Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!



en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
Haha ja Bloodline. Ooit 2 afleveringen gekeken maar kon me niet meer boeien.
Alle reacties Link kopieren
Moosey schreef:
10-03-2020 09:30
Nee! Dat is ook detective-achtig toch? Goeie!
Ja, echt heel goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
10-03-2020 15:30
Volgens mij ben ik een van de weinigen maar dat vond ik echt een goede serie!
Neehoor. Ik ook.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
10-03-2020 15:30
Volgens mij ben ik een van de weinigen maar dat vond ik echt een goede serie!
Ik ook, geweldig
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dolfje schreef:
10-03-2020 15:30
Volgens mij ben ik een van de weinigen maar dat vond ik echt een goede serie!
Ik ook hoor.
Geen zin meer in dat Luna Nero, heb las chicas opgezet, leuk!!! Me gustan serie Españolas :-D
Alle reacties Link kopieren
Zo grappig in Toyboy zijn heel veel scenes in Málaga opgenomen, zelfs een scene die afspeelt in Honduras is een wijk in Málaga.
Ik herken ook een punt in de visserswijk El Pedregalejo zo'n 500 meter van os huis vandaan.
Account2 schreef:
10-03-2020 21:00
Zo grappig in Toyboy zijn heel veel scenes in Málaga opgenomen, zelfs een scene die afspeelt in Honduras is een wijk in Málaga.
Ik herken ook een punt in de visserswijk El Pedregalejo zo'n 500 meter van os huis vandaan.
Wat leuk!

Ik kan niet meer stoppen met Las chicas... :$
Leuk leuk leuk!
dolfje schreef:
10-03-2020 15:30
Volgens mij ben ik een van de weinigen maar dat vond ik echt een goede serie!
Ik ook
Alle reacties Link kopieren
Ah mooi meer Bloodline fans :yes:
gizzmo-returns schreef:
08-03-2020 19:33
Trials of Gabriel Fernandez: diep triest en schokkend.
Nou inderdaad, verschrikkelijk triest en ongelooflijk schokkend. Net de laatste aflevering gezien. Moet er echt van bijkomen.
Alle reacties Link kopieren
iemand de circle USA gezien??? verslavend!!!!!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
10-03-2020 21:58
Ah mooi meer Bloodline fans :yes:
Aan mijn lijst toegevoegd. Ik zit momenteel meer in de Spaanse series, maar dit klinkt als een serie die ik samen met mijn man kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
ik heb de eerste aflevering van modus gezien, ga ik zeker doorkijken!
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
08-03-2020 22:10
Volgens mij heb ik nu echt alles gehad wat leuk is. Ik heb vandaag Chicas del cable geprobeerd. Niets voor mij, het is net als Grand hotel teveel intrige, moord en overspel op een niet leuke manier. Is dat echt Spaans, dat ze er gelijk zoveel verwikkelingen in gooien? Ook nog Scorpion geprobeerd, maar dat is echt een slap aftreksel van wel zes andere misdaadseries.
Heeft iemand al Merlin gezien? Is dat was? Vikings heb ik ook overwogen. Of Once upon a time, maar dat had ik juist afgekraakt toen mijn dochter aan het kijken was :-)
Merlin en Once upon a time beide gezien, ik hou er van.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
11-03-2020 09:10
ik heb de eerste aflevering van modus gezien, ga ik zeker doorkijken!
Je had me getriggerd, dus een recensie opgezocht en ik denk"toevoegen"...staat hij al in mijn lijst... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Heb de eerste paar afleveringen van Trapped gekeken. Speelt zich af in IJsland en ik verbaas me er over dat ze daar in een sneeuwstorm met hun jas open lopen :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
11-03-2020 09:53
Heb de eerste paar afleveringen van Trapped gekeken. Speelt zich af in IJsland en ik verbaas me er over dat ze daar in een sneeuwstorm met hun jas open lopen :P
Die jassen zijn ontzettend dik en warm. Als je die temperaturen gewend bent daar, dan kan ik me dat best wel voorstellen dat je je jas eens open doet.
Alle reacties Link kopieren
c_estelle schreef:
11-03-2020 09:18
Merlin en Once upon a time beide gezien, ik hou er van.
Bij once upon a time ben ik wel na een paar seizoenen afgehaakt, omdat het nergens heen ging. Vooral omdat het verhaal eigenlijk bij 1 al was afgerond.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
11-03-2020 10:38
Die jassen zijn ontzettend dik en warm. Als je die temperaturen gewend bent daar, dan kan ik me dat best wel voorstellen dat je je jas eens open doet.


Kinderen (en volwassenen) tijdens een heftige sneeuwstorm. Ik vond het ongeloofwaardig 😄
Maar verder kijk ik het graag hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
11-03-2020 12:41
Bij once upon a time ben ik wel na een paar seizoenen afgehaakt, omdat het nergens heen ging. Vooral omdat het verhaal eigenlijk bij 1 al was afgerond.
Ja eens. Het begin vonden we heel leuk maar ik was het op den duur echt beu.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
11-03-2020 16:23
Kinderen (en volwassenen) tijdens een heftige sneeuwstorm. Ik vond het ongeloofwaardig 😄
Maar verder kijk ik het graag hoor.
Nee vind ik niet zo ongeloofwaardig, ik las laatst in een boek over een Russisch gezin dat een winter had van -30 en in eens werd het warmer ...wel 10 graden...en dat vonden ze heerlijk! Ik moet er niet aan denken.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
09-03-2020 18:57
Behalve Beter call Saul vind ik het aanbod bagger.
Heb je El Camino dan ook al gekeken? En wat vind je van Fargo??
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
10-03-2020 11:49
Dat vind ik ook weer meevallen. Er is nog genoeg andere keus.

En er zijn tienerseries, zoals Sex Education of The End of the Fucking World, waar ik mij echt op kan verheugen.
Ja grappig, ik had ook het idee dat ik wel naar heel veel tieners zat te kijken: bovenstaande series, stranger things, locke and key, I'm not okay with this, Derry girls...
Maar juist ook ouderen: Grace & Frankie, The Kominksy Method.

En ik weet niet meer wie het over Queer Eye had, maar dat heb ik echt als een idioot weggebinged. Zo ontroerend ook!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag begonnen aan The Team, goede serie met bekende gezichten Veerle Baetens (code 37) een bekende Deense acteur en een Duitse samen vormen ze een door Interpol samengesteld team om een aantal moorden op te lossen tot nu toe erg vermakelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven