Netflix deel 3
zondag 3 september 2017 om 19:55
Spannend!!!
zondag 3 september 2017 om 20:36
Van de week eens kijken. Thx voor de tip .
Come fly with me on a jetplane
zondag 3 september 2017 om 21:03
Je hebt gelijk.gizzmo-returns schreef: ↑02-09-2017 17:24Maar wie zegt dat ze een spoiler wil ontvangen? Die ga je toch niet maar zo sturen?
zondag 3 september 2017 om 21:05
Ik 3! Ik vind het echt een geweldige serie en zo onwijs spannend!
Moet helaas nu stoppen. Morgen pas weer verder.
zondag 3 september 2017 om 22:53
Oei dat klinkt wat minder, ik ben benieuwd wat ik ervan ga vinden. Ik vind het altijd jammer als series niet consistent goed of slecht zijn, of als ze steeds slechter worden (zoals Californication...).salute schreef: ↑03-09-2017 17:26Orphan Black vond ik heel wisselend. Waar het ene seizoen heel sterk is, leuk humoristisch etc. Is het andere seizoen complete bagger, en dat 5 seizoenen lang was een dikke Mwa als totaalscore van mij. Uitgekeken omdat ik toch nieuwsgierig was.
Maar ieder voor zich natuurlijk.
Dat vind ik ook, er zitten toch behoorlijk heftige thema's in! Maar er zitten inderdaad ook luchtige stukjes in. Ik vind dat de balans tussen heftige en luchtige onderwerpen heel goed is bij deze serie.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
maandag 4 september 2017 om 12:47
Tja luchtig bedoelde ik meer van dat er niet van die nare intriges in zitten. Ik heb een hekel aan series waarin slechteriken de hele tijd het leven van anderen proberen te vergallen. In Call the midwife loopt het ook niet altijd goed af, maar de boodschap is altijd positief. Je houdt er geen rotgevoel aan over.
maandag 4 september 2017 om 16:25
Daar heb ik ook regelmatig last van. Daarom vind ik het wel fijn om een serie pas laat te ontdekken, zodat je gaat kijken wanneer alle seizoenen er al zijn.redbulletje schreef: ↑04-09-2017 06:31Ik heb heel vaak dat ik niet meer terug in n serie kan komen als ze pas na een jaar of langer met t vervolg komen. Van Orphan heb ik dan ook de vervolgseizoenen nog niet kunnen oppakken terwijl ik t in eerste instantie wel heel goed vond.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 4 september 2017 om 18:19
White Collar is een luchtige en grappige serie.
Bajesklant (namaker en fraudeur in kunst) krijgt van de fbi een deal aangeboden. Op de witte boorden afdeling kan hij onder toezicht en enkelband aan de slag.
Hij helpt de fbi met zijn onder de radar levende vriend Mozzie en halen nogal wat trucage uit.
Bajesklant (namaker en fraudeur in kunst) krijgt van de fbi een deal aangeboden. Op de witte boorden afdeling kan hij onder toezicht en enkelband aan de slag.
Hij helpt de fbi met zijn onder de radar levende vriend Mozzie en halen nogal wat trucage uit.
Croma is een een Bitch.
woensdag 6 september 2017 om 18:53
Verschrikkelijk, met hoofdletters liefst.Krulliebollie73 schreef: ↑06-09-2017 16:13Ik heb helemaal niks met musicals maar ik vind My crazy ex girlftiend echt super grappig. Zelfs de liedjes zijn grappig.
donderdag 7 september 2017 om 11:12
Zo slecht, of te eng?
Croma is een een Bitch.
donderdag 7 september 2017 om 16:25
Naar aanleiding van dit topic ben ik Outlander gaan kijken. Wat een heerlijke bouquetreeks meets historisch drama! Vergeet mr. Darcy.....
als je niet weet wie mr. Darcy is, is deze serie niks voor jou haha.
Ben nu halverwege seizoen 2 en gelukkig komt er september 2017, nu dus, een seizoen 3. Duurt alleen nog wel even voordat het op Netflix staat denk ik.
Ben nu halverwege seizoen 2 en gelukkig komt er september 2017, nu dus, een seizoen 3. Duurt alleen nog wel even voordat het op Netflix staat denk ik.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
donderdag 7 september 2017 om 16:27
Wanneer? Misschien kijk ik hem dan nog eens helemaal.