Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
dolfje schreef:
18-03-2018 16:26
Wat lekker wegkijkt is Greenhouse acadamy. How i met your mother. Dat soort dingen.
Ik merk dat ik daar ook veel behoefte aan heb.
Echt? Ik vond het ontzettend slecht.
Alle reacties Link kopieren
Tabula rasa!

Dit vond ik echt een spannende serie.

:worship:
Collect moments, not things...❤
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-03-2018 14:26
Daar was ik laatst mee begonnen, maar vergeten dat ik dat was. Dus dank je :hihi:
Haha!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Marina♥ schreef:
18-03-2018 17:27
Tabula rasa!

Dit vond ik echt een spannende serie.

:worship:
Dan ik ga daar mee verder, kan helemaal niks vinden of heb het al gezien. En een boek pakken is er de laatste tijd al helemaal niet meer bij.
Hatsjikideee...
Kwebbeltje91 schreef:
17-03-2018 22:43
Net Gerard's Game gezien. Aardige thriller, maar keek met sommige momenten wel even weg. Trouwens wel leuk dat er nog een Nederlandse acteur meedoet :)
Die heb ik ook gezien een tijdje terug, was idd af en toe niet erg smakelijk.
Vond het een goede film.

Ik heb gister en vandaag seizoen 1 van Doctor Foster gezien, ik zat er niet meteen in maar wel vrij snel. Goede serie!

Verder houd ik erg van Britse (psychologische) misdaadseries, heb afgelopen week (voor de 3e x :$ ) The fall gebinged. Luther vind ik ook top.
Staan er toevallig nog meer van dit genre op Netflix?
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-03-2018 16:54
Echt? Ik vond het ontzettend slecht.
Ja goed is anders maar ik vind het wel vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Seven Seconds aan het kijken. Kan niet stoppen.
Al een account? Log dan hier in.
On My block is grappig :hihi:
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu met het tweede seizoen van Top of the lake begonnen.
Moiren’ schreef:
18-03-2018 14:04
Dat herken ik wel. Dan heb ik de rust niet om geconcentreerd iets te volgen. Dus kijk ik lekker wegkijkvoer waarbij ik andere dingen kan doen, zoals Call the Midwife, the Good Place, When the heart calls en al dat soort inhoudsloos geneuzel.
Precies

Troeteltje ik weet wel waar het vandaan komt. Het is niks in vergelijking met wat het was. Dus het gaat goed, bedankt voor het vragen.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-03-2018 14:24
https://www.netflix.com/nl/title/80185171

Collateral ; fijne , Engelse mini serie. Aanrader.
inderdaad!
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst alle seizoenen van Lovesick gekeken. Staat dat ook in Nederland op Netflix? Leuke Britse serie.

Kwam er toen ineens achter dat Doctor Brown uit The Good Doctor Britse is en geen Amerikaanse.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
.

Ik kijk af en toe Flint. Wat leven die mensen in een andere wereld zeg. Je zal daar je kind groot moeten brengen, verschrikkelijk.
Bobby-Pin schreef:
17-03-2018 09:57
Is Love al genoemd?
Ik vind 'm leuk.

Ja, vorige pagina. Heerlijke serie!
MarindaH schreef:
18-03-2018 21:27
Ja, vorige pagina. Heerlijke serie!
Oh, ik zie het nu :$
Ik vond het ook een heerlijke serie, jammer dat het is afgelopen. Zo fijn dat het niet een en al drama was, de Australische roommate Bertie vond ik grandioos, moest al lachen zodra ze wat ging zeggen :D
Love ga ik eens opzoeken.

The Lovely Bones is trouwens een film die onder je huid gaat zitten.
Troeteltje schreef:
19-03-2018 08:35
Love ga ik eens opzoeken.

The Lovely Bones is trouwens een film die onder je huid gaat zitten.
Op Netflix? Dan ga ik 'm weer kijken :)
Still Alice is ook een hele indrukwekkende film. Zeker de moeite om te kijken.
Yes, op Netflix. Geen vrolijke film, dus niet het genre lekker wegkijken wat je eigenlijk zoekt Katjies.
Alle reacties Link kopieren
Is Mitten in Deutschland al genoemd? Heftig maar wel goed.
Zo raar....stelt Viva nieuwe Netflix aanwinsten voor.....staan ze al heel lang op Netflix. Niks nieuws dus.
Ook apart dat ze Still Alice een leuke film noemen. Leuk is niet de goede benaming..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet meer wie hem een paar pagina's terug tipte maar Happy Valley is erg goed. Hoewel seizoen 2 even in komen is.

Woman in Gold vond ik ook erg mooi. Dus het afgelopen weekend ben ik de kou wel doorgekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel weer eens zin hebben in een ziekenhuisserie, als welkome afwisseling van alle detectives/thrillers/rechtbankdrama's etc. Maar staat zoiets überhaupt op Netflix? Iets wat vergelijkbaar is met Grey's Anatomy, zeg maar?
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
19-03-2018 22:32
Ik zou wel weer eens zin hebben in een ziekenhuisserie, als welkome afwisseling van alle detectives/thrillers/rechtbankdrama's etc. Maar staat zoiets überhaupt op Netflix? Iets wat vergelijkbaar is met Grey's Anatomy, zeg maar?
Code black, maar staat niet op Netflix.
En ER, wat zou ik die graag op Netflix willen hebben :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven