Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
zaterdag 19 september 2015 om 18:20

maandag 21 september 2015 om 18:25
Ik vind t een goede serie. Ik heb destijds een aantal afleveringen gezien bij veronica maar die waren er opeens mee gestopt omdat er volgens hen te weinig kijkers waren...
Had m kunnen kijken op showbox maar wist dat ie op Netflix zou komen
Trailer:
https://youtu.be/0d1zpt6k5OI
Had m kunnen kijken op showbox maar wist dat ie op Netflix zou komen
Trailer:
https://youtu.be/0d1zpt6k5OI
dinsdag 29 september 2015 om 20:04
Als laatste gekeken op Netflix: American Horror story.
Dacht dat het heel eng was maar dat valt reuze mee. Seizoen 4 wordt nu op fox uitgezonden maar heb afleveringen 1 en 2 gemist dus wacht wel totdat het op netflix komt. Dat zou najaar moeten zijn.
Je kan trouwens gewoon de aparte seizoen door elkaar heen kijken omdat elk seizoen een op zichzelf staand verhaal is, met soms dezelfde acteurs.
Dacht dat het heel eng was maar dat valt reuze mee. Seizoen 4 wordt nu op fox uitgezonden maar heb afleveringen 1 en 2 gemist dus wacht wel totdat het op netflix komt. Dat zou najaar moeten zijn.
Je kan trouwens gewoon de aparte seizoen door elkaar heen kijken omdat elk seizoen een op zichzelf staand verhaal is, met soms dezelfde acteurs.
dinsdag 29 september 2015 om 20:34
Hoe is seizoen 2 eigenlijk van AHS?
Ik heb 1 gezien en toen scheet ik echt 3 kleuren bagger en toen ben ik overgegaan naar seizoen 3.
Op de een of andere manier trok 2 me niet echt, gekkenhuis enzo... vind ik nog enger dan geesten
Ik heb 1 gezien en toen scheet ik echt 3 kleuren bagger en toen ben ik overgegaan naar seizoen 3.
Op de een of andere manier trok 2 me niet echt, gekkenhuis enzo... vind ik nog enger dan geesten
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
dinsdag 29 september 2015 om 21:22
Seizoen twee vond ik wel een leuk thema. Katholieke kerk en de symboliek erom heen. Het kwaad en onschuld. En onverwachte wendingen. Niemand is perse goed of kwaad. Het is niet echt horror met veel bloed ofzo maar gewoon een overall creepy sfeertje in het gesticht. Ik vond het niet eng. Gewoon afleveringen gekeken in bed en daarna slapen. En Evan Peters is hier het knapst vind ik.
Het heeft wel meer een creepy sfeertje dan seizoen 3 ( dat gewoon charmed 2015 is )
Het heeft wel meer een creepy sfeertje dan seizoen 3 ( dat gewoon charmed 2015 is )

dinsdag 6 oktober 2015 om 11:04
Ik heb sleepy hollow seizoen 1 gekeken en wachtte met smart op seizoen 2. Nu zag ik gister dat seizoen drie al bezig is en dat ik seizoen twee dus ook gewoon kan streamen online. Nu ben ik in dubio of ik wacht op netflix of toch stiekem ga streamen
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
dinsdag 6 oktober 2015 om 11:15
quote:annemarije21 schreef op 30 september 2015 @ 13:09:
Ik zat in seizoen 2 van Lost en ineens is het weg... Echt vreselijk balen...
Oh da's wel kut.
Staat het er niet bij als 'n serie binnen 'n x-termijn offline wordt gehaald?
Dacht dat ze op Netflix vooral dingen erbij zetten ipv dingen vervangen, maar da's dus niet zo?
Ik zat in seizoen 2 van Lost en ineens is het weg... Echt vreselijk balen...
Oh da's wel kut.
Staat het er niet bij als 'n serie binnen 'n x-termijn offline wordt gehaald?
Dacht dat ze op Netflix vooral dingen erbij zetten ipv dingen vervangen, maar da's dus niet zo?
Shoot first, ask questions later!
dinsdag 6 oktober 2015 om 14:01
quote:Roxy21 schreef op 06 oktober 2015 @ 11:09:
En kijkt er iemand Reign? Is het wat?Ik ben twee dagen mee begonnen en ik zit al bij aflevering 7, ik vind het erg leuk, maar ik houd erg veel van historische series. Ik heb begrepen dat het de geschiedenis niet nauwkeurig volgt, maar het kan mij niet schelen, het blijft leuk!
En kijkt er iemand Reign? Is het wat?Ik ben twee dagen mee begonnen en ik zit al bij aflevering 7, ik vind het erg leuk, maar ik houd erg veel van historische series. Ik heb begrepen dat het de geschiedenis niet nauwkeurig volgt, maar het kan mij niet schelen, het blijft leuk!