Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
13-04-2020 19:29
Welke genres vind je leuk?
Van alles en nog wat. Ben alleen niet zo weg van scifi.
Even geen Netflix tip...maar vanavond begint op Canvas Chernobyl. Ik ga kijken. Meteen 2 afleveringen na elkaar.
Come fly with me on a jetplane
pino4 schreef:
15-04-2020 08:49
Even geen Netflix tip...maar vanavond begint op Canvas Chernobyl. Ik ga kijken. Meteen 2 afleveringen na elkaar.
Bedankt voor de tip! Ik ga het nu in de opname zetten.
pino4 schreef:
15-04-2020 08:49
Ja kan online alles bekijken: https://www.hln.be/showbizz/tv/canvas-z ... ~a1a15d30/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik worstel me door het 4e seizoen van Vis a Vis. Het wordt allemaal steeds onwaarschijnlijker.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
viva-amber schreef:
15-04-2020 08:58
Ja kan online alles bekijken: https://www.hln.be/showbizz/tv/canvas-z ... ~a1a15d30/
Helaas niet voor Nederlandse kijkers..heb t net geprobeerd. Maar thx.
Come fly with me on a jetplane
Is Ozark een beetje te vergelijken met Breaking Bad?
Kwebbeltje91 schreef:
15-04-2020 12:32
Breaking Bed heb ik een afleveringen gekeken, maar kwam er niet in
Ozark heb ik de eerste 3 seizoenen gekeken en vond ik goed, laatste seizoen heb ik maar 1 aflevering van gezien, lukt me niet om erin te komen.
Tara (Julia Garner) uit Dirty John speelt een goede rol in die serie.
Denk wel dat jij hem goed zal vinden.
Ze zijn volgens mij niet met elkaar te vergelijken (BB en Ozark).
Niq schreef:
15-04-2020 12:42
Breaking Bed heb ik een afleveringen gekeken, maar kwam er niet in
Ozark heb ik de eerste 3 seizoenen gekeken en vond ik goed, laatste seizoen heb ik maar 1 aflevering van gezien, lukt me niet om erin te komen.
Tara (Julia Garner) uit Dirty John speelt een goede rol in die serie.
Denk wel dat jij hem goed zal vinden.
Ze zijn volgens mij niet met elkaar te vergelijken (BB en Ozark).

Oh echt zonde hoor, BB vond ik echt goed. Ik had ook veel moeite met die eerste aflevering, en toen ik ermee klaar was twijfelde ik echt of ik verder zou kijken. Ben blij dat ik dat wel gedaan heb.

Dan ga ik eens aan Ozark beginnen :)
Nou heel misschien dat ik BB dan toch maar eens opnieuw ga proberen te kijken. Had er ook veel over gehoord, hoe goed hij zou zijn.
Ik kan dus eigenlijk niet eens oordelen of die twee te vergelijken zijn hoor. Ik herinner me eigenlijk zo goed als niks meer van wat ik heb gezien ;)
pino4 schreef:
15-04-2020 10:51
Helaas niet voor Nederlandse kijkers..heb t net geprobeerd. Maar thx.
Maar als het op tv komt kunnen we daar toch naar kijken. Ik zal wel later online bij ziggo tv kijken denk ik. Heb nooit zin in naar dat grootbeeld te kijken.
Niq schreef:
15-04-2020 12:55
Nou heel misschien dat ik BB dan toch maar eens opnieuw ga proberen te kijken. Had er ook veel over gehoord, hoe goed hij zou zijn.
Ik kan dus eigenlijk niet eens oordelen of die twee te vergelijken zijn hoor. Ik herinner me eigenlijk zo goed als niks meer van wat ik heb gezien ;)

Ik denk dat het wel een serie voor jou is.
Het is een beetje hetzelfde als wat ik met La Casa had.
Het leek me helemaal niets, maar net zoals jou had ik ook van verschillende mensen gehoord dat het echt een goede serie was. En als die mensen het zeggen, is het ook echt een serie voor mij ;)
De nieuwe aflevering van Tiger King is echt tijd verspilling. Hadden ze net zo goed niet hoeven opnemen. Vooral een presentator die zichzelf erg leuk vindt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Kwebbeltje91 schreef:
15-04-2020 12:32
Ik vind Ozark veel softer. Breaking bad was trager maar veel beter.
dolfje schreef:
15-04-2020 13:02
Ik vind Ozark veel softer. Breaking bad was trager maar veel beter.
Oh echt? Hmm. Nou ja ik ga het er gewoon op gokken :P Ik hoor er toch best goede verhalen over..
Ja maar dat zegt niks. Er kijken ook massa’s mensen naar de familie Meiland :P
Vanaf 23 april seizoen 3 van: la casa de las flores
dolfje schreef:
15-04-2020 15:11
Ja maar dat zegt niks. Er kijken ook massa’s mensen naar de familie Meiland :P
:rofl: Ja dat is ook zo..
Net zoals Boer zoekt vrouw en Expeditie Robinson. Mensen zijn er lyrisch over maar ik geef er helemaal niks om.
Gisteren de pilot gezien van The 100, blijft de serie zo ongeloofwaardig of wordt het beter?
Ik bedoel: je dropt honderd kinderen zonder enige training of uitrusting in voor hen totaal onbekend terrein en vervolgens gedragen ze zich als doorsnee pubers op zomerkamp? :bonk:
Moirmel schreef:
16-04-2020 08:25
Gisteren de pilot gezien van The 100, blijft de serie zo ongeloofwaardig of wordt het beter?
Ik bedoel: je dropt honderd kinderen zonder enige training of uitrusting in voor hen totaal onbekend terrein en vervolgens gedragen ze zich als doorsnee pubers op zomerkamp? :bonk:
Ja dat blijft ongeloofwaardig. Het is ook een beetje (hee erg) Scifi natuurlijk.... ;-)
account2 wijzigde dit bericht op 16-04-2020 08:40
1.16% gewijzigd
Ik weet niet meer wie de tip had voor Pathé thuis met gratis films, maar super bedankt. Je kan de films dus "bestellen" met de kadocode en ze blijven 30 dagen in je account! Ook kan je met airmiles films bestellen. Ik wilde al zo lang Mi Vida zien, had ik gemist in de bioscoop. Eergisteren eindelijk gezien....jammer genoeg viel hij een beetje tegen. Maar toch gezien!
Oh ik zie nu dat dat Rik was in het andere topic...
Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik vond Lion een hele mooi film.

Net Unorthodox gekeken, was ook goed te doen!

Nu tot 3x toen aan een film begonnen, maar wat een bagger zeg. Zo irritant dat ze in mijn afkijkenlijstje komen. Twijfel nu of ik aan Ozark ga beginnen.
freemind schreef:
16-04-2020 15:28
Ik weet niet of ie al genoemd is, maar ik vond Lion een hele mooi film.

Net Unorthodox gekeken, was ook goed te doen!

Nu tot 3x toen aan een film begonnen, maar wat een bagger zeg. Zo irritant dat ze in mijn afkijkenlijstje komen. Twijfel nu of ik aan Ozark ga beginnen.
Volgens mij kan je ze verwijderen ergens in Netflix. Maar waar?
Luci_Morgenster schreef:
16-04-2020 15:30
Volgens mij kan je ze verwijderen ergens in Netflix. Maar waar?
Niet via de app maar via de site en dan bij je kijkgeschiedenis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven