Entertainment alle pijlers

mistresses

23-03-2008 21:41 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt deze serie? Ik vind m echt goed, een Engelse kwaliteitsserie,

maandagavond rtl4 21.30, over 4 vrouwen en hun liefdesleven, goed geacteerd!
Ja ik vind hem ook erg goed! Ze hebben ook vier hele verschillende karakters uitgekozen. Vooral die Aziatisch aandoende dame vind ik opvallend: komt over als een harde tante, maar is veel zachter in werkelijkheid.

Vond die scene met die blonde vrouw die bij die vader op bezoek ging en zich in dat corset hees, hilarisch toen die buurman binnenkwam!
Ik heb de serie al op de BBC gezien en het wordt nog heel spannend.

En goed nieuws: de BBC heeft een vervolg aangekondigd!

Trouwens zowel Sarah Parish (Katie, de dokter) als Sharon Small (Trudi) zijn in het echt nu zwanger. En had je geraden dat Orla Brady (Shiobhan) in het echt al 47 (!) is.

Groeten,

Max
Pfff...na Brothers & Sisters komt ook dit opeens later op de avond. Lag dat altijd lekker in de bed te kijken, nu moet ik het weer opnemen. Jammer, net tegelijk met Grenzeloos Verliefd. Waar dat switchen nou weer voor nodig is mag Joost weten.
up
he, bedankt.

Nou...hier dan opnieuw de vraag of iemand mij het laatste stukje na de reclame bij kan praten. Ik viel (ongelofelijk, maar waar, haha) in slaap.
Oké, komt ie (voor diegene die nog de video willen kijken...nu stoppen met lezen):

Katie wordt voor 1 jaar geschorst omdat ze een relatie had met een patiënt. Haar relatie met Sam is niet helemaal beëindigd. Hij gaat weg voor een tijdje en ze zullen kijken hoe het gaat.

Ik ben hopeloos met de namen...maar diegene die zwanger was van iemand anders houdt het kind en Hari besluit haar toch nog een kans te geven, omdat hij van haar houdt en ook van het kind, want dat is een deel van haar.

Trudi (denk ik) geeft haar vermiste man aan bij de politie en hij wordt dus opgepakt. Gevolg hiervan is dat ze haar miljoen moet inleveren.

En diegene met een lesbische affaire beëindigt dit, na een opmerking van Hari "je doet die ander heel veel pijn" en het feit dat ze er achter komt dat ze altijd op de tweede plaats komt.

Het eindigt dat ze met z'n vieren de verjaardag vieren.

Volgens mij was dit de laatste aflevering. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb beschreven (alle afleveringen gekeken en dan zo hopeloos zijn met de namen....) En anders hoop ik dat iemand anders het nog aanvult.
Super, dank je wel!

Is dit al de laatste aflevering? Zolang wordt het toch nog niet uitgezonden?
Ik vanavond de hele tv-gids doorgespit, maar zie geen uitzending van Mistresses aan gekondigd! Was het dan inderdaad vorige week de laatste keer?
Ja, goede serie!!! Eindelijk echte vrouwen, goed acteerwerk en een spannend sfeertje.

Vind het echt een prettige serie.

Ook niet allemaal geeikt mooi en maatje 34, maar echte vrouwen die stuk voor stuk veel uitstraling hebben.

Vond het ook wel spannend afgelopen keer dat Paul weer terug kwam.
Huh??? Nu al de laatste serie?? Er zijn er pas vier geweest volgens mij..
Nee volgens mij is het afgelopen, heel jammer....mocht er graag naar kijken.
Ah, Max, dan hoop ik dat die vervolgserie ook wordt uitgezonden - op de BBC of bij RTL.
dan hoop ik toch bij rtl, heb geen bbc (kijken via de schotel)
Goed nieuws: alle 6 de afleveringen zijn te koop op DVD! Als "Seizoen 1", en inderdaad: er komt een tweede seizoen!

Ik had de eigenlijke serie op RTL 4 gemist, maar heb gisteravond (tijdens de EK-wedstrijd) de schade ingehaald, door afleveringen 1, 2 en 3 achter elkaar af te kijken!

Voor vanavond staan afl. 4, 5 en 6 op het programma. Héérlijk!
Ik heb de box 1 en 2 in recordtempo gekeken.. weet iemand wanneer en of deel 3 wordt uitgezonden? Op de site van de BBC loop ik vast, dus ik denk dat het niet snel zal gebeuren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Aanstaande donderdag is er weer nieuwe aflevering op BBC 1!
YES YES YES!!!!

Slechts 4 afleveringen, lees ik in de gids... jammer!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat dacht ik ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven