Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het nogmaals a go gegeven dat 13 reasons why seisoen 3, maar ik kwam amper door aflevering 1 heen, snap er echt niets van, loopt gigantische door elkaar heen en toen aflevering 2 kwam heb ik hem uit gesodemieterd! En meteen uit mijn lijst gegooid! Weg ermee next!
''Geen woorden maar daden''
Vis a vis, super!! Wat spannend!!! 2 seizoenen dus entertainment! :popcorn:
Madrid87 schreef:
29-08-2019 16:23
Even een random vraagje tussendoor, maar kan iemand vertellen of Peaky Blinders de moeite is om verder te kijken? Ik heb ooit seizoen 1 gezien en vond het wel goed maar toch ook wat traag.
Begonnen aan seizoen 2 en toen afgehaakt. Maar bijna iedereen in mijn omgeving loopt ermee weg. Blijft het echt een beetje dat bende/misdaad gevoel net als bij Sons of Anarchy of wordt het nog echt psychologisch?
Net weer allemaal trailers van seizoen 5 langs zien komen en het ziet er wel goed uit. Ik ben gek op die Cillian Murphy trouwens. Ik vond Sons of Anarchy heel goed ( op het laatste seizoen na ) maar moet mezelf nog een beetje overhalen om Peaky Blinders verder te gaan kijken.

@ Kwebbel, jammer, maar ik snap het wel. Het was lastig doorkomen dit seizoen. Veel plotholes ook. Nu achteraf snap ik niets van hoe een hoop personages zich het hele seizoen gedragen hebben. ik moet het nog maar eens zien, misschien begrijp ik alles dan beter. Het was echt een rommelig seizoen. Wel mooi, maar ook heftig.
Peaky Blinders is een van mijn favoriete series. Het begin is inderdaad wel wat traag en je moet er even inkomen, maar het wordt daarna wel echt goed en spannend. Ik heb een collega die er ook mee gestopt was, maar die na het laatste seizoen weer helemaal overtuigd was. Dus ik zou het zeker nog een kans geven.
Peaky Blinders vind ik geweldig!
Maar ik zat er meteen helemaal in, en smaken verschillen.

Zo is iedereen lyrisch over Casa de pappel, en ik kwam er niet doorheen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Wij zijn gisteren begonnen aan La victima numero 8. Nog maar 1 aflevering gezien maar het lijkt me een goede serie.
Peaky Blinders is hier onze favoriete serie, ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen :hyper:
Ik heb net seizoen 2 van Dark afgerond, wat een geweldige serie vind ik dat! Mijn man is afgehaakt na seizoen 1, die had geen zin meer om te proberen de tijdlijnen en personages uit elkaar te houden. Die site met die stambomen is top, die heb ik regelmatig even terug gekeken toen ik aan seizoen 2 begon.
Ik kijk Gilmore girls. Nog nooit gezien, leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Honingbloesem schreef:
30-08-2019 13:50
Vis a vis, super!! Wat spannend!!! 2 seizoenen dus entertainment! :popcorn:
Jazeker en vandaag staat seizoen 3 er op!!
Account2 schreef:
31-08-2019 08:17
En 25 september seizoen 4!!
Nouschi schreef:
31-08-2019 07:58
Ik kijk Gilmore girls. Nog nooit gezien, leuk.
Ik ben het opnieuw aan het kijken, vroeger op tv gevolgd. Wat wel grappig is dat ik er nu met een heel andere blik naar kijk dan zoveel jaar geleden toen ik een baby had.
Het was een noodgreep. Verder kan ik niets leuks meer vinden. Suits alweer uitgekeken, ik wacht op The Crown.
Account2 schreef:

Ik zit nog in La Reina del Sur.....ook zoooo spannend, echt een geweldige serie, er staat dat dit seizoen 2 is, heeft seizoen 1 er ook ooit opgestaan?
MinkeDeWit schreef:
31-08-2019 08:46
Ik ben het opnieuw aan het kijken, vroeger op tv gevolgd. Wat wel grappig is dat ik er nu met een heel andere blik naar kijk dan zoveel jaar geleden toen ik een baby had.
Het was een noodgreep. Verder kan ik niets leuks meer vinden. Suits alweer uitgekeken, ik wacht op The Crown.
The let down al gezien? Bonusfamiljen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eind september eindelijk Glitch Seizoen 3 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Doubletree20 schreef:
30-08-2019 19:23
Wij zijn gisteren begonnen aan La victima numero 8. Nog maar 1 aflevering gezien maar het lijkt me een goede serie.
Ik vond 'm ook goed. Daarna Bonusfamiljen gekeken, zalig, jammer dat die afgelopen is.

Speelt vis a vis alleen maar in de gevangenis af?
Hatsjikideee...
Dark Crystal: Age of Resistance in twee x helemaal uitgekeken. Wat heb ik praktische sfx, puppetry en animatronics enorm gemist. Jim Henson zou trots zijn geweest.
Account2 schreef:
Wauw bedankt voor het melden! Dat had ik nog niet gezien, ik ben nu siesoen 1 aflevering 3 steengoed! En wat ook fijn is, de afleveringen duren lekker lang.

Ik lees hier veel over peaky blinders... die zal ik ook even aanvinken.
Gisselle schreef:
31-08-2019 10:01
Ik zit nog in La Reina del Sur.....ook zoooo spannend, echt een geweldige serie, er staat dat dit seizoen 2 is, heeft seizoen 1 er ook ooit opgestaan?
Volgens mij is queen off the south hetzelfde heb ik weleens ergens gelezen dacht ik. En daar staat wel seizoen 1 ervan op. Maar ik weet t niet zeker hoor!
.
Hier pas klaar met 3e seizoen van La casa de papel. Vond de serie wel weer leuk genoeg om door te kijken, maar wel minder dan de 1e 2 seizoenen en meer van hetzelfde.

Hiervoor ook nog Charite at war gekeken, vond het goede serie.
Working Mom's seizoen 2 en 3 gekeken. En seisoen 2 van de The Letdown. Allemaal leuk vermaak voor afleiding van hitte.

The Family en the last Czars begonnen maar kan me even niet pakken. Misschien van de winter nog eens proberen. Lag niet aan de series denk ik.

Nu weet ik het even niet, mijn hoofd heeft even geen zin in andere talen dan Engels, normaal geen probleem maar nu even wel.
Frequency gezien. Helaas maar één seizoen, maar wel erg tof.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nouschi schreef:
31-08-2019 10:07
The let down al gezien? Bonusfamiljen?
Bonusfamiljen ben ik ook aan het kijken, maar daarvan doe ik af en toe een aflevering.
malty schreef:
01-09-2019 08:02
Volgens mij is queen off the south hetzelfde heb ik weleens ergens gelezen dacht ik. En daar staat wel seizoen 1 ervan op. Maar ik weet t niet zeker hoor!

Oh moet ik even zoeken dus, dank je!
lollypopje schreef:
01-09-2019 11:24
Frequency gezien. Helaas maar één seizoen, maar wel erg tof.

Wat onbekender is Timeless. Ik vond het een erg leuke serie, misschien ook wat voor jou?
the_Wicked_Witch schreef:
01-09-2019 11:39
Wat onbekender is Timeless. Ik vond het een erg leuke serie, misschien ook wat voor jou?
Allang gezien :proud:
Super jammer dat dat ook maar twee seizoenen waren.
lollypopje schreef:
01-09-2019 11:42
Allang gezien :proud:
Super jammer dat dat ook maar twee seizoenen waren.

Inderdaad, vond het echt een hele leuke serie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven