe je alles( nou mijn vader niet, nooit gedaan en zal het ook niet doen, dus die gaat uit)
Irritante reclame van About You, een online kledingshop, maar die flikkerende beelden, doet pijn aan ogen en hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven