Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2190 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Bozo schreef:
08-04-2020 13:46
Haha, hij zal meer verdienen aan jou dan jij aan hem. Pas daar altijd mee op. Dit noemen ze een 'get rich quick scheme'. Tegenwoordig is het allemaal wel wat meer grijs gebied. Hij weet in ieder geval genoeg mensen te strikken, als ie op YT zijn video reclames draait.

Kennen jullie deze nog;

NUUUU OP JOUW MOBIELLLLL!
SMS CRAZY FROG NAAR 4050
EN ONTVANG NU JOUW CRAZY RINGTONE!!!
< Kleine lettertjes: door een SMS te sturen neem je een doorlopend betaald abonnement af van 5 Euro per SMS >
Ik was ook niet van plan om er op in te gaan. Ik stoorde mij alleen aan die reclame omdat ik weet dat je echt niet zomaar rijk wordt en zeker niet met dit soort dingen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
SweetFirefly schreef:
08-04-2020 09:11
RTL. Met een aantal meer of minder bekende coryfeeën uit hun stal die even komen melden dat we het 'samen' moeten doen.
Wat moet ik samen doen met Humberto? Of met die Marieke Elsinga? Laat maar beelden zien van echte mensen die de maatschappij nog steeds draaiende houden in plaats van twintig keer pee dag die RTL koppen.

Ja, hele irritante reclame inderdaad.
De Lenor reclame, prinses die in bed ligt en wakker gekust wordt door haar prins. Ik had die vent mee in bed getrokken onder mijn frisse lakentjes. Maar ze duwt hem gewoon weg omdat het frisse Lenor gevoel zo fijn is. Dommedoos.
Nu 4 corona gerelateerde reclames achter elkaar in 1 blok met vooral veel mensen die zichzelf filmen want ze zijn zichzelf en zo gewoon. Ik kan echt geen wees jezelf en we zijn onszelf meer horen.

Ik ben al heel mijn leven mezelf en dat zal altijd zo blijven. Geldt voor iedereen. Geen special snowflakes .....gewoon doorlopen hier valt niks te zien.
#DOESLIEF my ass.
Die OMA van Albert Heijn!! Ik krijg echt kotsneigingen van haar..
Hippiemeisje schreef:
08-04-2020 21:29
Die OMA van Albert Heijn!! Ik krijg echt kotsneigingen van haar..
Och die domme domme oma toch molt ze de laptop met een ei. Vast en zeker.
SweetFirefly schreef:
08-04-2020 09:11
RTL. Met een aantal meer of minder bekende coryfeeën uit hun stal die even komen melden dat we het 'samen' moeten doen.
Wat moet ik samen doen met Humberto? Of met die Marieke Elsinga? Laat maar beelden zien van echte mensen die de maatschappij nog steeds draaiende houden in plaats van twintig keer pee dag die RTL koppen.
Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren Quote
Hippiemeisje schreef:
08-04-2020 21:29
Die OMA van Albert Heijn!! Ik krijg echt kotsneigingen van haar..

Ik vind haar leuk, maar dat komt ook doordat ze vroeger in een leuk kinderprogramma was.

Ik zag gisteren een reclameblok die volledig #daslief en #samensterk en #dankjewel (ofziets) was. Mèn, wat een gezeur. Jaja, er is corona en iedereen is lief. Next.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
09-04-2020 09:39
Ik vind haar leuk, maar dat komt ook doordat ze vroeger in een leuk kinderprogramma was.

Ik zag gisteren een reclameblok die volledig #daslief en #samensterk en #dankjewel (ofziets) was. Mèn, wat een gezeur. Jaja, er is corona en iedereen is lief. Next.
Ze komt me bekend voor, welk kinderprogramma was dat (echt zo'n "o-jaatje")
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kiiroitori schreef:
09-04-2020 11:25
Ze komt me bekend voor, welk kinderprogramma was dat (echt zo'n "o-jaatje")

Roos en haar mannen, van Villa Achterwerk. Ik herkende vooral haar stem in de kerstreclame.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
SilverShadow schreef:
08-04-2020 14:52
De Lenor reclame, prinses die in bed ligt en wakker gekust wordt door haar prins. Ik had die vent mee in bed getrokken onder mijn frisse lakentjes. Maar ze duwt hem gewoon weg omdat het frisse Lenor gevoel zo fijn is. Dommedoos.
Ik geef haar groot gelijk. Ik walg telkens als ik die baardaap zie. Laat mij maar slapen dan blijf ik liever in een natte droom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Na de RTL 'samen tegen corona' reclame door RTL koppen is er nu ook een.... Bold & the beautifulversie. Mijn thee kletterde bijna op de vloer zeg. Die botoxbekkies en eentje met een mond met lippen maatje wc-ontstopper. Oeh, schrikken.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, die heb ik gelukkig nog niet gezien :rofl:

Ik begrijp inmiddels wel dat we niet alleen meer trots zijn op onze boeren, maar ook op het zorgpersoneel, de politie enz enz,

Ik vind eigenlijk dat we het af zouden kunnen doen met "we zijn trots op iederen", maar dat zal wel te simpel zijn?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
15-04-2020 12:56
Oh, die heb ik gelukkig nog niet gezien :rofl:

Ik begrijp inmiddels wel dat we niet alleen meer trots zijn op onze boeren, maar ook op het zorgpersoneel, de politie enz enz,

Ik vind eigenlijk dat we het af zouden kunnen doen met "we zijn trots op iederen", maar dat zal wel te simpel zijn?
Nee, mensen met een bullshitbaan niet natuurlijk...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
dianaf schreef:
15-04-2020 13:51
Nee, mensen met een bullshitbaan niet natuurlijk...

Ik ben trots op iedereen, want iedereen doet het beste dat hij/zij kan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Alle reclames die beginnen met........................WIJ NEDERLANDERS...........en dan komt er een of andere eigenschap. Flikker op. Wij Nederlanders maken zelf wel uit hoe wij zijn en wat wij willen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Boursin, de vrouw die deze reclame inspreekt klinkt als een zoetsappig tekenfilmfiguurtje, mega vervelend!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
15-04-2020 22:29
Ik ben trots op iedereen, want iedereen doet het beste dat hij/zij kan.
:flirting: Wat lief!
Veel mensen zullen mijn baan een bullshitbaan noemen, maar ik doe echt mijn best en daarbij betaal ik ook netjes belastingen en zo. Dus ik draag wat bij en ik loop niemand in de weg.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen om 20.00 uur applaus voor de mensen met een bullshitbaan #daslief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Manonna schreef:
16-04-2020 20:34
Morgen om 20.00 uur applaus voor de mensen met een bullshitbaan #daslief.

:rofl:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er nog niet over uit of mijn baan een bullshitbaan is. Ze kunnen wel verrassend goed zonder mij, maar er zijn daarnaast wel zaken die niet gedaan worden (of wel gedaan, maar door iemand 5 schalen hoger, die vervolgens net niet zegt dat hij mij eigenlijk niet nodig heeft, maar wel regelmatig "ik kan het eigenlijk net zo goed zelf" Dat het een keer zo duur is, als hij het doet, daar denkt hij dan niet aan. )
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach Dreamer, zo gaat het vaak. Ik heb zelf ook een soort bullshit baan. In die zin dat als het werk wat ik doe niet meer gedaan zou worden de wereld niet vergaat en er niemand dood gaat ofzo. En toch zijn wij ook een radertje in de maatschappij en doen wij ons best.
Volgens mij is het mega irritante stemmetje dat die anti-teken reclame bij honden (advantix) heeft ingesproken hetzelfde mega irritante stemmetje van de haribo kindermix
Die ellendige Haribo reclame is ook ineens weer terug. Heb hem lang niet gezien, maar gisteren toen ik een film zat te kijken zat ie ineens weer in een reclame.
Trouwens ook irritant; het was een Nederlandse film en het geluid daarvan was zo bagger dat ik het geluid harder had gezet. Was even vergeten dat de reclames daardoor ook harder zijn :facepalm:
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
18-04-2020 09:36
Volgens mij is het mega irritante stemmetje dat die anti-teken reclame bij honden (advantix) heeft ingesproken hetzelfde mega irritante stemmetje van de haribo kindermix
Wat een achterlijke reclame is dat. Vooral die honden in het bos.
geneet van 't laeve

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven