Entertainment alle pijlers

My kitchen rules

31-08-2020 18:44 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken deze serie nog niet, Jullie wel? Met 2 huizen en eerdere winnaars die het tegen de nieuwelingen opnemen.
Kijkt er nog iemand?

welkom iedereen ook die van de eten pijler ;)
nlies wijzigde dit bericht op 31-08-2020 19:01
15.02% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heb net de aflevering van gisteren gezien. Wat heeft Sophia een oude, groezelige verloofde :woa:
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
02-10-2020 20:57
Heb net de aflevering van gisteren gezien. Wat heeft Sophia een oude, groezelige verloofde :woa:
Ja dat vond ik ook, heb me echt zitten afvragen of ik het verkeerd begrepen had. Ze lijkt me zelf zo precies op haar uiterlijk
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
02-10-2020 22:16
Ja dat vond ik ook, heb me echt zitten afvragen of ik het verkeerd begrepen had. Ze lijkt me zelf zo precies op haar uiterlijk
Precies! Hij zal wel heel lief en grappig en slim zijn..
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
03-10-2020 11:01
Precies! Hij zal wel heel lief en grappig en slim zijn..
of geld hebben ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
03-10-2020 11:48
of geld hebben ;)
Zou kunnen. Hij heeft al tijden een dansschool (sinds '97 geloof ik). En zij zit er nu ook bij. Hij was vroeger danser.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop al vanaf het begin dat Jake en Elle gaan winnen, zo jammer dat ze vorige keer van de jankerige Dan en Steph verloren.

Moet wel toegeven dat ze dit seizoen minder jankerig zijn, ik trek ze nog steeds slecht.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
De finale is bijna, en dus ook het einde. Wat een kort seizoen. De vorige seizoenen waren altijd toch een stuk langer?
Alle reacties Link kopieren
ja ik vond het ook best snel gaan. misschien omdat het concept nog uitproberen was. Ik ga uit van nog 3 keer koken en dan de finale
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Toch maar goed dat Ben er al eerder uitlag, anders hadden we dit gedoe ook nog elke avond gehad
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Toch vind ik het een leuker concept dat het koken in de studio voor de uitgebreide jury.

Op deze manier blijft het meer ‘thuis’ restaurant
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
En ze blijven niet snappen dat je voor een finaleplaats geen dingen moet maken die soms goed en soms slecht aflopen, of die je bijna nooit gemaakt hebt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
05-10-2020 19:40
En ze blijven niet snappen dat je voor een finaleplaats geen dingen moet maken die soms goed en soms slecht aflopen, of die je bijna nooit gemaakt hebt.
Krijg soms het idee dat dat moet. Kan me niet voorstellen dat je zulke risico's neemt. Dit komt ieder jaar weer bij meerdere teams terug.

Moest wel lachen hoe kaylene de pindaparfait uit de vormpjes graaide. Als je dat zo ziet, wil je het toch niet meer eten?

Wat heeft Sophia zich voor schut gezet met dat gebeuren over Ben en Lauren. Super gemeen ook.
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
06-10-2020 08:18
Krijg soms het idee dat dat moet. Kan me niet voorstellen dat je zulke risico's neemt. Dit komt ieder jaar weer bij meerdere teams terug.

Moest wel lachen hoe kaylene de pindaparfait uit de vormpjes graaide. Als je dat zo ziet, wil je het toch niet meer eten?

Wat heeft Sophia zich voor schut gezet met dat gebeuren over Ben en Lauren. Super gemeen ook.
Nee denk niet dat dat moet, want er wordt nog al vaak gezegd door de jury dat ze moeten koken zoals ze dat gewend zijn. Gisteren ook weer, die kip was prima maar bij die andere gerechten paste het niet bij hen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
06-10-2020 08:18

Wat heeft Sophia zich voor schut gezet met dat gebeuren over Ben en Lauren. Super gemeen ook.

Wat mij betreft niet zo erg als Roula; HOE wil je nogmaals op date met deze loser?

En eigenlijk geloofde ik Sophia meer dan Ben en Lauren.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
heb het laatste kwartier gemist. iemand die me kan bijpraten?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
06-10-2020 22:24
heb het laatste kwartier gemist. iemand die me kan bijpraten?
Ze hebben van alle kandidaten een 10 gekregen en van de jury ook allemaal 10-en. Behalve Colin, die gaf hun voorgerecht een 8.
Dus ze hebben 98 punten gekregen
nlies schreef:
06-10-2020 14:00
Nee denk niet dat dat moet, want er wordt nog al vaak gezegd door de jury dat ze moeten koken zoals ze dat gewend zijn. Gisteren ook weer, die kip was prima maar bij die andere gerechten paste het niet bij hen
Ja daar zit wat in. Toch vreemd dat het zo vaak gebeurt en zo vaak fout gaat. Je zou denken dat je weinig risico's neemt.
vandale schreef:
06-10-2020 18:59
Wat mij betreft niet zo erg als Roula; HOE wil je nogmaals op date met deze loser?

En eigenlijk geloofde ik Sophia meer dan Ben en Lauren.
Ja zij zet zichzelf helemaal voor schut. Maar dat vond ik hiervoor al een beetje door zich zo idioot 'verliefd' te gedragen op een jongen die je amper kent.

Sophia heeft in ieder geval gelogen dat Romel het ook had gezien.
Lauren liegt alleen maar als het daarom gaat. En Ben heeft ook reden genoeg te liegen. Tsja...
Alle reacties Link kopieren
-Sam- schreef:
07-10-2020 13:36
Ja daar zit wat in. Toch vreemd dat het zo vaak gebeurt en zo vaak fout gaat. Je zou denken dat je weinig risico's neemt.
Net zoals er iemand van de jury graag veel saus heeft. dat is al zo lang bekend dan geef je hem toch extra saus,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
bedankt granny voor de update, met een beetje mazzel haalt Mark het niet. die hebben ook al erg plus en erg min gezeten volgens mij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik had graag Jac en Shaz willen zien in de finale. Ipv Kerry and Kaylene.

Jake en Elle hebben goed gekookt, maar 98 punten???? Vond hun menu vrij gewoontjes.
Maar wel altijd heel goed gekookt. Dus verbaasd mij niet dat ze in de finale staan.

Ben benieuwd naar de finale.
Alle reacties Link kopieren
Dan heeft het moeilijk, gaat steeds benauwder kijken, tot het ijs kwam
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
07-10-2020 19:08
Ik had graag Jac en Shaz willen zien in de finale. Ipv Kerry and Kaylene.

Jake en Elle hebben goed gekookt, maar 98 punten???? Vond hun menu vrij gewoontjes.
Maar wel altijd heel goed gekookt. Dus verbaasd mij niet dat ze in de finale staan.

Ben benieuwd naar de finale.
dit menu is ook niet zo spectaculair
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Wat is champagne in het Iers? ... Guiness :rofl:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
varkensoor en varkensknokkels, niet iets wat ik vrijwillig zou kiezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven