Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altered carbon afgezet na aflevering 5. Kon er maar niet inkomen. Gisteren gestart met een afleving van Vikings.

Ben ook wel benieuwd of iemand Merlin al heeft gezien en of het wat is.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Bailey26 schreef:
09-03-2020 06:30
Ik heb altered carbon afgezet na aflevering 5. Kon er maar niet inkomen. Gisteren gestart met een afleving van Vikings.

Ben ook wel benieuwd of iemand Merlin al heeft gezien en of het wat is.
Ja, ik heb Merlin gezien toen het 10 jaar geleden op de bbc werd uitgezonden goede serie, ik heb er toen meerdere mensen verslaafd aan gemaakt. Beetje in de stijl van The Musketeers ook fijn om naar te kijken. Alleen Merlin is meer fantasy achtig. In beide series is trouwens eyecandy Santiago Cabrera te zien :P

Altered Carbon heb ik bij afl 1 al afgezet, wat een vaag gedoe. Weet nu weer waarom ik niet naar sciene fiction kijk.
Nouschi schreef:
29-02-2020 11:10
Ik ben voor de 2de keer aan Gilmore girls begonnen. Ik weet echt niks anders meer.
Dat vond ik leuk, tot het 6e seizoen, geen idee waarom, ik werd er een beetje moe van.
Ik heb een 2e poging gedaan om The Restaurant te kijken, maar ik vind er weinig aan.
Daarna nog een korte Britse misdaadserie geprobeerd, weet niet hoe het heet, 4 afleveringen, vond ik ook niks.
Ruimt mijn lijst wel lekker op.. :biggrin:
Ik ben nu met, hoe heet het, Luna o Nera, of Luna Nera, geen idee, begonnen, dat vind ik leuk, maar ook wel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Net Locke and key afgekeken. Wauw, dit is helemaal mijn ding, ik hou echt van dit soort series. :heart:
Bag guys Vile city was toch niks voor mij, veel actie en vechten.

Love is Blind achter elkaar gekeken. Ik wil nu weer zoiets, ik ga Dating around maar proberen.
Alle reacties Link kopieren
Behalve Beter call Saul vind ik het aanbod bagger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zooo ik moet nog 1 seizoen van breaking bad, maar wat is dit een meesterlijke serie zeg!
Alle reacties Link kopieren
Iemand toy boy gekeken? Was wel aardig, einde vond ik mager
MIDA schreef:
09-03-2020 16:44
Net Locke and key afgekeken. Wauw, dit is helemaal mijn ding, ik hou echt van dit soort series. :heart:
Hoe zou je het omschrijven? Is het heel mysterieus en eng? Of meer leuk spannend en avontuurlijk?
Abundance-of-Freedom schreef:
09-03-2020 18:55
Bag guys Vile city was toch niks voor mij, veel actie en vechten.

Love is Blind achter elkaar gekeken. Ik wil nu weer zoiets, ik ga Dating around maar proberen.
Saaaaaii
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik haak ook aan. Zo ongeveer een half jaar gedaan over 7 seasons The Good Wife (laatste 2 maanden heb ik er Amazon Prime voor moeten nemen omdat t niet meer op Netflix stond, grrr) en nu het nieuwe season Outlander aan het kijken, maar daarna is weet ik het niet meer. En samen met de geliefde heb ik ook al een tijdje niks langdurigs leuks meer gevonden, hoewel Merlin wel als iets voor ons klinkt, dus die ga ik onthouden.

Wij keken laatst nog Unbelievable, mooie detective, héle goede acteurs, vonden wij. Jammer dat het maar 1 season was. Van mij mogen ze nog een zaak rond detective Duvall bedenken.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-03-2020 19:58
Hoe zou je het omschrijven? Is het heel mysterieus en eng? Of meer leuk spannend en avontuurlijk?
Mysterieus, spannend en avontuurlijk. Ik vond het niet eng.
Een beetje in dezelfde categorie als Narnia, maar dan voor volwassenen.
Alle reacties Link kopieren
MIDA schreef:
09-03-2020 22:24
Mysterieus, spannend en avontuurlijk. Ik vond het niet eng.
Een beetje in dezelfde categorie als Narnia, maar dan voor volwassenen.
Vond het meer een tienerserie, maar wel leuk vermaak dat zeker.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
MIDA schreef:
09-03-2020 22:24
Mysterieus, spannend en avontuurlijk. Ik vond het niet eng.
Een beetje in dezelfde categorie als Narnia, maar dan voor volwassenen.
Ik vergeleek het zelf met Jumanji, en dat vond mijn dochter wel een goede vergelijking, maar dan voor volwassenen. Jij zegt dus eigenlijk hetzelfde. In reviews wordt het met Stranger things vergeleken, en daar vond ik weinig aan.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-03-2020 22:49
Ik vergeleek het zelf met Jumanji, en dat vond mijn dochter wel een goede vergelijking, maar dan voor volwassenen. Jij zegt dus eigenlijk hetzelfde. In reviews wordt het met Stranger things vergeleken, en daar vond ik weinig aan.
Ja, inderdaad Jumanji daar zou je het ook mee kunnen vergelijken. Maar dan wel wat spannender.
Maar ik vind Stranger Things ook leuk ;-)
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
09-03-2020 19:40
Iemand toy boy gekeken? Was wel aardig, einde vond ik mager
Ja zeker, ik moet alleen nog verder kijken ik heb 3 of 4 afl. gezien. Ik vind het wel aardig, vooral omdat ik steeds meer Spaanse acteurs en actrices ga herkennen. Die advocate heeft ook in Elite gespeeld.
Maar na een serie als Vivir sin permiso is het toch een mindere serie. Maar nog steeds onderhoudend en goed voor mijn Spaans.
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
09-03-2020 22:07
Zo, ik haak ook aan. Zo ongeveer een half jaar gedaan over 7 seasons The Good Wife (laatste 2 maanden heb ik er Amazon Prime voor moeten nemen omdat t niet meer op Netflix stond, grrr) en nu het nieuwe season Outlander aan het kijken, maar daarna is weet ik het niet meer. En samen met de geliefde heb ik ook al een tijdje niks langdurigs leuks meer gevonden, hoewel Merlin wel als iets voor ons klinkt, dus die ga ik onthouden.

Wij keken laatst nog Unbelievable, mooie detective, héle goede acteurs, vonden wij. Jammer dat het maar 1 season was. Van mij mogen ze nog een zaak rond detective Duvall bedenken.
The missing al gezien?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee! Dat is ook detective-achtig toch? Goeie!
Alle reacties Link kopieren
balderdash schreef:
09-03-2020 19:40
Iemand toy boy gekeken? Was wel aardig, einde vond ik mager

Halverwege afl. 2 afgehaakt, als het me dan nog niet gepakt heeft gaat het niet meer gebeuren.

Ik kijk nu bloodline, gaat me wat langzaam maar kijk nog even door.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
09-03-2020 22:26
Vond het meer een tienerserie, maar wel leuk vermaak dat zeker.


Wat mij betreft is er een overdaad aan tienerseries op Netflix.

Maar ja, ik ben ook een oud wijf.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Alle reacties Link kopieren
Het niveau van infantiliteit is de laatste tijd hoog.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
vandale schreef:
10-03-2020 10:34
Wat mij betreft is er een overdaad aan tienerseries op Netflix.

Dat valt mij ook op. Blijkbaar is het een populair genre ineens. Misschien vanwege het succes van Sex Education?
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
10-03-2020 10:34
Wat mij betreft is er een overdaad aan tienerseries op Netflix.

Maar ja, ik ben ook een oud wijf.
Dat vind ik ook weer meevallen. Er is nog genoeg andere keus.

En er zijn tienerseries, zoals Sex Education of The End of the Fucking World, waar ik mij echt op kan verheugen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Kan maar geen serie vinden die me pakt! Alles gezien lijkt het (genre thriller,spanning etc)
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
10-03-2020 10:32

Ik kijk nu bloodline, gaat me wat langzaam maar kijk nog even door.
Volgens mij ben ik een van de weinigen maar dat vond ik echt een goede serie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven