Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 6

29-02-2020 11:05 3010 berichten
Afbeelding
Hét topic voor al je aanraders én afraders

VERBODEN TE SPOILEREN!!

en de link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-5/list_messa ... 121?start=
dolfje schreef:
11-10-2020 17:19
Heb net The duchess aangezet. Brits maar geen idee of het mijn ding is.

Ik heb het in de 3e aflevering opgegeven.
Ik ga vanavond nog een poging wagen met Undercover.
Alle reacties Link kopieren
zenga schreef:
11-10-2020 18:56
Ik kon de hoofdrolspeelster echt niet uitstaan, echt niet te doen.
Hm ik heb net een aflevering gezien en toen kwam man binnen en zijn we The rain seizoen 2 gaan kijken. Ik kijk morgen even verder of ik het wat vind.
Kwebbeltje91 schreef:
11-10-2020 19:10
Ik ga vanavond nog een poging wagen met Undercover.
Wij kijken dat ook nog maar het is echt een stuk minder spannend/ leuk dan het vorige seizoen.
dolfje schreef:
11-10-2020 19:19
Wij kijken dat ook nog maar het is echt een stuk minder spannend/ leuk dan het vorige seizoen.
Ik vind het wel leuk kijken.
dolfje schreef:
11-10-2020 19:19
Ik lees die mening ook veel terug op Facebook. Ik denk zelf dat het nu allemaal een beetje voorbereiding is voor wat er komen gaat, straks komt Ferry dubbel en dwars tevoorschijn denk ik;)
zenga schreef:
11-10-2020 19:34
Ik lees die mening ook veel terug op Facebook. Ik denk zelf dat het nu allemaal een beetje voorbereiding is voor wat er komen gaat, straks komt Ferry dubbel en dwars tevoorschijn denk ik;)
Dat hoop ik!
zenga schreef:
11-10-2020 19:34
Ik mis vooral een ander personage. Daarom ben ik al vroeg afgehaakt.
Maar wie weet.. Ik hoor het inderdaad van meer mensen dat ze afgehaakt zijn.
Ik denk dat je gelijk hebt over Ferry trouwens ;)
[quote=lollypopje post_id=32010275 time=1602429830 user_id=155603]
The Haunting of Bly Manor gekeken. Moet op gang komen, maar uiteindelijk wel goed. Al vond ik Hill House wel beter.

Ik ook, vond deze echt minder goed.
Was ook niet echt eng.
Jammer, had er meer van verwacht.
gemini2009 schreef:
11-10-2020 20:37
Echt minder goed, vind ik te sterk voor mij.
Hij was anders. Ander soort spanning ook. Meer mysterie dan echte horor. Waardoor je het niet kunt vergelijken met Hillhouse.

Als je ze los van elkaar ziet en niet vergelijkt, vind ik hem wel goed. Al duurt het even voor je er in wordt gezogen. Kwam bij mij halverwege.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vond Bly Manor prachtig. Inderdaad anders dan Hill House, maar heel mooi.
Maktub schreef:
12-10-2020 18:45
Ik vond Bly Manor prachtig. Inderdaad anders dan Hill House, maar heel mooi.
Iedereen die hem slecht vind verwacht een Hillhouse 2, maar dat is het gewoon niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
12-10-2020 18:56
Iedereen die hem slecht vind verwacht een Hillhouse 2, maar dat is het gewoon niet.
Dit gebeurt wel vaker. Zo zonde.
LīlyRose schreef:
12-10-2020 20:49
Dit gebeurt wel vaker. Zo zonde.
Jep. Ik snap het wel, want zo werd het ook beetje aangekondigd. Maar al bij de eerste aflevering was het duidelijk dat het echt een andere serie was.
lollypopje schreef:
12-10-2020 20:55
Jep. Ik snap het wel, want zo werd het ook beetje aangekondigd. Maar al bij de eerste aflevering was het duidelijk dat het echt een andere serie was.
Zoiets was ook bij Away. Wekte de indruk sci-fi te zijn in de vooraankondiging, maar dat was niet het hoofdgenre. Zonde, daardoor keldert gelijk de score op IMDB.
Iemand een tip? Net Rita afgekeken, vonden we geweldig. Is er meer in dat genre?
Eva1977 schreef:
12-10-2020 21:55
Iemand een tip? Net Rita afgekeken, vonden we geweldig. Is er meer in dat genre?
Bonusfamiljen
Vandaag Oktoberfest gekeken, lekker wegkijken.
Ben nu halverwege Away, kijkt lekker weg, al is het af en toe wel héél zoetsappig, onwaarschijnlijk en voorspelbaar, maar goed. Het is weer eens wat anders dan een detective. En zo leuk om Will uit The Good Wife weer eens terug te zien!
Nothing happens for a reason
Ik weet niet of het er al over gegaan is hier (soms gaat het me te snel om alles bij te lezen) maar wij zijn gisteren met okkupert begonnen (Noorse serie). Ik vond het een goed begin, ben heel benieuwd wat het wordt.
PoezzinBoots schreef:
11-10-2020 18:28
A Simple Favor net gekeken.

Heerlijk!!! Wat een lekkere film.

Moest heel erg aan 'Dead to me' denken. Lekkere film idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Allen bedankt voor de tip van Hill House, momenteel is hij aardig.

... The Witcher is ronduit slecht.
anoniem_64a73836ab974 wijzigde dit bericht op 13-10-2020 21:28
38.31% gewijzigd
Moirmel schreef:
13-10-2020 21:21
De afspraak is dat we dit soort dingen niet spoileren.
anoniem_399691 wijzigde dit bericht op 13-10-2020 21:34
19.50% gewijzigd
LīlyRose schreef:
13-10-2020 21:26

Echt hè, hoe moeilijk kan het zijn.
LīlyRose schreef:
13-10-2020 21:26
Haal je quot nog weg, en niets is geschreven.
Wist niet dat dit al een spoiler was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven