Entertainment alle pijlers

Meest irritante reclame deel 3

19-02-2020 21:17 2195 berichten
Wat vind jij de meest irritante reclame en mag direct verbannen worden van tv, radio enz.

Kan helaas geen link maken naar vorige deel. Sorry
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan er geen reclame met advies komen tussen alle haleluja 'samen' reclames voor mensen die het psychisch momenteel moeilijk hebben? Niet alleen bejaarden zijn eenzaam. Er gaan mensen zowat kapot thuis omdat ze amper anderen 'live' spreken. Die kunnen makkelijk somber worden en van somber misschien depressief en ga zo maar verder.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
10-05-2020 22:51
Kan er geen reclame met advies komen tussen alle haleluja 'samen' reclames voor mensen die het psychisch momenteel moeilijk hebben? Niet alleen bejaarden zijn eenzaam. Er gaan mensen zowat kapot thuis omdat ze amper anderen 'live' spreken. Die kunnen makkelijk somber worden en van somber misschien depressief en ga zo maar verder.
Eens
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
10-05-2020 22:51
Kan er geen reclame met advies komen tussen alle haleluja 'samen' reclames voor mensen die het psychisch momenteel moeilijk hebben? Niet alleen bejaarden zijn eenzaam. Er gaan mensen zowat kapot thuis omdat ze amper anderen 'live' spreken. Die kunnen makkelijk somber worden en van somber misschien depressief en ga zo maar verder.
Op de radio heb je die wel. Minimaal elk uur hoor ik hem wel voorbij komen. Iets in de trant van het is best normaal dat je je in de huidige omstandigheden eerder boos, verdrietig of eenzaam voelt. En dat je kunt bellen/chatten met de luisterlijn (meen ik). Er is ook een website van. Ik kijk niet zoveel tv, dus misschien dat hij ook wel op tv is?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij wel, maar dan ben je tussen alle balkonverhalen, halleluja, wat doen we het toch goed en hongerige kinderen en zieke kinderen of ezeltjes al weggezapt, denk ik.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Die op de radio maakt in ieder geval wel indruk, want ik heb het onthouden. Ik vind het wel goed dat ze aangeven dat het normaal (!!) is om je minder oké te voelen nu.

Zou wel doorgetrokken mogen worden naar straks, dat het normaal is om niet altijd gelukkige en zo te zijn.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die pampers reclame, met een keer of 5 het woord " lekkuh".
Bloed uit mijn oren!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Operatie Toffiefee..... :bonk:
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren Quote
radio reclame : hey Mercedes. :roll: ,
de bacherlotte ; klinkt allemaal zo slijmerig :pukey:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Er is nu af en toe zo een reclame op tv, weet niet precies meer van welk bedrijf, die precies de Trivago reclame nadoet.

Rete irritant en zo enorm gejat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kips vega paté.
leuk hoor om een oud melodietje te gebruiken, maar het past niet
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
SweetFirefly schreef:
19-05-2020 18:18
Operatie Toffiefee..... :bonk:
Nou echt.. en dan kloklag 3 uur, pfff
Alle reacties Link kopieren Quote
"In je leven zit je minstens 5 jaar op social media"

Echt, hóe dan. Social media is nu zo'n 10-15 jaar een ding, hoe kun je dan al 5 jaar in je leven erop zitten? En dan laten ze ook nog een oudere man zien, die in z'n leven al hele andere dingen heeft gedaan.

Andere reclame van hetzelfde bedrijft zegt dat je in je leven 2,5 jaar roddelt.

Bijzondere ideeën allemaal.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Borotalco.
Van die deodorant ga je met je armen omhoog samen in het gras liggen en met je armen in de lucht bij je vriend op de fiets zitten.
Stupide!
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een leuke reclame tussendoor. Moeder komt bloedlink de douche uit. Wie heeft mijn shampoo opgemaakt. Drie zoons op de bank met alle drie lang haar.......neuh neuh neuh. Ik vind hem leuk :-D
Niet echt een reclame maar het komt tegenwoordig op steeds meer zenders tijdens de reclameblokken, elk reclameblok ook echt. Spike, MTV, en nog n aantal zenders.

Die walgelijke ellenlange balcony stories. De meest onzinnige, slecht gefilmde bullshit met een enorm trieste voice over.
Echt, ik kijk nog liever de aller slechtste reclame dan deze trieste bedoening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa, die balconystories. De filmpjes zijn niet eens het ergste, maar die stém.. *ril*
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet of hij al voorbij is gekomen maar........

Are you drinking My “moedermelk”?

Reclame: Müllermilk
Alle reacties Link kopieren Quote
Albert Heijn. Scannen met je telefoon, betalen met je telefoon, zegeltjes op je telefoon...
Nee, dat wil je juist niet. Dat de Appie je telefoon overneemt en google real time je uitgaven kan bijhouden.

Mijn telefoon. Niet die van AH. Waar bemoeien ze zich mee.
óu sont les neiges d'antan

Wederom de reclame van de Hornbach.
Gaat nu weer over een zaag. Heb overigens nog nooit een normale reclame van Hornbach gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
scottylove schreef:
11-06-2020 11:01
Wederom de reclame van de Hornbach.
Gaat nu weer over een zaag. Heb overigens nog nooit een normale reclame van Hornbach gezien.
Bizar hè

Echt bizar dat een reclamebureau dit bedenkt en dat Hornbach denkt: "helemaal toppie!"
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind die reclame van Hornbach, hoewel zonderling, wat natuurlijk ook de bedoeling is, nu wel goed vanwege het sexy liedje van Pascale Borel en hier kan je hem horen:

https://www.youtube.com/watch?v=sZRfb1ncgj4

Als je naar beneden scrolt zie je de tekst. Ik kende Pascale niet maar nu dus wel. :proud:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van kpn met die vals zingende dame op het eind; elHELke dag..
Alle reacties Link kopieren Quote
Die van dat plafond. Dat iedereen naar het plafond of naar boven loopt te kijken. Vreselijk :(
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
funnylady schreef:
12-06-2020 21:44
Die van kpn met die vals zingende dame op het eind; elHELke dag..
Ook maar ook die knakker met die gestreepte broek die ineens op zijn hurken springt.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
De Müllermilk-reclame. Engels en Duits niet mixen in een reclame, gewoon niet. Niet.

Mjieuwlermilk, echt....het is ook niet eens grappig daardoor
wij slapen nooit.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven