Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

dinsdag 6 oktober 2015 om 18:08

dinsdag 6 oktober 2015 om 18:11
quote:miepje1971 schreef op 06 oktober 2015 @ 18:08:
Even een vraagje: ik heb een half jaar geleden alle 6 seizoenen van Lost gekeken. Nu wilde ik de laatste aflevering nog eens kijken, maar ik kan heel Lost niet meer vinden op Netflix.
Ligt dat aan mij, omdat ik het al gekeken heb, of is het verwijderd?
Iemand een idee?Lost is (helaas) verwijderd.
Even een vraagje: ik heb een half jaar geleden alle 6 seizoenen van Lost gekeken. Nu wilde ik de laatste aflevering nog eens kijken, maar ik kan heel Lost niet meer vinden op Netflix.
Ligt dat aan mij, omdat ik het al gekeken heb, of is het verwijderd?
Iemand een idee?Lost is (helaas) verwijderd.

dinsdag 6 oktober 2015 om 19:25
quote:redbuIIetje schreef op 06 oktober 2015 @ 18:22:
Gebeurt dat vaker dat hele series offline worden gehaald?
Lijkt me idd lullig als je ergens midden in zit en je verheugt op 'n weekendje binge-kijken en hij is opeens weg!Ja gebeurt regelmatig, vaak wordt het maar heel kort van te voren aangekondigd (als in:de dag voor het verdwijnt) ik vind het aanbod van Netflix NL sowieso niet heel top, de echt leuke series (lees: Gilmore Girls, Desperate Housewives, Army Wives, Grey's Anatomy) staan er niet op. Op Netflix UsA is het iets beter qua series maar voor de films hoef je ook daar niet te zijn, allemaal oude meuk en B films
Gebeurt dat vaker dat hele series offline worden gehaald?
Lijkt me idd lullig als je ergens midden in zit en je verheugt op 'n weekendje binge-kijken en hij is opeens weg!Ja gebeurt regelmatig, vaak wordt het maar heel kort van te voren aangekondigd (als in:de dag voor het verdwijnt) ik vind het aanbod van Netflix NL sowieso niet heel top, de echt leuke series (lees: Gilmore Girls, Desperate Housewives, Army Wives, Grey's Anatomy) staan er niet op. Op Netflix UsA is het iets beter qua series maar voor de films hoef je ook daar niet te zijn, allemaal oude meuk en B films

woensdag 21 oktober 2015 om 08:14
Ik kijk nu Orphan Black, begin tweede seizoen. Zonder te spoileren, vraag ik me wel af hoe het verloop van de serie is. Ik kan er nooit zo goed tegen als iemand goed is en dan slecht blijkt te zijn, maar dan weer overloopt naar de goede, maar toch een verborgen agenda heeft. Dat mensen keer op keer dingen overleven die je niet overleven kan.
Verandert dat nog? Of kan ik beter ergens lezen hoe het afloopt en mijn tijd aan een andere serie besteden?
Wanhopig wacht ik op Homeland deel 4. Zeker nu deel 5 al uitgezonden wordt!!
Wat duurt dat allemaal lang
Verandert dat nog? Of kan ik beter ergens lezen hoe het afloopt en mijn tijd aan een andere serie besteden?
Wanhopig wacht ik op Homeland deel 4. Zeker nu deel 5 al uitgezonden wordt!!
Wat duurt dat allemaal lang