Entertainment alle pijlers

Netflix deel 3

06-04-2017 18:24 3704 berichten
Een derde topic voor de aanraders en de afraders.



NIET spoileren (daar is een ander topic voor).









Hier is deel 1 terug te lezen: Netflix series

Hier is deel 2 terug te lezen: Netflix deel 2
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
14-10-2017 18:18
Heeft het niet iets te maken met rechten? Dacht dat ik daar een hele tijd geleden iets over las. Maar bedankt voor de tip trouwens, ga hem op mijn lijstje zetten.
Geen idee, maar ik heb nu de neiging om de hele week verder nauwelijks iets op Netflix te kijken, want series door elkaar daar houd ik niet zo van. Nu en dan een film, maar Netflix is toch stukken beter in series dan in films.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
De film Iris (2016) gekeken, een Franse film. In tegenstelling tot de gemiddelde beoordeling van gebruikers op iMDb vond ik de film zeer onderhoudend. Belangrijk is wel dat je van tevoren niet teveel informatie over de film leest, dit neemt enkele 'verrassende' momenten weg. Niet geschikt voor kinderen trouwens, haha.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Iris idd niet verkeerd. Wel donkere beelden. Letterlijk donker bedoel ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week begonnen aan de serie 'Atypical' over een jongen met autisme en zijn omgeving. Erg leuke serie!
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje schreef:
14-10-2017 18:35
Iris idd niet verkeerd. Wel donkere beelden. Letterlijk donker bedoel ik.
Ja dat viel mij ook op. Maar ik keek hem in bed in het pikkedonker dus dan is het allemaal wel goed te zien. Draagt ook allemaal bij aan het sfeertje, haha. Maar als je die film op klaarlichte dag bekijkt dan kan ik me voorstellen dat je niet zo goed kunt zien wat er allemaal gebeurt.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Ik keek hem op een ochtend...voor de middagtijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat zit er onnodig veel seks in The Affair.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Zo 2 weken geen Netflix gekeken en zie een aantal nieuwe series. Zoals Dynasty?? Mwah, De Dynasty uit 'mijn' tijd kan niet geëvenaard worden maar ik ga 'm wel een kans geven!
It's 5 o'clock somewhere
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
14-10-2017 18:54
Wat zit er onnodig veel seks in The Affair.
Dat is wel zo. Hoe vind je de serie? Ik vond 'm zo leuk dat ik het een paar keer heb teruggekeken (seizoen 1)
It's 5 o'clock somewhere
mriekr schreef:
14-10-2017 18:38
Ik ben vorige week begonnen aan de serie 'Atypical' over een jongen met autisme en zijn omgeving. Erg leuke serie!
Ik vond het bijschrift op Netflix zo suf dat het me niks leek, maar misschien moet ik het eens een kans geven.

Zelf net seizoen 1 van Travelers uitgekeken. Ik wilde de volgende aflevering kijken en toen bleek er niets meer te zijn! Onwijze cliffhangers en dus nu een beetje het gevoel alsof ik halverwege een film de bios uit ben gelopen. Volgende seizoen zal nog wel even op zich laten wachten..
Dus nu maar op zoek naar een nieuwe serie om even verslaafd aan te raken ;-)
Alle reacties Link kopieren
poppetje2006 schreef:
14-10-2017 19:56
Dat is wel zo. Hoe vind je de serie? Ik vond 'm zo leuk dat ik het een paar keer heb teruggekeken (seizoen 1)
Het pakt me op zich wel dus ik blijf kijken. Maar die overload aan seksscènes hoeft voor mij niet. Voegt niets toe, we weten dat wel 😆
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
@Loiseau, klopt ja dat vond ik ook wel haha, maaar ik ben, als aanstaande psycholoog, sowieso wel geïnteresseerd in zulke series. Laat nog maar weten wat je er van vond!
Alle reacties Link kopieren
LoiseauVélo schreef:
14-10-2017 20:04
Ik vond het bijschrift op Netflix zo suf dat het me niks leek, maar misschien moet ik het eens een kans geven.

Zelf net seizoen 1 van Travelers uitgekeken. Ik wilde de volgende aflevering kijken en toen bleek er niets meer te zijn! Onwijze cliffhangers en dus nu een beetje het gevoel alsof ik halverwege een film de bios uit ben gelopen. Volgende seizoen zal nog wel even op zich laten wachten..
Dus nu maar op zoek naar een nieuwe serie om even verslaafd aan te raken ;-)
Ik zou Atypical een kans geven hoorl. Erg leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ben nu de eerste aflevering van het tweede seizoen van Riverdale aan het kijken. Vind het tot nu toe erg saai.. (vond het eerste seizoen ook niet heel leuk trouwens).
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
14-10-2017 20:05
Het pakt me op zich wel dus ik blijf kijken. Maar die overload aan seksscènes hoeft voor mij niet. Voegt niets toe, we weten dat wel 😆
Hé, Yas, je moet bij dat zoeken eens " historie ( of history, dat ben ik vergeten ) intypen. Dan krijg je een reuze-keuze aan kostuumdrama's en koningshuizenshit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-10-2017 22:18
Hé, Yas, je moet bij dat zoeken eens " historie ( of history, dat ben ik vergeten ) intypen. Dan krijg je een reuze-keuze aan kostuumdrama's en koningshuizenshit.
Reeds lang gedaan, mop 👍🏻
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
14-10-2017 22:19
Reeds lang gedaan, mop 👍🏻
Braaf.
King's garden zeker ook al gezien?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
14-10-2017 22:21
Braaf.
King's garden zeker ook al gezien?
Alles. Je kunt het zo gek niet bedenken 😆
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Atypical is inderdaad erg leuk. Was alleen wel na 2 dagen weer doorheen. Maar 1 seizoen en 8 afleveringen.. 😯

Ik zoek een leuke serie a la New Girl, friends, HIMYM.. Of the gossip girl of gilmore girls look a like. Of a la the good wife. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Diadora schreef:
14-10-2017 22:26
Atypical is inderdaad erg leuk. Was alleen wel na 2 dagen weer doorheen. Maar 1 seizoen en 8 afleveringen.. 😯

Ik zoek een leuke serie a la New Girl, friends, HIMYM.. Of the gossip girl of gilmore girls look a like. Of a la the good wife. Iemand tips?
The Good Witch? Call the Midwife misschien? Cable Girls?

Verder ben ik ook op zoek naar dit soort series :biggrin:
anoniem_354026 wijzigde dit bericht op 14-10-2017 22:39
4.65% gewijzigd
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag net the ex-girlfriend voorbij komen. Volgens mij past dat wel in dat genre.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Mary-C schreef:
14-10-2017 22:35
The Good Witch? Call the Midwife misschien? Cable Girls?

Verder ben ik ook op zoek naar dit soort series :biggrin:
The good witch ben ik nu aan het kijken, maar ik vind het allemaal zo.. hoe zeg je dat.. liefig?

De andere 2 ken ik niet, zal eens kijken!
Alle reacties Link kopieren
LoiseauVélo schreef:
14-10-2017 20:04
Ik vond het bijschrift op Netflix zo suf dat het me niks leek, maar misschien moet ik het eens een kans geven.

Zelf net seizoen 1 van Travelers uitgekeken. Ik wilde de volgende aflevering kijken en toen bleek er niets meer te zijn! Onwijze cliffhangers en dus nu een beetje het gevoel alsof ik halverwege een film de bios uit ben gelopen. Volgende seizoen zal nog wel even op zich laten wachten..
Dus nu maar op zoek naar een nieuwe serie om even verslaafd aan te raken ;-)
Continuum al gezien? Zelfde genre als Travelers. Staan wel alle seizoenen van op.
Bewitched een kans gegeven, echter heb de film afgezet. Wat een kul.
Alle reacties Link kopieren
Diadora schreef:
15-10-2017 09:48
The good witch ben ik nu aan het kijken, maar ik vind het allemaal zo.. hoe zeg je dat.. liefig?

De andere 2 ken ik niet, zal eens kijken!
The Good Witch is inderdaad heel erg zoet, haha. Als dat je teveel is kun je ook een van de andere twee proberen. CTM heeft wel wat zwaardere verhaallijnen ook maar er zitten ook veel lichte stukjes bij en er wordt ook wel ingezoomd op de vriendschappen tussen de midwives en hun liefdesleven etc, vooral in latere seizoenen, dus dat is wel leuk :mrgreen:
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven