Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
12de seizoen Bing Bang Theory.

:cheer:

Bazinga!
Alle reacties Link kopieren
maze schreef:
01-10-2019 20:48
Zonder “puta” te horen zou de serie al minder leuk zijn 😉
Ja precies
Heb heel wat Spaanse scheldwoorden geleerd :biggrin:
Seizoen 2 van Springvloed staat online!!! Zooooo blij mee.

Paar maanden geleden Springvloed 1 gezien, in een paar dagen afgekeken. En toen begreep ik dat het 2de seizoen even op NF had gestaan, maar er weer af was gehaald. Wat baalde ik, maar dat is nu gelukkig over.
sallie68 schreef:
01-10-2019 21:30

Paar maanden geleden Springvloed 1 gezien, in een paar dagen afgekeken. En toen begreep ik dat het 2de seizoen even op NF had gestaan, maar er weer af was gehaald. Wat baalde ik, maar dat is nu gelukkig over.

Ik was even heel blij met je bericht. En doen bedacht ik me dat ik seizoen 2 al gezien heb :sigh:
PoesinBoots schreef:
02-10-2019 12:11
Ik was even heel blij met je bericht. En doen bedacht ik me dat ik seizoen 2 al gezien heb :sigh:
Hier net zo :hihi:
Enigme schreef:
01-10-2019 12:08
Unbelievable... wauw, goed!
Helemaal mee eens. Wat een goede serie. Heb genoten.
Inmiddels Glitch herkeken. Grappig hoe je de tweede keer opeens een paar gaten ziet :P

Vanavond beginnen met het derde seizoen. Zin in 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Suðri schreef:
02-10-2019 14:56
Hier net zo :hihi:
Ah, wat jammer voor jullie ... blijheid van korte duur dus.
Nou, ik zit er alweer helemaal in hoor. Spannend!
Op aanraden van mijn vader aan Vis a Vis begonnen :)
Suðri schreef:
02-10-2019 21:44
Op aanraden van mijn vader aan Vis a Vis begonnen :)
Nice :)

Ik ben bijna aan het einde van seizoen 1 van Under the dome. Wel een mysterieuze serie hoor. Maar wel makkelijk te volgen.
Kwebbeltje91 schreef:
02-10-2019 22:12
Nice :)

Ik ben bijna aan het einde van seizoen 1 van Under the dome. Wel een mysterieuze serie hoor. Maar wel makkelijk te volgen.
Die is volgens mij niet afgemaakt. Zou ik eerst even uitzoeken voor je verder kijkt.

Net als the Mist, gewoon ruk.
Ik vind 'The Ranch' wel leuk voor tussendoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-10-2019 22:16
Ik vind 'The Ranch' wel leuk voor tussendoor.
Ja, is gewoon lekker relaxed kijken tijdens het vouwen van de was enzo. En het laatste seizoen vond ik sterk.
Suðri schreef:
02-10-2019 22:17
Ja, is gewoon lekker relaxed kijken tijdens het vouwen van de was enzo. En het laatste seizoen vond ik sterk.
Ben net begonnen. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
02-10-2019 22:18
Ben net begonnen. Hoeveel seizoenen zijn er eigenlijk?
7
Suðri schreef:
02-10-2019 22:21
7
Ohhh fijn!
Suðri schreef:
02-10-2019 22:13
Die is volgens mij niet afgemaakt. Zou ik eerst even uitzoeken voor je verder kijkt.

Net als the Mist, gewoon ruk.
o_o Ah nee. Dat zou ik echt zo knudde vinden!
Kwebbeltje91 schreef:
02-10-2019 22:28
o_o Ah nee. Dat zou ik echt zo knudde vinden!
Daarom eerst even kijken hoe het zit. Was best gedoe over als ik het me goed herinner.
Suðri schreef:
02-10-2019 22:29
Daarom eerst even kijken hoe het zit. Was best gedoe over als ik het me goed herinner.
Als het goed is wordt het niet abrupt afgesloten. Ik lees meerdere reacties over dat het toch tot een afgesloten einde komt. Daar hoop ik dan maar op. Zou het echt zonde vinden als dat niet zo zou zijn.
Kwebbeltje91 schreef:
02-10-2019 22:43
Als het goed is wordt het niet abrupt afgesloten. Ik lees meerdere reacties over dat het toch tot een afgesloten einde komt. Daar hoop ik dan maar op. Zou het echt zonde vinden als dat niet zo zou zijn.
Dan hoop ik dat ook voor jou!
Suðri schreef:
02-10-2019 22:53
Dan hoop ik dat ook voor jou!
Hmmm. Ik heb de spoilers verder gelezen. Ik denk dat ik deze serie toch maar niet verder ga kijken.
sallie68 schreef:
01-10-2019 21:30

Op Netflix? Zie alleen seizoen 1 staan.
Coconuts12 schreef:
03-10-2019 12:47
Op Netflix? Zie alleen seizoen 1 staan.

Even gecheckt. Alle 2 seizoenen staan er op.
PoesinBoots schreef:
03-10-2019 12:52
Even gecheckt. Alle 2 seizoenen staan er op.
Ah, dank! Later bijgekomen dan ik gekeken had. Fijn, zat er op te wachten :)

Kijk nu Unbelievable.
Ik merk aan mezelf dat ik een beetje "Netflix moe "begin te worden, ik heb ondertussen al zoveel series gezien dus de rek is er een beetje uit ben ik bang, ik weet nog dat ik vroeger niet kon wachten totdat ik mezelf voor de tv kon installeren met een kop thee, maar nu doet het mij allemaal niet zo heel veel meer.
Misschien moet ik gewoon weer tegen een serie aanlopen wat voor mij de wauw factor heeft.

Nog meer mensen die langzaam Netflix moe beginnen te worden ?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven