Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

woensdag 19 augustus 2015 om 21:58
woensdag 19 augustus 2015 om 22:01

donderdag 20 augustus 2015 om 12:22
quote:Cybermiep schreef op 19 augustus 2015 @ 21:58:
@Goede-Fee op deze site Flixfilms houden ze keurig bij wat er dagelijks op Netflix bij komt.
En als als je even naar onderen scrollt even klikken op: binnenkort op Netflix (Augustus) voor een overzichtje voor augustus.
Bedankt voor de tip! (al ben ik Goede-Fee niet )
@Goede-Fee op deze site Flixfilms houden ze keurig bij wat er dagelijks op Netflix bij komt.
En als als je even naar onderen scrollt even klikken op: binnenkort op Netflix (Augustus) voor een overzichtje voor augustus.
Bedankt voor de tip! (al ben ik Goede-Fee niet )
dinsdag 25 augustus 2015 om 22:40
quote:absor schreef op 15 augustus 2015 @ 20:05:
Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspeler
Dankzij jouw tip ben ik al een paar dagen zoet met deze serie . Jammer dat het maar twee seizoenen heeft, ik ben nu bij de laatste aflevering helaas.
Penny Dreadful, Sense8 en Sleepy Hollow kijk ik ook, maar moet nu wachten op nieuwe afleveringen/seizoenen...
Ik ga denk ik na Life on mars beginnen aan Hemlock grove, maar the americans en bletchley circle staat ook nog in 'mijn lijst' op me te wachten. En seizoen drie van orphan black moet ik ook nog
Wat ik trouwens ook echt een fantastische serie vind is Miss Fisher's murder mysteries, speelt in de jaren 20 in Australië, over een eigenwijze vrouwelijke detective.
Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspeler
Dankzij jouw tip ben ik al een paar dagen zoet met deze serie . Jammer dat het maar twee seizoenen heeft, ik ben nu bij de laatste aflevering helaas.
Penny Dreadful, Sense8 en Sleepy Hollow kijk ik ook, maar moet nu wachten op nieuwe afleveringen/seizoenen...
Ik ga denk ik na Life on mars beginnen aan Hemlock grove, maar the americans en bletchley circle staat ook nog in 'mijn lijst' op me te wachten. En seizoen drie van orphan black moet ik ook nog
Wat ik trouwens ook echt een fantastische serie vind is Miss Fisher's murder mysteries, speelt in de jaren 20 in Australië, over een eigenwijze vrouwelijke detective.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

dinsdag 25 augustus 2015 om 23:35
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 16:55:
[...]
Ik kan er maar niet inkomen. 7 afleveringen gezien inmiddels maar kan me niet heel erg boeien.
ik heb er nu 1 aflevering van bloodline opzitten, maar ben ook nog niet enthousiast
heb de 2 seizoenen van masters of sex gezien. geinig wel, maar ik ben dan ook fan van series die zich in 50/60'er jaren afspelen.
ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komt
[...]
Ik kan er maar niet inkomen. 7 afleveringen gezien inmiddels maar kan me niet heel erg boeien.
ik heb er nu 1 aflevering van bloodline opzitten, maar ben ook nog niet enthousiast
heb de 2 seizoenen van masters of sex gezien. geinig wel, maar ik ben dan ook fan van series die zich in 50/60'er jaren afspelen.
ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komt
dinsdag 25 augustus 2015 om 23:56
quote:Morrigan- schreef op 25 augustus 2015 @ 23:35:
[...]
Ik ben na een paar afleveringen uiteindelijk ook afgehaakt, het doet net te weinig om me te kunnen blijven boeien
[...]
Ik ben na een paar afleveringen uiteindelijk ook afgehaakt, het doet net te weinig om me te kunnen blijven boeien
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

donderdag 27 augustus 2015 om 20:56
quote:Morrigan- schreef op 25 augustus 2015 @ 23:35:
[...]
ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komtDan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.
[...]
ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komtDan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.
donderdag 27 augustus 2015 om 21:02
donderdag 27 augustus 2015 om 22:25
Sense8 vonden wij prachtig. Manlief is erg into Breaking Bad, ik niet. En hij vind the Walking Dead ook top, maar daar doe ik niet aan mee. ENG! Verder vond ik top: the Missing, Rita, the Killing, the Bridge, Suits. Heeeeerlijk, en maar kijken en balen als je er nog eentje wilt zien maar eigenlijk naar bed moet. En dan toch kijken

donderdag 27 augustus 2015 om 23:23
quote:Justmaartje123 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:56:
[...]
Dan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.
heb net 2 afleveringen verslonden!
wat een geweldige tip, inderdaad precies waar ik van hou, thanks!
die titelsong is ook zo geweldig: love child - diana ross and the supremes
(ik ben echt te laat geboren, had in die tijd moeten leven )
[...]
Dan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.
heb net 2 afleveringen verslonden!
wat een geweldige tip, inderdaad precies waar ik van hou, thanks!
die titelsong is ook zo geweldig: love child - diana ross and the supremes
(ik ben echt te laat geboren, had in die tijd moeten leven )