Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:struisvogelnest schreef op 19 augustus 2015 @ 21:33:

[...]

Weet ik veel. Ik ben niet zo'n loser die betaalt voor tv. Ik download alles.Wel een loser die een topictitel niet kan lezen?
Komt er snel nog wat nieuws op Netflix?
dikke duim
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:struisvogelnest schreef op 19 augustus 2015 @ 21:33:

[...]

Weet ik veel. Ik ben niet zo'n loser die betaalt voor tv. Ik download alles.Misschien kun je dan beter niet met de losers hier over Netflix praten
quote:Goede-Fee schreef op 19 augustus 2015 @ 21:41:

Komt er snel nog wat nieuws op Netflix?Volgens mij eind van de maand Narcos over drugsbaron Pablo Escobar. Trailer zag er wel goed uit.
Ik kijk nu het 3e seizoen Orphan Black.

Heb even gewacht zodat ik ze achter elkaar kon kijken. Nr 4 staat nu aan.

Heerlijk!
quote:struisvogelnest schreef op 19 augustus 2015 @ 21:50:

[...]

Is er voor elke broadcaster een topic? Voor HBO, Videoland, ABC, NBC weet ik veel? Nee toch?Het staat een ieder vrij een topic daar over te openen uiteraard.
@Goede-Fee op deze site Flixfilms houden ze keurig bij wat er dagelijks op Netflix bij komt.

En als als je even naar onderen scrollt even klikken op: binnenkort op Netflix (Augustus) voor een overzichtje voor augustus.

Broadchurch seizoen 2 staat helaas op videoland
Rock and Roll, Sent Us Insane
quote:dolfje schreef op 19 augustus 2015 @ 21:55:

[...]

Volgens mij eind van de maand Narcos over drugsbaron Pablo Escobar. Trailer zag er wel goed uit.

Die serie ben ik ook benieuwd naar.

Maar tot die tijd vermaak ik mij nog wel met Sense8 en Bloodline.
Rock and Roll, Sent Us Insane
Sense 8 zijn wij nog niet aan begonnen,is het wat?
Luther, geweldige serie!! Houd wel van spanning en dat heeft deze serie zeker en Idris Elba, ook niet verkeerd 😀
quote:Cybermiep schreef op 19 augustus 2015 @ 21:58:

@Goede-Fee op deze site Flixfilms houden ze keurig bij wat er dagelijks op Netflix bij komt.

En als als je even naar onderen scrollt even klikken op: binnenkort op Netflix (Augustus) voor een overzichtje voor augustus.

Bedankt voor de tip! (al ben ik Goede-Fee niet )
quote:absor schreef op 15 augustus 2015 @ 20:05:

Net de serie Life on Mars uit. Heerlijke bbc serie( vind ik op één of andere manier de leukste humor) met een hele leuke ( voor whovians: the master) hoofdrolspeler

Dankzij jouw tip ben ik al een paar dagen zoet met deze serie . Jammer dat het maar twee seizoenen heeft, ik ben nu bij de laatste aflevering helaas.

Penny Dreadful, Sense8 en Sleepy Hollow kijk ik ook, maar moet nu wachten op nieuwe afleveringen/seizoenen...

Ik ga denk ik na Life on mars beginnen aan Hemlock grove, maar the americans en bletchley circle staat ook nog in 'mijn lijst' op me te wachten. En seizoen drie van orphan black moet ik ook nog

Wat ik trouwens ook echt een fantastische serie vind is Miss Fisher's murder mysteries, speelt in de jaren 20 in Australië, over een eigenwijze vrouwelijke detective.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 15 augustus 2015 @ 16:55:

[...]

Ik kan er maar niet inkomen. 7 afleveringen gezien inmiddels maar kan me niet heel erg boeien.

ik heb er nu 1 aflevering van bloodline opzitten, maar ben ook nog niet enthousiast

heb de 2 seizoenen van masters of sex gezien. geinig wel, maar ik ben dan ook fan van series die zich in 50/60'er jaren afspelen.

ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komt
quote:Morrigan- schreef op 25 augustus 2015 @ 23:35:

[...]

ik heb er nu 1 aflevering van bloodline opzitten, maar ben ook nog niet enthousiast

Ik ben na een paar afleveringen uiteindelijk ook afgehaakt, het doet net te weinig om me te kunnen blijven boeien
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik heb inmiddels alle seizoenen van Breaking Bad gezien, ge-wel-dig wat mij betreft, echt top of the bill!
waarom laat seizoen 4 van suits zo lang op zich wachten?

er zijn al 5 seizoenen in amerika uitgezonden
quote:Morrigan- schreef op 25 augustus 2015 @ 23:35:

[...]

heb de 2 seizoenen van masters of sex gezien. geinig wel, maar ik ben dan ook fan van series die zich in 50/60'er jaren afspelen.

ik zag op imdb dat er 4 seizoenen zijn gemaakt. ik hoop maar dat netflix snel met seizoen 3 en 4 komtDan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.
quote:dolfje schreef op 19 augustus 2015 @ 22:09:

Sense 8 zijn wij nog niet aan begonnen,is het wat?Ik vind het een hele goede serie. Niet iets wat ik in mijn top 5 zou zetten, maar wel goed. Heb in 2 weken het eerste seizoen afgekeken.
Sense8 vonden wij prachtig. Manlief is erg into Breaking Bad, ik niet. En hij vind the Walking Dead ook top, maar daar doe ik niet aan mee. ENG! Verder vond ik top: the Missing, Rita, the Killing, the Bridge, Suits. Heeeeerlijk, en maar kijken en balen als je er nog eentje wilt zien maar eigenlijk naar bed moet. En dan toch kijken
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 20:44:

er zijn al 5 seizoenen in amerika uitgezondenOf seizoen 4 van Luther?
quote:Morrigan- schreef op 27 augustus 2015 @ 20:44:

er zijn al 5 seizoenen in amerika uitgezondenOktober hoorde ik laatst. Nog even..
quote:Justmaartje123 schreef op 27 augustus 2015 @ 20:56:

[...]

Dan vind je Love Child dat nu op omroep Max draait ook leuk. Geen Netflix, maar enorm vermakelijk, 1969 geloof ik. Mooie tijd.

heb net 2 afleveringen verslonden!

wat een geweldige tip, inderdaad precies waar ik van hou, thanks!

die titelsong is ook zo geweldig: love child - diana ross and the supremes

(ik ben echt te laat geboren, had in die tijd moeten leven )
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 augustus 2015 @ 23:01:

[...]

Oktober hoorde ik laatst. Nog even..

hm, misschien dus maar elders online kijken (je weet wel waar)

maar ik ben nu eerst even love child begonnen, de tip van maartje
Ik zit nu vast in The Vampire Diaries.

Afl 20 van seizoen 1 nog maar en er staan 5 seizoenen op Netflix

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven