Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Iemand Bloodline gezien?
Kwebbeltje91 schreef:
04-09-2019 15:09
Iemand Bloodline gezien?
Ja, oersaai en dodelijk traag. Heb het een aflevering of 5 volgehouden en toen was ik er klaar mee. Matig acteerwerk ook.
Alle reacties Link kopieren
malty schreef:
01-09-2019 08:02
Volgens mij is queen off the south hetzelfde heb ik weleens ergens gelezen dacht ik. En daar staat wel seizoen 1 ervan op. Maar ik weet t niet zeker hoor!
Klopt. Maar wat een hoop afleveringen heeft S2, 60!!!
Ik kijk er ook naar en vind het wel vermakelijk maar het is ook wel over de top, beetje superwoman ala J. Bond.

Jammer dat ik gevangenisseries niet trek want blijk wel iets te missen met Vis a vis.
Hatsjikideee...
pausini schreef:
04-09-2019 15:49

Jammer dat ik gevangenisseries niet trek want blijk wel iets te missen met Vis a vis.
Oh dat weet ik wel zeker...ik Vis a vis niet te vergelijken met een andere gevangenis serie....ik durf zelfs te beweren dat ik hem beter vind dat Casa de papel.
Account2 schreef:
04-09-2019 19:10
Oh dat weet ik wel zeker...ik Vis a vis niet te vergelijken met een andere gevangenis serie....ik durf zelfs te beweren dat ik hem beter vind dat Casa de papel.
Oké, interessant. Dan waag ik me aan twee afleveringen, thx :ugeek:
Hatsjikideee...
pausini schreef:
04-09-2019 19:13
Oké, interessant. Dan waag ik me aan twee afleveringen, thx :ugeek:
Ik weet zeker dat je geen spijt gaat krijgen...doe maar 3...dan laat het je zeker niet meer los
Ik ben ooit eens begonnen met OITNB maar na 3 afl. ben ik volgens mij afgehaakt...tja en vrouwenvleugel hoef ik niet te noemen...grapje ;-)
account2 wijzigde dit bericht op 04-09-2019 19:16
Reden: schrijffoutje
0.72% gewijzigd
Hebben jullie enig idee wanneer seizoen 4 van Outlander bij Netflix te zien is?
Madrid87 schreef:
04-09-2019 15:19
Ja, oersaai en dodelijk traag. Heb het een aflevering of 5 volgehouden en toen was ik er klaar mee. Matig acteerwerk ook.
Ik vond het juist wel leuk.
pausini schreef:
04-09-2019 15:49
Klopt. Maar wat een hoop afleveringen heeft S2, 60!!!
Ik kijk er ook naar en vind het wel vermakelijk maar het is ook wel over de top, beetje superwoman ala J. Bond.

Ik vind Vis A Vis ook veel beter dan OITNB.

Bloodline ga ik toch een kans geven.
Kwebbeltje91 schreef:
04-09-2019 15:09
Iemand Bloodline gezien?
Ik vond het niet doodsaai en best te doen.
Kumiko schreef:
04-09-2019 19:19
Hebben jullie enig idee wanneer seizoen 4 van Outlander bij Netflix te zien is?
Oktober/ November heb ik gehoord, weet niet 100% zeker
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
04-09-2019 21:44
Oktober/ November heb ik gehoord, weet niet 100% zeker
Ik hoop het.
Jamie :heart:
Lucifer2018 schreef:
04-09-2019 20:11
Ik vond het niet doodsaai en best te doen.
Ja, vond ik ook van Bloodline.

Vis a Vis, ik vind het een geweldige serie. Ben s3 aan het kijken en ben blij dat 25 september s4 begint.
Kumiko schreef:
04-09-2019 22:36
Ik hoop het.
Jamie :heart:

Ik was in Inverness deze zomer. Helaas..
Ik dacht trouwens dat het laatste seizoen van Grace&Frankie al was geweest, maar ik las van de week dat er nog een seizoen komt.. Of heb ik een verouderd bericht gelezen, dat kan natuurlijk ook :facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
05-09-2019 11:57
Ik dacht trouwens dat het laatste seizoen van Grace&Frankie al was geweest, maar ik las van de week dat er nog een seizoen komt.. Of heb ik een verouderd bericht gelezen, dat kan natuurlijk ook :facepalm:

Er komt inderdaad nog een 6de seizoen. In 2020.

Zie hier: https://www.imdb.com/title/tt3609352/episodes?season=6
Is Vis a Vis ook iets voor mannen? Man hier vindt OITNB een “vrouwenserie”....
chineesje2000 schreef:
05-09-2019 12:09
Is Vis a Vis ook iets voor mannen? Man hier vindt OITNB een “vrouwenserie”....

Ik vind OITNB echt soft (geen spoiler toch?) vergeleken met Vis a Vis.
broodtrommel schreef:
31-08-2019 23:49
Dark Crystal: Age of Resistance in twee x helemaal uitgekeken. Wat heb ik praktische sfx, puppetry en animatronics enorm gemist. Jim Henson zou trots zijn geweest.
Kan niet wachten om dit te kijken! Maar wil er idd helemaal 'in' gaan zitten. Dat wordt hopelijk volgende week, nog even volhouden...
Oke en nu??! Vis a vis alweer uitgekeken. Weet ff niet waar ik nu aan zal beginnen?
.
drakenvlieg schreef:
05-09-2019 12:34
Kan niet wachten om dit te kijken! Maar wil er idd helemaal 'in' gaan zitten. Dat wordt hopelijk volgende week, nog even volhouden...
De stem van het personage Rian irriteerde me trouwens wel, veel te Brits. Maar het is een mooie world building geworden. De Skeskis zijn weer geweldig. Hmmmmmmmm.

Fizgigs!
malty schreef:
05-09-2019 13:08
Oke en nu??! Vis a vis alweer uitgekeken. Weet ff niet waar ik nu aan zal beginnen?
La Reina del Sur!
Gisselle schreef:
05-09-2019 13:18
La Reina del Sur!
Maar dan moet ik eerst van queen off the south seizoen 1 kijken als ik t goed heb begrepen toch?
.
malty schreef:
05-09-2019 13:20
Maar dan moet ik eerst van queen off the south seizoen 1 kijken als ik t goed heb begrepen toch?

Mmm weet niet. Ik ben nu bezig met queen of the south, 3e aflevering en het heeft me nog niet gepakt. Dit zijn andere acteurs en ze spreken engels. Bij la Reina del Sur zat ik er direct in, ik dacht dat het enkele afleveringen waren, maar het bleken er 60 te zijn, wel alle 60 even goed, iedere minuut vond ik spannend, goed geacteerd, goed verhaal, net als bij het lezen van een goed boek, dan kan ik niet wachten om snel naar huis te gaan om verder te lezen, dat had ik met deze serie ook, wilde snel naar huis om verder te kijken. Zitten een paar hele bijzondere karakters in de serie. Ik kan niet wachten op het 3e seizoen.

Het 2e seizoen vind ik dus beter dan het eerste. Misschien zou je i.d.d. bij 1 kunnen beginnen maar weet dat 2 veel beter is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven