Meest irritante reclame - DEEL 2
vrijdag 17 november 2017 om 00:38
vrijdag 17 november 2017 om 08:24
Ik blijf het zeggen: irritante muziekjes met irritante dansjes.
En dat reclamebureaus niets meer kunnen verzinnen, kennelijk. Hetzelfde format , voor 3-7 verschillende merken of producten. Echt.. ga wat doen voor je geld!
(dansjes, jongetjes die denkend aan hun jeugd en moeder voor zich uitstaren, een stem die zegt Mens... allemaal hele mooie dingen zegt, maar wél weer het zelfde als 3 andere reclames)
En dat reclamebureaus niets meer kunnen verzinnen, kennelijk. Hetzelfde format , voor 3-7 verschillende merken of producten. Echt.. ga wat doen voor je geld!
(dansjes, jongetjes die denkend aan hun jeugd en moeder voor zich uitstaren, een stem die zegt Mens... allemaal hele mooie dingen zegt, maar wél weer het zelfde als 3 andere reclames)
Later is nu
donderdag 23 november 2017 om 10:05
Ik had hem al eens gepost in het “waar word jij kriegel van” topic, maar ik gooi hem ook nog even hier neer; sinds kort heeft de ING een reclame met een vreselijke voice-over. Een vrouwenstem (Tjitske Reidinga?) met een soort verveeld/ironische grondtoon erin. Echt niet te harden gewoon, en ook zo duidelijk een gimmick. Volgens mij spreekt ze ook de reclame van de Coop in, want daar hoor ik precies hetzelfde vervelende toontje.
Nothing happens for a reason
donderdag 23 november 2017 om 10:15
Ik irriteer me hier ook telkens aan, vooral aan die stem van die man.Kwebbeltje91 schreef: ↑22-11-2017 16:23Die reclame waarin wordt gezegd dat je een zwangere sollicitante gerust kan aannemen. Ze hebben helemaal gelijk maar moet hij echt elke reclameblok voorbij komen?
donderdag 23 november 2017 om 18:37
Een reclame van een cracker, is en vrouw die zegt dat ze een drukke baan heeft en onbijten er bij in schiet. Als je eerder je nest uitkomt, niet een eeuwigheid voor je kleding kast staat en je gezicht vol plamuurt heb je tijd genoeg tijd om te ontbijten en niet de crackers van je huisgenoten afpakken, die wel overal tijd voor hebben. En het nog goed vinden ook als je eten uit je hnden word gepakt
Die reclame is nog 3x verschillend.
Die reclame is nog 3x verschillend.
donderdag 23 november 2017 om 18:50
Ik wilde dit echt net posten !!!sprokkelientje schreef: ↑23-11-2017 18:46De meeste vrouwen willen van hun vaginale schimmels af....
Ik niet overigens (ik was de uitzondering)...ik vind het wel lekker zo die flora en fauna rondom mijn doosch.
'De meeste vrouwen' alsof er inderdaad een groep bestaat die hier warm voor loopt.
En ik zag ze al voorbij komen, maar Tele 2 en 'Film.nl met kijk niet zo moeilijk' spannen voor mij echt de kroon. Bah.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
donderdag 23 november 2017 om 22:45
vrijdag 24 november 2017 om 13:41
.
Dat datzelfde automerk, een vrouw die uit haar nieuw auto stapt en een andere vrouw die zegt "zo, dat wordt dit jaar geen nieuwe keuken...".. Sja.. dat is natuurlijk ook een tegenvaller als je elk jaar een nieuwe keuken koopt? Zo'n rare uitspraak.
Later is nu
vrijdag 24 november 2017 om 14:16
Tenenkrommend inderdaad.....
net zoals al die baby gerelateerde reclames waarin de vrouwelijke voice over een stem opzet of ze zojuist door één of andere goeroe geestelijk is klaargevingerd....brrrrrrrrr.
Of MEDIAMARKT......KOPEN KOPEN KOOOOOPAVOND..
voelt ook als een verbale aanranding als je net aan je munttheetje op de bank zit.
En de hele uitdrukking blek fraijdee mag voor mij ook op de schop per direct...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
zaterdag 25 november 2017 om 19:03