Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame - DEEL 2

05-06-2015 11:42 3460 berichten
Aangezien het vorige deel vol is, start ik een tweede en heb ik meteen mijn TVP.

Deel 1: Meest irritante reclame

Wat vinden jullie de meest irritante reclame die direct van televisie mag verdwijnen?
SweetFirefly schreef:
12-12-2017 23:08
Die van de gescheiden ouders en de dochter die dan dat gourmetpannetje voor haar vader inpakt. Alsof die ouders alleen met kerst er samen voor dat kind kunnen zijn.
Ja en hij komt ook veel te veel voorbij
Bij die van de CoOp hoorde ik vanochtend in hun kerstreclame:

'iets lekkers van de grond'

Nou... dat ze daar nou niet ff beter over nadenken Gatverdamme. Ik snap best wat ze bedoelen maar dit klinkt echt te ranzig.
Die van post.nl hier op het forum
Alle reacties Link kopieren
Reclame van storytell. En dan de versie met het kleine jongetje met een koptelefoon op. Sorry hoor. Ga dat kind gewoon voorlezen
Alie B. :pukey: met zijn zg "oprechte verhaal"
De geil kronkelende lingeriedragende troela's van Hunkemoller.
amarna schreef:
13-12-2017 09:34
:HA: afschuwelijk!
Belle73 schreef:
12-12-2017 23:00
Ik hoorde op radio een reclame voor een ziektekostenverzekering, OHRA volgens mij, waar je een man hoort zeggen dat de gyneacoloog de mama van Kiki is. Alsof mannen ooit bij een gyneacoloog komen als patient...

Ik dacht dat juist dat de gyneacoloog tegen de patient zegt ; " de mama van Kiki"
Ik kan de reclame van de Rabobank slecht hebben, met dat passie-gedoe.
Dit is mijn motto
amarna schreef:
Erg he, vooral die blote billen Inc string en jarretels
Ik vind Doutzen Kroes hier eigenlijk te goed voor

Die van Zalando met dat domme dansje op Jingle Bells
Frankly my dear, I don"t give a damn
zozoe schreef:
13-12-2017 11:02
Ik kan de reclame van de Rabobank slecht hebben, met dat passie-gedoe.
Ja, die is echt vreselijk.
Die reclame is zo duidelijk gericht om mannen die kerstkadootjes kopen ipv op vrouwen die hun eigen lingerie kopen :proud:
amarna schreef:
Die is echt verschrikkelijk :nooo:
Niemand is onmisbaar
AnAppleADay schreef:
13-12-2017 11:39
Die reclame is zo duidelijk gericht om mannen die kerstkadootjes kopen ipv op vrouwen die hun eigen lingerie kopen :proud:
Nee hoor. Op vrouwen die denken dat ze er net zo uit horen te zien als deze meiden als ze willen verhinderen dat hun man wegloopt.
AnAppleADay schreef:
En die denken dat ze de troela's meegeleverd krijgen zeker 😂
AnAppleADay schreef:
Zelfde vind ik van de Pandora-reclame waarbij al die kerels een "hint" krijgen. Alsof je sieraden alleen hoort te krijgen en ze niet zelf kunt kopen als vrouw. Het rollenpatroon wordt stevig neergezet in reclames. Ici Paris heeft geloof ik ook zoiets.
Hoeverder het te verkopen product van basislevensbehoefte af staat, hoe dikker de man-vrouw positie wordt onderstreept.
Bij wasmiddel en schoonmaakmiddelen zien we meestal een vrouw, bij auto's meestal een man.
Maar vooral datde vrouwen bij lingerie en parfum worden weggezet als perfect ogende sexobjecten met van die zaadvragende ogen stoort me.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
De bolletje crackers reclame.
Waar dat stel ligt te stoeien in bed en zei om een cracker zeurt.
Ik zie alleen maar die borsten op en neer gaan, ik waarschijnlijk niet de enige zijn die alleen dat ziet.
SweetFirefly schreef:
12-12-2017 23:08
Die van de gescheiden ouders en de dochter die dan dat gourmetpannetje voor haar vader inpakt. Alsof die ouders alleen met kerst er samen voor dat kind kunnen zijn.
.
Eigenlijk vind ik het wel een mooie reclame, qua idee. Snap alleen dat heel veel gescheiden stellen hier niet op zitten te wachten.
Later is nu
gemini2009 schreef:
13-12-2017 14:00
De bolletje crackers reclame.
Waar dat stel ligt te stoeien in bed en zij om een cracker zeurt.
Ik zie alleen maar die borsten op en neer gaan, ik waarschijnlijk niet de enige zijn die alleen dat ziet.
,
Ik heb nog geen borst zien hobbelen, maar snap 'm niet. Hoezo is een cracker makkelijker en sneller dan een boterham? Je besmeert ze toch beide. Slaat nergens op.
Later is nu
Hi, ik ben Anouk, Ik krijg vaak complimenten over mijn huid. Mijn geheim? Olaz.

I love it.

Ja hoor. :blabla: zum kotzen, Anouk.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
De aller- allerergste reclame ooit wat mij betreft;

Nagesynchroniseerde mensen die zeggen dat hun pensioengeld niet in wapens of de tabaksindustrie geïnvesteerd mag worden.

Afgezien van de vreselijke stem en boze koppen, stoor ik me enorm aan de insinuatie dat andere verzekeraars dat wel doen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
SweetFirefly schreef:
15-12-2017 00:03
Hi, ik ben Anouk, Ik krijg vaak complimenten over mijn huid. Mijn geheim? Olaz.

I love it.

Ja hoor. :blabla: zum kotzen, Anouk.
Dit. Die stem ook. Vreselijk.
marjorette schreef:
13-12-2017 11:01
Ik dacht dat juist dat de gyneacoloog tegen de patient zegt ; " de mama van Kiki"
:whistle: Dat kan natuurlijk ook, zo had ik 'm nooit begrepen, maar dat klinkt stukken logischer.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Die ASR reclames waarbij oudere mensen dan zogenaam in straatttaal staan te roepen waar hun geld niet heen mag
Die reclame met Roger van Boxtel waarin hij maar blijft doorzagen over mens zus, mens zo :sick:
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven