Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
Alle reacties Link kopieren
Almhof, die griet met kinderlijk stemmetje en klodder yoghurt op haar neus.
Tegenwoordig schijnt zo'n kinderstemmetje in te zijn, en anders moet er gesproken worden of je het wereldrecord zoveel mogelijk woorden in een seconde te zeggen, moet halen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik blijf het zeggen: irritante muziekjes met irritante dansjes.

En dat reclamebureaus niets meer kunnen verzinnen, kennelijk. Hetzelfde format , voor 3-7 verschillende merken of producten. Echt.. ga wat doen voor je geld!

(dansjes, jongetjes die denkend aan hun jeugd en moeder voor zich uitstaren, een stem die zegt Mens... allemaal hele mooie dingen zegt, maar wél weer het zelfde als 3 andere reclames)
Later is nu
reclames die beginnen met: met tandarts zegt....
En die betweter van de Gamma, die met zijn app bij de hand iedereen wel even gaat vertellen/controleren of het goed gedaan is
Die reclame waarbij alle vrouwen wordt aangepraat dat ze weleens 'bacteriële vaginose" zouden kunnen hebben.... pffff
Die reclame waarin wordt gezegd dat je een zwangere sollicitante gerust kan aannemen. Ze hebben helemaal gelijk maar moet hij echt elke reclameblok voorbij komen?
Op de radio vind ik de reclame van Ford echt vreselijk.
Wat een rotstem heeft die vent zeg.
Ik had hem al eens gepost in het “waar word jij kriegel van” topic, maar ik gooi hem ook nog even hier neer; sinds kort heeft de ING een reclame met een vreselijke voice-over. Een vrouwenstem (Tjitske Reidinga?) met een soort verveeld/ironische grondtoon erin. Echt niet te harden gewoon, en ook zo duidelijk een gimmick. Volgens mij spreekt ze ook de reclame van de Coop in, want daar hoor ik precies hetzelfde vervelende toontje.
Nothing happens for a reason
Kwebbeltje91 schreef:
22-11-2017 16:23
Die reclame waarin wordt gezegd dat je een zwangere sollicitante gerust kan aannemen. Ze hebben helemaal gelijk maar moet hij echt elke reclameblok voorbij komen?
Ik irriteer me hier ook telkens aan, vooral aan die stem van die man.
Die reclame van Vomar (sss...sss...sssuper) vind ik ook heel irritant.
Volgens mij is de stem van Coop Inge Ipenburg.
Een reclame van een cracker, is en vrouw die zegt dat ze een drukke baan heeft en onbijten er bij in schiet. Als je eerder je nest uitkomt, niet een eeuwigheid voor je kleding kast staat en je gezicht vol plamuurt heb je tijd genoeg tijd om te ontbijten en niet de crackers van je huisgenoten afpakken, die wel overal tijd voor hebben. En het nog goed vinden ook als je eten uit je hnden word gepakt
Die reclame is nog 3x verschillend.
De quingo huppeldepup scootmobiels..... :facepalm:
De meeste vrouwen willen van hun vaginale schimmels af....

Ik niet overigens (ik was de uitzondering)...ik vind het wel lekker zo die flora en fauna rondom mijn doosch.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
sprokkelientje schreef:
23-11-2017 18:46
De meeste vrouwen willen van hun vaginale schimmels af....

Ik niet overigens (ik was de uitzondering)...ik vind het wel lekker zo die flora en fauna rondom mijn doosch.
Ik wilde dit echt net posten !!!

'De meeste vrouwen' alsof er inderdaad een groep bestaat die hier warm voor loopt. :facepalm:

En ik zag ze al voorbij komen, maar Tele 2 en 'Film.nl met kijk niet zo moeilijk' spannen voor mij echt de kroon. Bah.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
In de auto van mijn vader... en in de auto van mijn vader... heeft jouw vader zeker niet?
Waarom laten ze dat joch niet eens een keer antwoorden: Nee, maar in de auto van mijn moeder..
Auto's zijn nog steeds alleen maar van vaders
nlies schreef:
23-11-2017 22:45
In de auto van mijn vader... en in de auto van mijn vader... heeft jouw vader zeker niet?
Waarom laten ze dat joch niet eens een keer antwoorden: Nee, maar in de auto van mijn moeder..
Auto's zijn nog steeds alleen maar van vaders
.
Dat datzelfde automerk, een vrouw die uit haar nieuw auto stapt en een andere vrouw die zegt "zo, dat wordt dit jaar geen nieuwe keuken...".. Sja.. dat is natuurlijk ook een tegenvaller als je elk jaar een nieuwe keuken koopt? Zo'n rare uitspraak.
Later is nu
Dreamer schreef:
24-11-2017 13:41
.
Dat datzelfde automerk, een vrouw die uit haar nieuw auto stapt en een andere vrouw die zegt "zo, dat wordt dit jaar geen nieuwe keuken...".. Sja.. dat is natuurlijk ook een tegenvaller als je elk jaar een nieuwe keuken koopt? Zo'n rare uitspraak.
Tenenkrommend inderdaad.....
net zoals al die baby gerelateerde reclames waarin de vrouwelijke voice over een stem opzet of ze zojuist door één of andere goeroe geestelijk is klaargevingerd....brrrrrrrrr.

Of MEDIAMARKT......KOPEN KOPEN KOOOOOPAVOND..
voelt ook als een verbale aanranding als je net aan je munttheetje op de bank zit.

En de hele uitdrukking blek fraijdee mag voor mij ook op de schop per direct...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Volgens mij heeft Media markt nu ook "Kopen kopen, niet kijken" Tuurlijk joh, lekker kopen en vooral niet naar het saldo op je rekening kijken
Ik erger me aan bijna alle reclames, op de radio gaat ‘ie meteen op een andere zender. Op de tv vind ik die Coop-reclames echt verschrikkelijk. Wat een rotstem heeft dat mens. En bij Tjitske Reidinga’s stem in de ING-reclames zap ik ook gelijk weg.
Ik erger me echt helemaal kapot aan Magnus Magnussen. Grrr!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2017 16:23
Reden: spam
99.46% gewijzigd
Die meneer die gaat beleggen met zijn geld, en dan zo'n zalvend stemmetje dat hij echt wel weet dat er risico is, maar ja hij houdt wel van wat risico
*monotone stemmen* "Wij...zijn zeventien."
Ik vind hier dingen van.
De beelschermvullende reclame die zorgt dat ik op mijn telefoon nauwelijks kan forummen, vind ik het aller aller irritantst. :@
manamana...tutuutududu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven