Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Nu bezig met Beck, fijne politieserie.

Ik twijfel nog of ik seizoen 3 van The Missing ga kijken, ik wacht de reacties hier af :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
19-06-2019 20:22
Nu bezig met Beck, fijne politieserie.

Ik twijfel nog of ik seizoen 3 van The Missing ga kijken, ik wacht de reacties hier af :popcorn:
Ik vond de eerste twee seizoenen veel beter. Deze is niet slecht, maar die anderen waren gewoon zo goed. Deze haalt dat gewoon niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
19-06-2019 20:24
Ik vond de eerste twee seizoenen veel beter. Deze is niet slecht, maar die anderen waren gewoon zo goed. Deze haalt dat gewoon niet.

Ik denk dat ik maar niet ga kijken dan, ik heb voorlopig ook nog genoeg series op mijn lijst staan.
Er is ook een 3e seizoen van Jessica Jones :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
19-06-2019 16:40
Ik ook.

Kijk dan ook naar Oprah: when they see us now. Staat op Netflix. Ook daar moest ik bij grienen. De cast en de 5 mannen.
Ga ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren de laatste afleveringen van Tabula Rasa gekeken, vond ik goede serie.

Ook nog bezig met Once Upon A Time, leuke serie.
Boekenwurm35 schreef:
20-06-2019 08:01
Gisteren de laatste afleveringen van Tabula Rasa gekeken, vond ik goede serie.

Ook nog bezig met Once Upon A Time, leuke serie.
Welk seizoen zit je?
Alle reacties Link kopieren
Net klaar met What if they see us. Goed! Indrukwekkend, zeker als je weet dat dit soort zaken, zelfs nu nog, aan de orde van de dag zijn..
Come fly with me on a jetplane
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
20-06-2019 09:12
Welk seizoen zit je?
Zit in seizoen 2, nog genoeg te gaan dus.
Baptiste is goed! (The missing)
Boekenwurm35 schreef:
22-06-2019 08:30
Zit in seizoen 2, nog genoeg te gaan dus.
Succes.
Daffodil1 schreef:
19-06-2019 19:51
Ik vond What/if best een lekker sfeertje hebben. Had hem zo hapslikweg.
Weet iemand nog zelfde soort (mini)series? Beetje sexy, beetje hip en happening en wat spanning en sensatie vol mooie mensen en rijke mensen?
Ik vind dat net zo lekker als af en toe een chicklit. Gewoon verstand op nul zeg maar.

Ik heb What If ook gekeken, maar vond er niet veel aan. Kon maar niet wennen aan dat vreselijk krakende stemmetje van Renee Zellweger en haar eeuwige pruimenmondje. :nooo:
Alle reacties Link kopieren
loisnvt schreef:
22-06-2019 10:33
Ik heb What If ook gekeken, maar vond er niet veel aan. Kon maar niet wennen aan dat vreselijk krakende stemmetje van Renee Zellweger en haar eeuwige pruimenmondje. :nooo:
Hahaha ik had hetzelfde :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu naar Vis a Vis, super goede serie, spannend, echt een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Baptiste gekeken (missing seizoen 3).

Hij was wel goed en spannend, keek lekker weg. Hij haalt het alleen in de verste verte niet bij seizoen 1 & 2.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Dark seizoen 2 is er :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben nieuw in dit topic, maar ik ben Netflix verslaafd, dus dit topic mag eigenlijk niet ontbreken.

Ik ben momenteel bezig met Trinkets, geweldige serie over 3 meiden met kleptomanie.
You can't make a rainbow without a little rain
AliciaDestiny schreef:
22-06-2019 16:35
Hoi! Ik ben nieuw in dit topic, maar ik ben Netflix verslaafd, dus dit topic mag eigenlijk niet ontbreken.

Ik ben momenteel bezig met Trinkets, geweldige serie over 3 meiden met kleptomanie.
In 1 ruk uitgekeken.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja ik ben bewust gestopt na vijf afleveringen, kan ik de rest vanavond kijken :D
You can't make a rainbow without a little rain
Ik heb nu 3 afleveringen van seizoen 3 van Jessica Jones gezien maar eerlijk gezegd vind ik dit seizoen een beetje saai. Ik probeer nog 1 aflevering en anders kap ik ermee.
AliciaDestiny schreef:
22-06-2019 16:35
Hoi! Ik ben nieuw in dit topic, maar ik ben Netflix verslaafd, dus dit topic mag eigenlijk niet ontbreken.

Ik ben momenteel bezig met Trinkets, geweldige serie over 3 meiden met kleptomanie.

Klinkt interessant, maar is het een tienerserie?
Alle reacties Link kopieren
Nee zeker niet, zeker ook voor volwassenen :D
You can't make a rainbow without a little rain
AliciaDestiny schreef:
23-06-2019 10:27
Nee zeker niet, zeker ook voor volwassenen :D

Ok, ik zet hem in mijn lijst :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nu Arne Dahl. 2015, dus jullie kennen deze wrsch al?
Politieteam lost midaden op.
Kijkt lekker weg.
(Bijkomend pluspunt: je ziet goed dat de Zweden wat emancipatie betreft veel verder zijn dan wij hier).
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
22-06-2019 12:21
Ik kijk nu naar Vis a Vis, super goede serie, spannend, echt een aanrader.
Ja echt een goede serie om te kijken.ben er ook aan begonnen na een tip van hier. Deel twee komt 28 juni online zag ik. :yes: Kijk nu ter overbrugging when they see us... heftig verhaal.... :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven