Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
vrijdag 6 december 2019 om 09:26
Herkenbaar, ik hou erg van Nederlandse series, maar de Nederlandse films vind ik vaak niks.PoesinBoots schreef: ↑05-12-2019 15:50Gooische Vrouwen en De verbouwing vond ik ook oké.
Ik heb het meer over de NLse romcoms als Mannenharten, Brasserie Valentijn, Verliefd op Ibiza, Costa
Vooral als Johan Nijenhuis de regisseur is weet ik al dat ik niet hoef te kijken.
Mannenharten enzo heb ik wel gekeken, maar was echt matig. Een keer een leuke Nederlandse romcom gezien, volgens mij Toscaanse Bruiloft, en die vond ik wel opeens heel leuk
Seizoen 2 van Trapped is volgens mij ook beschikbaar, geweldige IJslandse serie
vrijdag 6 december 2019 om 09:37
Ik heb Unbelievable er in een paar dagen doorheen gebinged.
Gebaseerd op waargebeurde verhalen...
Ik vond het behoorlijk heftig en aangrijpend en moet even bijkomen...
M.a.w nu misschien beter om even iets luchtigers te kijken a la Grace and Frankie of Plan Coeur. Allebei aanraders!
Heeft iemand een idee van iets wat hier op lijkt?
M.a.w nu misschien beter om even iets luchtigers te kijken a la Grace and Frankie of Plan Coeur. Allebei aanraders!
Heeft iemand een idee van iets wat hier op lijkt?
vrijdag 6 december 2019 om 11:15
Iets luchtigers?Phoebemeaculpa schreef: ↑06-12-2019 09:37Ik heb Unbelievable er in een paar dagen doorheen gebinged.
Heeft iemand een idee van iets wat hier op lijkt?![]()
Good Girls
Friends from college
She’s gotta have it
Jane the virgin
Please like me
Friends. (De serie van 20 jaar geleden.)
En, heel schattig: Unbreakable Kimmy Schmidt. Die kan je met je kinderen kijken.
Verder:
Comedians in cars getting coffee
Edit: Hjem til jul. Heeeeerlijk, in het Noors
Net als Plan Coeur zijn dit afleveringen van een half uur, die je makkelijk even tussendoor kijkt. Waarna je in de praktijk ook nog de volgende aflevering kijkt.
anoniem_391135 wijzigde dit bericht op 06-12-2019 11:18
13.27% gewijzigd
vrijdag 6 december 2019 om 11:43
vrijdag 6 december 2019 om 11:43
Haha, dit dus.
vrijdag 6 december 2019 om 11:52
vrijdag 6 december 2019 om 12:01
Ik heb avatarcrisis. Ik vind deze echt supermooi, maar de ava’s zijn zo klein dat het gewoon een blob is.PoesinBoots schreef: ↑06-12-2019 11:58Pearl zei het idd. En jij reageerde weer op de dode mus van Su.
Ik vind die (jouw) grijze avatars trouwens erg verwarrend. Iedereen lijkt dan op elkaar.
vrijdag 6 december 2019 om 12:04
Heb ik al zoveel mogelijk gedaan. Nog meer en de essentie is weg. Dus ik ben wel op zoek naar iets anders, maar nog niets gevonden.PoesinBoots schreef: ↑06-12-2019 12:03Ja stom is dat die kleine plaatjes. Misschien kun je jouwe nog wat bijsnijden?
vrijdag 6 december 2019 om 12:10