Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2189 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
BigLizzie schreef:
24-02-2020 07:21
Die bijna 5 minuten durende Dierenleed doneer reclame. Komt geen eind aan.
met dierenarts Piet die hopelijk van mijn 3 euro eindelijk naar de kapper kan
Karl_Marx schreef:
07-03-2020 21:58
met dierenarts Piet die hopelijk van mijn 3 euro eindelijk naar de kapper kan
Dan zou ik eerder een inzameling houden voor die boeddhistische hippie
Karl_Marx schreef:
07-03-2020 21:58
met dierenarts Piet die hopelijk van mijn 3 euro eindelijk naar de kapper kan
Hahaha nou inderdaad !!!
Eggo schreef:
07-03-2020 22:01
Dan zou ik eerder een inzameling houden voor die boeddhistische hippie
ook!
Alle reacties Link kopieren Quote
Douwe Egberts reclame waarbij moeder bij haar studentenzoon op bezoek komt.
Dat moeder niet weet wat een Lungo is en zoon niet eens gewone filterkoffie kan zetten en moeder dan stiekem een schep extra koffie er bij doet. Mens, dat had je je zoon moeten leren toen hij nog thuis woonde.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Momenteel de nieuwe Ben reclame wat een vreselijke reclame.
Alle reacties Link kopieren Quote
La vache qui rit kaasjes: 'Lach elke dag en dan kun je alles aan.'
Zit mijn vriendin met MS te kijken terwijl ze de kamer doorstrompeld wetend dat het alleen nog maar erger kan worden.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
miekemv schreef:
19-02-2020 22:34
M&m Scott is home Early. En de Jumbo met zijn kaartjes waarin die man zo kinderachtig doet. Verschrikkelijk.

Deze inderdaad. En die radioreclame van Geberit. Te vaak gehoord.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
10-03-2020 12:17
La vache qui rit kaasjes: 'Lach elke dag en dan kun je alles aan.'
Zit mijn vriendin met MS te kijken terwijl ze de kamer doorstrompeld wetend dat het alleen nog maar erger kan worden.....
En die reclame over MS is ook erg.
"Zeg maar dag met je handjes"

Bah bah bah
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Vinted. Is de enige waar ik echt de kriebels van krijg. Hij is echt ook overal. Op YouTube tussen filmpjes door, op tv, op de spelletjes die ik speel op m'n telefoon. En elke keer een ander mens. En nu zag ik hem van de week met Froukje geloof ik. Dus nu ook met BN'ers :'(
Die van de Jumbo, gruwelijk. Hij schijnt in het oosten van het land te werken. Is dat echt zo? Smeekfilmpjes met van alles wat zielig is. La vache qui rit, zouden fransen werkelijk zo lachen? Is mij nog nooit opgevallen. Of topic, de Plus van die man in dat groene pak die alleen maar groen eet. Echt zo leuk/lief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bol.com met die verlegen jongen die een pakje komt ophalen bij zijn zwoele buurvrouw.
Ik vind die vrouw een beetje viezig.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
09-03-2020 11:11
Douwe Egberts reclame waarbij moeder bij haar studentenzoon op bezoek komt.
Dat moeder niet weet wat een Lungo is en zoon niet eens gewone filterkoffie kan zetten en moeder dan stiekem een schep extra koffie er bij doet. Mens, dat had je je zoon moeten leren toen hij nog thuis woonde.
Ja dit idd!
Alle reacties Link kopieren Quote
hijdie schreef:
11-03-2020 06:40
Die van de Jumbo, gruwelijk. Hij schijnt in het oosten van het land te werken. Is dat echt zo? Smeekfilmpjes met van alles wat zielig is. La vache qui rit, zouden fransen werkelijk zo lachen? Is mij nog nooit opgevallen. Of topic, de Plus van die man in dat groene pak die alleen maar groen eet. Echt zo leuk/lief.
Wie werkt in het Oosten van het land?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
amarna schreef:
11-03-2020 08:11
Bol.com met die verlegen jongen die een pakje komt ophalen bij zijn zwoele buurvrouw.
Ik vind die vrouw een beetje viezig.
Hij ook :proud:

Dat is de bedoeling van deze reclame
Frankly my dear, I don"t give a damn
Katjaaa alles fetsjie!

Fetsjie? Oooo VEGGIE! En iets met een hond die een poot mist. WTF domme reclame.

Sowieso al die verhipperisatie van vegetarisch/veganistisch. Prima dat die producten er zijn hoor voor wie dat wil maar schuif het niet door onze strot.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
11-03-2020 16:45
Hij ook :proud:

Dat is de bedoeling van deze reclame
Dat snap ik echt wel ;)
Maar ik erger me aan zulke vrouwen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die nieuwe reclame van de Hornbach met al die vieze seksende insekten.... en dan zo'n stom muziekje eronder
Malibu123 schreef:
15-03-2020 21:34
Die nieuwe reclame van de Hornbach met al die vieze seksende insekten.... en dan zo'n stom muziekje eronder
Die wou ik net gaan melden ja. Walgelijk en smerig
Alle reacties Link kopieren Quote
Ziggo buurman & Buurman... je zou toch denken dat ze inmiddels elkaars naam kennen
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Die nieuwe van de Hornbach, de tv reclame is heel irritant, maar van de radioreclame ga ik bijna schuimbekken, dus dan ga ik gelijk zappen...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Malibu123 schreef:
15-03-2020 21:34
Die nieuwe reclame van de Hornbach met al die vieze seksende insekten.... en dan zo'n stom muziekje eronder
Deze dus. En de radioreclame is ook erg irritant.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
De reclame van het wereld natuur fonds, ik krijg er elke keer zo'n deprimerend gevoel van, vooral als die man in het engels begint. Ik zet dan echt het geluid uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh-happy-day schreef:
21-03-2020 19:37
De reclame van het wereld natuur fonds, ik krijg er elke keer zo'n deprimerend gevoel van, vooral als die man in het engels begint. Ik zet dan echt het geluid uit.
Hij is idd wel wat deprimerend maar dat is ook de bedoeling, hij komt wel echt binnen. Ik vind het daarom juist een hele mooie reclame.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
09-03-2020 11:11
Douwe Egberts reclame waarbij moeder bij haar studentenzoon op bezoek komt.
Dat moeder niet weet wat een Lungo is en zoon niet eens gewone filterkoffie kan zetten en moeder dan stiekem een schep extra koffie er bij doet. Mens, dat had je je zoon moeten leren toen hij nog thuis woonde.
Eens. En anders check je toch of de gebruiksaanwijzing van of de koffie of het koffiezetapparaat. Of zoals ik dan zou doen, voor de zekerheid een schepje extra en heet water opzetten voor als het te sterk is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven