Entertainment alle pijlers

Mevrouw plokkie in real life ook tenenkrommend...

21-12-2009 21:11 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Of was dat gespeeld? Iemand net Radar gezien?
nee niet gezien maar ik vind de reclame zo leuk, als enigste geloof ik... althans op het forum
eerst lezen festen...
OK, ik kom waarschijnlijk uit een ei, maar kan iemand mij uitleggen wat een plokkie is? (ik heb geen mobiele telefoon )
Niet Plokkie maar Pokkie! Als in Pokkie foetsie, alles foetsie!

Pokkie is ws afgeleid van pocket, de plek om je Pokkie te stoppen als je niet wilt dat ie foetsie gaat...
quote:iris1969 schreef op 21 december 2009 @ 22:45:

OK, ik kom waarschijnlijk uit een ei, maar kan iemand mij uitleggen wat een plokkie is? (ik heb geen mobiele telefoon )Het is pokkie, pokkie is straattaal voor mobieltje. Ik zei altijd mobi tegen dat ding. Ooh wacht ff mijn mobi pakken.. Sinds de reclame zeg ik pokkie tegen het ding. Tja, je vindt de reclame echt leuk of niet
Aha, weer wat geleerd .

Ik dacht al wat schreeuwt dat mens toch en ik begreep al niet waarom, haha.

Even off-topic: bestaan ze verder nog, mensen zonder mobieltje? (en dan onder de 70 )
Ik vind de reclame ook wel grappig. Van mij had die Vodafone reclame verkozen mogen worden tot meest irritante reclame. Die slaan echt nergens op!
Een juichtoon da’vre langs de velden..
Die van Vodafone -met die nep muppets- had van mij ook mogen winnen. Wat een vreselijke reclame zeg.

Geen idee of er nog mensen zijn die geen pokkie hebben Iris. Jij bent er eentje die ik in ieder geval ken :-)
Of die van Tele2 met dat schaap. Die had Loekie van mij op mogen vreten, dat stomme beest.

Dat was één keer matig aardig en nu alleen nog maar bespottelijk.
Wat ik niet snap is dat ie én bij de top 5 staat voor de Gouden Loekie én verkozen is tot irritanste reclame van 2009.
Heeft die reclame de Loden leeuw gewonnen? Wat raar, er zijn zoveel écht irritante reclames en dan wint eentje die door veel mensen wel gewaardeerd wordt. Ik vind het een leuke reclame en een heel grappige vrouw
quote:eleonora schreef op 22 december 2009 @ 08:36:

Of die van Tele2 met dat schaap. Die had Loekie van mij op mogen vreten, dat stomme beest.

Dat was één keer matig aardig en nu alleen nog maar bespottelijk.Bijvoorbeeld dat kutschaap inderdaad, die reclame had mogen "winnen".
[quote]Dushi74 schreef op 21 december 2009 @ 23:37:

Die van Vodafone -met die nep muppets- had van mij ook mogen winnen. Wat een vreselijke reclame zeg.

Precies, vreselijk irritant!
Briljant dat de Pokkie-reclame de Loden Loekie heeft gekregen.
Geen tv hebben is op zijn tijd toch best handig

Ik weet werkelijk niet over welke reclames jullie hebben.
Pokkie vond ik persoonlijk wel grappig, maar die Bisolvon reclame die is ..heel byzonder...

http://www.youtube.com/watch?v=pqO5dCdufLw ..

quote:lichtbron schreef op 21 december 2009 @ 21:34:

Nee,ik vond Frans 10 keer leuker in zijn reactie!

Die vent lacht volgens mij bijna altijd..

Ik mag hem wel.

Ja, hij lacht wel. Maar ik vind hem 'n beetje een simpele ziel.

Sorry.
Deze vind ik altijd om te gillen, zoals die moeder naar dat vriendinnetje van haar zoon kijkt! Ze walgt duidelijk van de ziektes die dat kind meedraagt:

http://www.youtube.com/watch?v=o8nVxoAyW30

Hij is hier in het Slowaaks trouwens, erg educatief meteen.
Ik vind die van Frans juist leuk!
Ik vind die pokkie reclame overigens vreselijk!!!!!
quote:wolletje schreef op 21 december 2009 @ 22:09:

Bij de BNers had ik Kim-Lian v/d meij gekozen met de kruidvat baby.

Frans B. vind ik héél irritant hoor en dankzij deze reclame zou ik nog eens 10 keer nadenken of ik zou overstappen naar de NME (gewoon doen? denk ut nie!) maar irritanter dan Kim-Lian? Hell no, dat was echt nachtmerrie-materiaal.

De Pokkie-reclame vind ik ook grappig, vooral als ze zo verongelijkt stottert als d'r vriend iets wil zeggen. Maar volgens mij stond deze reclame ook in de top5 van leukste reclames in Radar. Je vindt hem érg leuk of juist helemaal niet dus.
quote:eleonora schreef op 21 december 2009 @ 22:14:

Die had naar die bespottelijke ik-pis-in-mijn-broek-maar-ben-toch-o-zo-blij Tena commercial moeten gaan. Of naar die infantiele Robijn wasverzachter reclame met die meiden die dan dansen en met d'r rokken zwaaien omdat de boel zogenaamd nog dágen fris blijft ruiken, verschrikkelijk!Of naar die muts die aan de schijterij is en dan Immodium neemt omdat ze dan gezellig naar de film kan en een bak popcorn weg kan knagen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven