Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zondag 30 augustus 2015 om 21:43
quote:Sensy12 schreef op 30 augustus 2015 @ 15:51:
Sense8 vond ik juist geweldig! Soms zijn afleveringen onnodig traag maar bij Sense8 was de traagheid juist functioneel. Ook die heb ik binge-gekeken.....I need a life X-D!
Ja, ik vond sense8 ook echt tof.
Ik ben nu hemlock grove aan het kijken, maar zag From dusk till dawn voorbijkomen, en bij favorieten gezet, dus daar ga ik volgende week aan beginnen ofzo, maar ik ben benieuwd!
Narcos zag ik ook een aankondiging van, ik weet nog niet wat ik daar van vind en of ik het ga uitproberen, maar jullie klinken lovend.
Sense8 vond ik juist geweldig! Soms zijn afleveringen onnodig traag maar bij Sense8 was de traagheid juist functioneel. Ook die heb ik binge-gekeken.....I need a life X-D!
Ja, ik vond sense8 ook echt tof.
Ik ben nu hemlock grove aan het kijken, maar zag From dusk till dawn voorbijkomen, en bij favorieten gezet, dus daar ga ik volgende week aan beginnen ofzo, maar ik ben benieuwd!
Narcos zag ik ook een aankondiging van, ik weet nog niet wat ik daar van vind en of ik het ga uitproberen, maar jullie klinken lovend.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
dinsdag 1 september 2015 om 18:58
dinsdag 8 september 2015 om 08:12
quote:Sensy12 schreef op 30 augustus 2015 @ 13:07:
Narcos binge-gekeken
Why oh why kon ik niet 1 aflevering per dag kijken?
Nu op zoek naar een nieuwe serie.......haha en ik vond mezelf al erg dat ik nu in 3 dagen 7 afleveringen heb gekeken maar wat een goede serie idd! Begreep van mijn vriend wel dat het einde na een lange climax toch wel wat tegenviel.. Maar dat gaan we zelf ontdekken!
Narcos binge-gekeken
Why oh why kon ik niet 1 aflevering per dag kijken?
Nu op zoek naar een nieuwe serie.......haha en ik vond mezelf al erg dat ik nu in 3 dagen 7 afleveringen heb gekeken maar wat een goede serie idd! Begreep van mijn vriend wel dat het einde na een lange climax toch wel wat tegenviel.. Maar dat gaan we zelf ontdekken!

zaterdag 19 september 2015 om 12:53
Ik zat met veel plezier naar de serie 'Lost' te kijken. Ik was al bij aflevering1, tweede seizoen.
Van de een op da andere dag was deze serie ineens van Netflix afgegooid.
Nergens meer te bekennen. Frustrerend!
Ik heb Netflix hierover gebeld. Krijg je een vaag en onduidelijk antwoord. Ze wimpelen je vriendelijk af.
Hebben nog meer mensen zo'n ervaring. En weet iemand of deze serie nog terugkomt op Netflix?
Van de een op da andere dag was deze serie ineens van Netflix afgegooid.
Nergens meer te bekennen. Frustrerend!
Ik heb Netflix hierover gebeld. Krijg je een vaag en onduidelijk antwoord. Ze wimpelen je vriendelijk af.
Hebben nog meer mensen zo'n ervaring. En weet iemand of deze serie nog terugkomt op Netflix?

zaterdag 19 september 2015 om 15:27
zaterdag 19 september 2015 om 16:12
Ik vond Mad Men op een gegeven moment niet leuk meer. Na een paar seizoenen gaf ik er de brui aan. Ik maak me er zelf ook schuldig aan - series de hemel in prijzen - en Mad Men ben ik gaan kijken omdat anderen er zo lyrisch over waren. Ik vond het weinig om het lijf hebben.
Nu Friends aan het kijken. Dat blijf ik een leuke serie vinden ook al is het weer meer dan 20 jaar geleden dat ze ooit begonnen waren...
Nu Friends aan het kijken. Dat blijf ik een leuke serie vinden ook al is het weer meer dan 20 jaar geleden dat ze ooit begonnen waren...
zaterdag 19 september 2015 om 16:37
zaterdag 19 september 2015 om 18:14
quote:tutti_frutti schreef op 19 september 2015 @ 13:06:
Momenteel ook bezig met Narcos en Prison Break. Wat is Prison Break een geweldige serrie. Ik ben nu bezig met seizoen 4 en ben er bijna doorheen. Zijn er nog meer series vergelijkbaar met PB?
Prison Break vond ik na seizoen 2 wel welletjes. Ik kon geen achtervolging meer zien. Werd er duizelig van.
Ben hard aan het nadenken of er een vergelijkbare serie is, maar nee, kan nergens op komen. Bedoel je qua verhaallijn of qua verslavingsgraad? Ik vond bijvoorbeeld Orphan Black een spannende serie. Niet te vergelijken met PB, maar evenwel spannend. 4400 vond ik retespannend, maar goed, dat vonden de producenten waarschijnlijk niet en daarom hebben ze na seizoen 3 of 4 geloof ik de stekker eruit getrokken. Wat luchtigere series als Drop Dead Diva vond ik ook de moeite waard om naar te kijken.
Momenteel ook bezig met Narcos en Prison Break. Wat is Prison Break een geweldige serrie. Ik ben nu bezig met seizoen 4 en ben er bijna doorheen. Zijn er nog meer series vergelijkbaar met PB?
Prison Break vond ik na seizoen 2 wel welletjes. Ik kon geen achtervolging meer zien. Werd er duizelig van.
Ben hard aan het nadenken of er een vergelijkbare serie is, maar nee, kan nergens op komen. Bedoel je qua verhaallijn of qua verslavingsgraad? Ik vond bijvoorbeeld Orphan Black een spannende serie. Niet te vergelijken met PB, maar evenwel spannend. 4400 vond ik retespannend, maar goed, dat vonden de producenten waarschijnlijk niet en daarom hebben ze na seizoen 3 of 4 geloof ik de stekker eruit getrokken. Wat luchtigere series als Drop Dead Diva vond ik ook de moeite waard om naar te kijken.