Netflix Deel 6

zaterdag 29 februari 2020 om 11:05

Hét topic voor al je aanraders én afraders
VERBODEN TE SPOILEREN!!
en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=

woensdag 30 september 2020 om 09:13
Hey meid!

Blijft zo'n heerlijke serie, Jane the Virgin. Ik vind die voice over ook zo geweldig. Echt hilarisch. En die dynamiek tussen oma, moeder en Jane, die lijkt zoveel op de dynamiek tussen mijn oma, mijn moeder en mezelf dat het soms bijna eng is.

Ik heb gisteren de film Teenage Mutant Ninja Turtles gezien ( die met echte mensen ), blijft leuk. Echt jeudgsentiment en vond de Turtles erg gaaf gemaakt. Het verhaal is niet hoogstaand ofzo maar toch, heb me geen moment verveeld.
Ik kreeg er gewoon zin in om die oude tekenfilms weer eens te kijken, de serie die ze toen uitzendde op TV toen ik klein was. Geen idee of je dat nog ergens terug kan kijken.

Zo heb ik ook alle seizoenen A-Team op DVD, ondanks dat het vroeger leuker was in mijn herinnering dan nu. Gewoon jeugdsentiment. Leuk om te hebben.
Fauda lijkt me ook wel goed, maar is dat erg bruut? Ik ben er al een aantal keer voorbij gegaan in mijn lijst maar durf er niet echt aan.
Heb al een tijd geen echte goede serie meer gezien op Netflix, behalve the Umbrella Academy. Heb seizoen twee nog eens gezien en vind het nu wel goed trouwens, denk dat mijn verwachtingen gewoon anders waren. Oh en ik

Wat kan die jongen geweldig acteren.

woensdag 30 september 2020 om 12:44

woensdag 30 september 2020 om 20:20

donderdag 1 oktober 2020 om 00:04
Die heb ik drie keer tijdens een nachtvlucht gekeken, twee keer in slaap gevallen. De muziek vind ik wel geweldig.

donderdag 1 oktober 2020 om 14:55