Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
25-11-2019 20:55
Ik heb The Crown ook uit en weet ook niks meer.
Ik ben met Greenleaf verder gegaan, seizoen 4 inmiddels al.
Ik kan niets leuks meer vinden op Netflix, weet ook niet waar ik aan moet beginnen. Hou van spannend/ thriller, series als the crown zijn niet mijn ding.
Iemand nog inspiratie? Ik heb het gevoel alles wat enigzins spannend is gezien te hebben.
Living with yourself gezien, leuke korte serie voor tussendoor. Ook atypical uitgezien, ook leuk.
Mensen bedankt!
Heb er nu vijf gehad van Undercover, spannend!
Ik ga het lekker afkijken.
newspaper schreef:
25-11-2019 21:31
Ik kan niets leuks meer vinden op Netflix, weet ook niet waar ik aan moet beginnen. Hou van spannend/ thriller, series als the crown zijn niet mijn ding.
Iemand nog inspiratie? Ik heb het gevoel alles wat enigzins spannend is gezien te hebben.
Tabula Rasa al gezien?
Half januari komt het tweede seizoen van Sex Education las ik. Weer iets om naar uit te kijken.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Kwebbeltje91 schreef:
25-11-2019 21:35
Tabula Rasa al gezien?
Ja gezien! Vond ik erg interessant
Nou dat was nog eens een bijzonder einde Kwebbeltje!
Ik heb nog wel wat vragen, maar daar verwacht ik antwoord op in het volgende seizoen ;-)

Volgens mij zijn wij de enige die Avlu keken??
Ik vind het echt een aanrader!
Niq schreef:
25-11-2019 21:40
Ik heb nog wel wat vragen, maar daar verwacht ik antwoord op in het volgende seizoen ;-)

Ja volgens mij ook :rofl:

Ik zit ook nog met wat vragen ja.
Niq schreef:
25-11-2019 21:40

Ik heb gister de eerste afl aangezet maar ik denk dat het weer zon echte gevangenis serie word en die ken ik nu wel zon beetje...
Of is t toch anders en moet ik door gaan kijken?
Verder kan ik op t moment ook niks meer vinden eigenlijk. Ben even over op videoland nu.
.
Hmm ik vind Avlu wel minder dan Vis A Vis maar toch kijkt het wel lekker weg. Ik heb in ieder geval een paar momenten gehad dat ik NEE naar mijn scherm schreeuwde :facepalm: :proud:
Ik kijk niet veel Netflix maar gezien de reclame voor de derde serie van The Crown ben ik begonnen aan de eerste twee series. De eerste serie zit er op en ik moet zeggen: ik ben verkocht! Ik hou sowieso van films/serie die (enigszins) berusten op waarheid. Fijn om zo weer een stuk geschiedenis bij te leren.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik kan geen genoeg krijgen van series over een gevangenis. Dus als jij nog wat tips hebt, malty?
Heb zelf Vrouwenvleugel nog liggen. Kip kip kip kip haha.

Van beide zou ik meer seizoenen willen zien, van zowel Vis a Vis als Avlu.
Ze zijn ook heel verschillend, in mijn ogen.
mevrouwiglesias schreef:
25-11-2019 21:56
Ik kijk niet veel Netflix maar gezien de reclame voor de derde serie van The Crown ben ik begonnen aan de eerste twee series. De eerste serie zit er op en ik moet zeggen: ik ben verkocht! Ik hou sowieso van films/serie die (enigszins) berusten op waarheid. Fijn om zo weer een stuk geschiedenis bij te leren.
Bij elke aflevering heb ik van alles op zitten zoeken :D
newspaper schreef:
Heb je La mante gezien? Of The fall?
(Vooral die laatste is errug heftig....)
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 25-11-2019 22:07
7.30% gewijzigd
Niq schreef:
25-11-2019 22:01
Ik kan geen genoeg krijgen van series over een gevangenis. Dus als jij nog wat tips hebt, malty?
Heb zelf Vrouwenvleugel nog liggen. Kip kip kip kip haha.

Van beide zou ik meer seizoenen willen zien, van zowel Vis a Vis als Avlu.
Ze zijn ook heel verschillend, in mijn ogen.

Ik wilde echt serieus op je reageren dat je dan Avlu moet kijken :rofl: Toen las ik pas je laatste zin :biggrin:
Ik heb net het tweede seizoen van Marcella gekeken. Was wel spannend. Denk wel gezien het einde dat er nog een seizoen 3 in zit.
newspaper schreef:

Op de ouderwetse televee: Wisting, zaterdag 20.30 uur NPO1/2/3. Afgelopen zaterdag was eerste aflevering en ze doen er steeds twee per keer. Ik kan niet wachten om verder te kijken!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
dolfje schreef:
25-11-2019 22:03
Bij elke aflevering heb ik van alles op zitten zoeken :D
Ja ik ook! Kijken of het op waarheid berustte. Nooit geweten dat het in het Engelse koningshuis zo'n rotzooitje was. En dat de oom van Queen Elizabeth zelfs heeft moeten aftreden omdat hij met iemand wilde trouwen die tweemaal gescheiden was.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Spoileralert?
Niq schreef:
25-11-2019 22:22
Spoileralert?
Vanwege The Crown?

Ik moet bekennen dat ik het in dat geval, zeker aangezien het zaken zijn die iedereen gewoon allang kon weten zonder de serie te zien, niet echt vind op gaan.
Maargoed dat is mijn bescheidenmening.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Niq schreef:
Spoileralert?

You serious? Van een film over WOII wil je ook niet weten wie gewonnen heeft?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Niq schreef:
Spoileralert?
Natuurlijk is dat geen spoiler! Dat is geschiedenis en algemene ontwikkeling.

Echt :facepalm:

Het is nou niet bepaald fictie hè, die familie.
Ik vroeg het alleen maar :bonk:
Niq schreef:
25-11-2019 22:38
Ik vroeg het alleen maar :bonk:
Historische feiten zoals de abdicatie van Edward VIII omdat hij met de tweemaal gescheiden Amerikaanse Wallis wilde trouwen, kunnen nooit spoilers zijn.

Ook niet dat Camilla al heel vroeg in beeld was bij Charles. En al die andere feiten van The Firm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven