Entertainment alle pijlers

My Name Is (TV)

20-08-2011 19:43 1091 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zaterdagavond van 20.30 tot 2200 op RTL4

My Name Is

Op zoek naar nieuw talent

Zoektocht

naar de beste impersonator van Nederland en België. Een vakkundige jury beoordeelt kinderen en volwassenen die hun favoriete artiest voortreffelijk kunnen nadoen. Belangrijk is dat de imitators, naast uitstekende zangkwaliteiten, ook de looks en de moves hebben van een grote (inter)nationale artiest. Jury: Albert Verlinde, Do, Kelly Pfaff, Ralf Mackenbach.

Wie kijkt er mee?

En wie vindt de jury ook een frappant samenraapsel van mensen?
quote:charlottew88 schreef op 27 augustus 2011 @ 21:23:

[...]

Meegedaan met dat ene schaatsprogramma en gewonnen voor de rest niet zo veel.Was dat aaisskeeting whits dze stars? met welke star schaatste ze dan?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Rainbow01 schreef op 27 augustus 2011 @ 21:23:

Ik denk steeds dat er gedrukt kan worden,

Kijk teveel HGT denkHahaha dat denk ik ook. Ik denk steeds druk nou op die knop hihi.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dat zeg ik tick wat zij die kelly dr kwaliteieten nou als ze gekozen word als jury lid

ze hadden zeker neimand anders
Geen close-up van Kelly aub, ben bang dat haar neus door mijn TVscherm prikt.
quote:Tickel schreef op 27 augustus 2011 @ 21:24:

[...]

Was dat aaisskeeting whits dze stars? met welke star schaatste ze dan?Weet ik niet ik heb alleen gehoord dat ze goed was en dat ze gewonnen heeft.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:batwom schreef op 27 augustus 2011 @ 21:24:

Geen close-up van Kelly aub, ben bang dat haar neus door mijn TVscherm prikt. Doe maar geen 3D programma's met deze vrouw. Voor je het weet zit die neus in je oog
Leuk, weer eens iets anders dan al die R&Bers.
Hee staat annie schilder achter de coulissen .hij is goe he
quote:Rainbow01 schreef op 27 augustus 2011 @ 21:23:

Ik denk steeds dat er gedrukt kan worden,

Kijk teveel HGT denk

Ik ook!!

Deze jongeman heeft het wel heel leuk geprobeerd. Maar ik vond het niet overtuigend.
Do: een dikke eauw. Een L heet dat. sinds wanneer is dat zo moeilijk om uit te spreken. Net als bij die reclame: Siz, lekker mobieuw;
De sound van je dikke L......................

Sinds wanneer komt daar geluid uit?
Die lilluke Ralf, wat doet die daar. Zo'n kind die ook volwassenen moet beoordelen. Met 'top' .
Euhh, ik mistte de grap, wie herhaalt 'm? Of was het heul niet grappig?
Tjee kunnen ze ralf niet afvoeren wat een stomme jury

om gordon kan ik nog lachen maar dit...
Alles is al gezegd aldus Kalf. Jongetje volgens mij weet je niet eens wie degene is die hij imiteert.
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 27 augustus 2011 @ 21:28:

Euhh, ik mistte de grap, wie herhaalt 'm? Of was het heul niet grappig?

Do zei " je doet de sound ook goed na, zo een dikke "L"

daarna had ze em pas door

lol
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 27 augustus 2011 @ 21:28:

Euhh, ik mistte de grap, wie herhaalt 'm? Of was het heul niet grappig?De sound van zijn dikke L was goed zei Do(os)
quote:Pippin schreef op 27 augustus 2011 @ 21:27:

Do: een dikke eauw. Een L heet dat. sinds wanneer is dat zo moeilijk om uit te spreken. Net als bij die reclame: Siz, lekker mobieuw;Ik heb t effe gemist, maar wat bedoel je nou?? Een dikke eauw?? Een L?
Ok dit slaat nergens op...

Wel lief hoor enzo, maar niet echt goed natuurlijk
Moeilijke tekst, gaat veel te snel voor ze om goed uit te kunnen spreken. Omdat ze 9 zijn vergeef ik ze het verkrachten van dit nummer.
auw m'n oren....
Auw mijn oren.
ze zijn schattig maar niet goed
Die ouders moeten ze opsluiten, dat je je kinderen zo laat optreden als ze zo vals zingen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat een leugenaars die Jury.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven