Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2190 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Baankje1 schreef:
26-03-2020 07:47
Welk kinderversje zit er in die reclame over MS?
"Zeg maar dag met je handjes"
Frankly my dear, I don"t give a damn
Eggo schreef:
27-03-2020 19:59
ALLE kleffe 'we doen het saaaamen, we zijn niet aleeheen.... kijk ons eens menselijke mensen zijn.... koembajaaaah...... ' achtige reclames komen me nu ook wel aardig de strot uit. Al het op het gevoel inspelende persoonlijk geneuzel reclames. Wij zijn eeeeen.
Vreselijk he? Ben ook wel op dat punt beland inmiddels ja.
Eggo schreef:
27-03-2020 20:42
O en samen sterk samen zijn we sterk zet m op #samensterk RTL spotje met Bn-ers BRAAAK sorry die is nog wel de overtreffende trap van slecht.
Nog zo een ja! Zucht.

Ook zwaar irritant, RTL Z heeft nu constant de hashtag #BlijfThuis in beeld staan bij hun docus.
Ik nam er nog weleens eentje op als het over een boeiend onderwerp gaat. Lekker dan, denk je over n jaar of twee 'Laat ik die docu nog eens terugkijken'.
Zit je dan ook weer met die hashtag in beeld. 'oh ja toen was het Corona crisis;.....
Sowieso al die clueless rijke mensen die denken dat zij ook enorm lijden. Ga eens met een ZZP er praten of gezellig in Zuid Afrika kijken met je Kijk snik ik zit thuis.
BigLizzie schreef:
28-03-2020 06:56
Nog zo een ja! Zucht.

Ook zwaar irritant, RTL Z heeft nu constant de hashtag #BlijfThuis in beeld staan bij hun docus.
Ik nam er nog weleens eentje op als het over een boeiend onderwerp gaat. Lekker dan, denk je over n jaar of twee 'Laat ik die docu nog eens terugkijken'.
Zit je dan ook weer met die hashtag in beeld. 'oh ja toen was het Corona crisis;.....
Andere zenders hebben die hashtag ook ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
28-03-2020 07:43
Sowieso al die clueless rijke mensen die denken dat zij ook enorm lijden. Ga eens met een ZZP er praten of gezellig in Zuid Afrika kijken met je Kijk snik ik zit thuis.

Haha, zo heb ik via het Quarantaine humor topic net een setje foto's Bored Panda gezien als reactie op acteurs ed die het zó zwaar hebben in hun quarantaine en dan de huizen die daarbij zitten. Commentaar is meest: dat is voor ons vakantie!
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
28-03-2020 08:17
Andere zenders hebben die hashtag ook ja.
Ik zag het dit weekend ja.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eggo schreef:
27-03-2020 19:59
ALLE kleffe 'we doen het saaaamen, we zijn niet aleeheen.... kijk ons eens menselijke mensen zijn.... koembajaaaah...... ' achtige reclames komen me nu ook wel aardig de strot uit. Al het op het gevoel inspelende persoonlijk geneuzel reclames. Wij zijn eeeeen.
Echt verschikkelijk ja. Lijkt wel of kerstmis verlengd is...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
30-03-2020 08:39
Echt verschikkelijk ja. Lijkt wel of kerstmis verlengd is...

En het ergste komt nog. Een corona-lied gezongen door tig bn'ers.

Of het is een 1 april grap, dat kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik beleef de laatste tijd wel plezier aan reclames. Vooral aan reclames die nog zijn ingekocht/gemaakt voor de corona. Net weer reclame voor een veel te grote dure Volvo op TV. Je ziet hem rijden ergens over een brug in Italië en het concept is overduidelijk zaken als vrijheid, plezier, individualisme verbinden aan die auto.

Maar er valt al weken niks meer te rijden. De grenzen zitten dicht. We blijven thuis. En zelfs als we weer de straat op kunnen, dan mogen we nog maar in een bejaardengangetje van 100 km per uur over de straat. Ga je dan in je blitse nieuwe Volvo. ;-)
merano wijzigde dit bericht op 30-03-2020 09:41
0.69% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Alle reclames waarbij men de indruk wil wekken dat de acteurs geen acteurs zijn. Vre-se-lijk vind ik dat. McDonalds had een tijd geleden die reclame waarin "gewone toevallige passanten" (acteurs dus!!! Grrrrr) een prijs wonnen. Nu Ikea, waar ze ongelooflijk hard hun best doen om zoveel mogelijk de doorsnee Nederlander te imiteren, alsof het dan niet opvalt dat het toch echt gewoon acteurs zijn die een tekst geleerd hebben...
Als je dan toch een reclame maakt, kom er dan gewoon voor uit dat niets, maar dan ook niéts toevallig is wat er in beeld wordt gebracht..

Ik weet niet precies waarom me dit zó irriteert, maar mén...
Kwebbeltje91 schreef:
30-03-2020 08:42
En het ergste komt nog. Een corona-lied gezongen door tig bn'ers.

Of het is een 1 april grap, dat kan ook nog.
:HA: Ooohhhh ja dat gaat wat worden! Grote kans dat daar nog wel een irriteer-topicje uit voortkomt haha!
Hippiemeisje schreef:
30-03-2020 09:08
:HA: Ooohhhh ja dat gaat wat worden! Grote kans dat daar nog wel een irriteer-topicje uit voortkomt haha!
Haha dat denk ik ook wel :P Vanavond bij Jinek wordt het gezongen. Ik kijk nooit Jinek maar ik zal het vast wel horen :facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
30-03-2020 09:14
Haha dat denk ik ook wel :P Vanavond bij Jinek wordt het gezongen. Ik kijk nooit Jinek maar ik zal het vast wel horen :facepalm:
Thankx for the tip :applause:
Hippiemeisje schreef:
30-03-2020 09:29
Thankx for the tip :applause:

:biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
merano schreef:
30-03-2020 08:45
Ik beleef de laatste tijd wel plezier aan reclames. Vooral aan reclames die nog zijn ingekocht/gemaakt voor de corona. Net weer reclame voor een veel te grote dure Volvo op TV. Je ziet hem rijden ergens over een brug in Italië en het concept is overduidelijk zaken als vrijheid, plezier, individualisme verbinden aan die auto.

Maar er valt al weken niks meer te rijden. De grenzen zitten dicht. We blijven thuis. En zelfs als we weer de straat op kunnen, dan mogen we nog maar in een bejaardengangetje van 100 km per uur over de straat. Ga je dan in je blitse nieuwe Volvo. ;-)
Als ik die reclame gemaakt zou hebben, zou ik best wel balen. Stuk goedkoper om nu door die straten te rijden, je hoeft niets af te zetten en zo.
Zou leuk zijn als ze nu een soort zombiereclame maken. Dat je met die auto perfect op de vlucht kan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Baankje1 schreef:
26-03-2020 07:47
Welk kinderversje zit er in die reclame over MS?
Het lijkt een beetje op deze melodie:
https://youtu.be/E72F5NFya_g
(vooral het laatste stukje)

Ze zingen "zeg maar dag tegen je handjes, zeg maar dag dag dag"
Ik vind het best een nare reclame, maar ja dat is MS natuurlijk ook...
Kwebbeltje91 schreef:
30-03-2020 08:42
En het ergste komt nog. Een corona-lied gezongen door tig bn'ers.
Nou inderdaad.

Ik zal trouwwens ook wel de enige zijn, maar ik vind dat vreselijke spraakgebrek lied van Ali B ook om te janken zo slecht. Erger me ook kapot aan dat 'anderhalf meter' en dat debiele dansje. .

Zag net ook weer die vreselijks 'samen' reclame met al die BN-ers er in op RTL4 voorbij komen. Hou toch op. Hij duurt ook nog bijna 2 minuten,
BigLizzie schreef:
31-03-2020 07:10
Nou inderdaad.

Ik zal trouwwens ook wel de enige zijn, maar ik vind dat vreselijke spraakgebrek lied van Ali B ook om te janken zo slecht. Erger me ook kapot aan dat 'anderhalf meter' en dat debiele dansje. .

Zag net ook weer die vreselijks 'samen' reclame met al die BN-ers er in op RTL4 voorbij komen. Hou toch op. Hij duurt ook nog bijna 2 minuten,
#samensterk... met echt de meest nikszeggende figuren van RTL.
Hippiemeisje schreef:
31-03-2020 23:17
#samensterk... met echt de meest nikszeggende figuren van RTL.
Nou inderdaad
Alle reacties Link kopieren Quote
Op youtube krijg ik steeds een reclame van iemand die zogenaamd op zijn 20ste van school af is gegaan en nu zogenaamd in een hele grote villa woont. Verdiend met dropshipping.
Ben je wel een school dropout als je minimaa je mavo-havo-vwo diploma hebt?
Echt nogal een lozer.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
RTL. Met een aantal meer of minder bekende coryfeeën uit hun stal die even komen melden dat we het 'samen' moeten doen.
Wat moet ik samen doen met Humberto? Of met die Marieke Elsinga? Laat maar beelden zien van echte mensen die de maatschappij nog steeds draaiende houden in plaats van twintig keer pee dag die RTL koppen.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die nieuwe van nivea Q10, met die dansende mokkels met hun strakke huid om hun benem
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
08-04-2020 10:58
Die nieuwe van nivea Q10, met die dansende mokkels met hun strakke huid om hun benem

En daarbij de tekst dat ze NU de meest huideigen Q10 hebben (oid) Dus.. daarvoor nog niet..
Later is nu
dianaf schreef:
02-04-2020 15:45
Op youtube krijg ik steeds een reclame van iemand die zogenaamd op zijn 20ste van school af is gegaan en nu zogenaamd in een hele grote villa woont. Verdiend met dropshipping.
Ben je wel een school dropout als je minimaa je mavo-havo-vwo diploma hebt?
Echt nogal een lozer.
Haha, hij zal meer verdienen aan jou dan jij aan hem. Pas daar altijd mee op. Dit noemen ze een 'get rich quick scheme'. Tegenwoordig is het allemaal wel wat meer grijs gebied. Hij weet in ieder geval genoeg mensen te strikken, als ie op YT zijn video reclames draait.

Kennen jullie deze nog;

NUUUU OP JOUW MOBIELLLLL!
SMS CRAZY FROG NAAR 4050
EN ONTVANG NU JOUW CRAZY RINGTONE!!!
< Kleine lettertjes: door een SMS te sturen neem je een doorlopend betaald abonnement af van 5 Euro per SMS >

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven