Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:nini28 schreef op 25 januari 2016 @ 21:10:

[...]

Jaaaa doorzetten!!! Het is de meest geniale serie die ik ooit heb gezien, heel indrukwekkend.

Ik vond bijna de hele eerste seizoen traag maar daarna wordt het absoluut meeslepend.Nou, ik zet nog ff door dan. Man heeft alles al gezien en zegt ook dat het geniaal is.. Als ik het volgende seizoen ook zo taai vind kan ik altijd kappen ermee
quote:KitKeller schreef op 26 januari 2016 @ 12:53:

[...]

Absoluut!! En het hoge aaibaarheidsgehalte van Pinkman.

De chemie tussen die 2 acteurs vind ik ook onovertroffen, ook dat maakt die serie zo briljant.Er is ook een serie foto's waar ze (als dolletje) in elkaars rol kruipen. Grappig!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Toverspiegel schreef op 26 januari 2016 @ 12:37:

Oh, zie nu dit topic pas!

Hier ook een Luther/The Bridge/ True detective enthousiasteling. Ken weinig mensen in mijn omgeving die het ook hebben gezien. Zonde, want ik kom zo niet aan mijn napraat trekken!

Leuk dus dat jullie de serie ook konden waarderen.

The bridge (wel de VS versie) vond ik ook erg goed. True detective ook maar is wel een heel ander soort serie. Geweldig acteerwerk,in beide seizoenen, maar toch een vreemde serie. Kon het ook niet helemaal volgen op de een of andere manier. Vrij ingewikkeld vond ik.

Luther ken ik niet.
quote:gemini2011 schreef op 26 januari 2016 @ 09:25:

[...]

Broadchurch al gezien? Vond ik ook wel vermakelijk, heeft wel wat van the killing weg. Niet zo goed als the Killing, maar zeker vermakelijk en lekker Engels.Ik vond broadchurch maar matig eigenlijk. Toen the killing op tv was, bleef ik er voor thuis.
Iemand bekend met de serie Crossing lines?

Ben even zoekende heb een Netflix crisis kan gewoon niet kiezen
quote:dolfje schreef op 26 januari 2016 @ 17:08:

[...]

True detective ook maar is wel een heel ander soort serie. Geweldig acteerwerk,in beide seizoenen, maar toch een vreemde serie. Kon het ook niet helemaal volgen op de een of andere manier. Vrij ingewikkeld vond ik.

Ik heb de eerste 2 afleveringen 2x gekeken omdat ik pas in 2e instantie alle dialogen begreep. En ik was ook niet zo thuis in het politiejargon. Daarna ging het beter.

Maar het camerawerk en het acteren van de 2 hoofdrolspelers. Echt subliem. Soundtrack ook al prachtig. Ben bijna verliefd op die serie!
quote:Lilith75 schreef op 26 januari 2016 @ 20:04:

Ben even zoekende heb een Netflix crisis kan gewoon niet kiezen Ik vond wel aardig, niet heel erg bijzonder. Heb nog niet het 2e seizoen gekeken.
Dank je.

Ben uiteindelijk op aanraden van mijn oudste aan " How to get away with murder begonnen " en moet zeggen zit er gelijk goed in.
quote:Goede-Fee schreef op 26 januari 2016 @ 20:44:

[...]

Ik vond wel aardig, niet heel erg bijzonder. Heb nog niet het 2e seizoen gekeken.Ik heb de 2 seizoenen bij Netflix gekeken. Was wel aardig. Seizoen 3 staat niet op Netflix maar die is ook geheel anders.
quote:Lilith75 schreef op 26 januari 2016 @ 20:04:

Ben even zoekende heb een Netflix crisis kan gewoon niet kiezen Het begon wel ok maar toch afgehaakt ergens in seizoen 1.
quote:Lilith75 schreef op 27 januari 2016 @ 06:28:

Dank je.

Ben uiteindelijk op aanraden van mijn oudste aan " How to get away with murder begonnen " en moet zeggen zit er gelijk goed in.Die heb ik net af, vermakelijk en je wil weten hoe het zit. Alleen jammer dat ik nu weer moet wachten op een nieuw seizoen.
quote:Goede-Fee schreef op 27 januari 2016 @ 08:41:

[...]

Die heb ik net af, vermakelijk en je wil weten hoe het zit. Alleen jammer dat ik nu weer moet wachten op een nieuw seizoen. Ja daar baal ik ook vaak van hoor, kies daarom ook weleens voor een al wat langer lopende serie die al af is.
quote:Lilith75 schreef op 27 januari 2016 @ 06:28:

Dank je.

Ben uiteindelijk op aanraden van mijn oudste aan " How to get away with murder begonnen " en moet zeggen zit er gelijk goed in.O, dat is een hele mooie serie!
Deze gaan op mn lijstje:

camilla lackberg's murders

the bletchley circle

hinterland

outlaw in charge

Maar ga beginnen met twin peaks.
quote:Daaromniet schreef op 27 januari 2016 @ 19:53:

Deze gaan op mn lijstje:

the bletchley circle

hinterland

outlaw in charge

Maar ga beginnen met twin peaks.

Dit jaar komt de ontknoping toch?

De 1e en laatste van dat lijstje staan niet op nefltix.nl klopt dat?
Ja wel hoor staan op netflix.
Kan ze allemaal vinden maar de laatste niet. Maar ik ga die eerste Camilla's lackberg eens bekijken vanavond. Die had ik nog niet gekeken. Thanks!
quote:Daaromniet schreef op 27 januari 2016 @ 19:53:

Deze gaan op mn lijstje:

the bletchley circle

hinterland

outlaw in charge

Maar ga beginnen met twin peaks.Allemaal leuk!
quote:Goede-Fee schreef op 27 januari 2016 @ 20:12:

Kan ze allemaal vinden maar de laatste niet. Maar ik ga die eerste Camilla's lackberg eens bekijken vanavond. Die had ik nog niet gekeken. Thanks!

Oh je kan hem vinden onder hell on wheels.

Have fun!
The Bletchley Circle verdwijnt helaas eind deze maand van Netflix. Jammer, want erg leuke serie. Mijn vriend zit alweer te balen want die moest seizoen 2 nog zien.

Ik ben gister begonnen aan Rectify. Meteen maar 3 afleveringen achter elkaar om er een beetje in te komen. Hij bevalt me wel.
Begonnen met the killing usa. Ben positief verrast.
quote:Daaromniet schreef op 29 januari 2016 @ 09:50:

Begonnen met the killing usa. Ben positief verrast.Dan ga ik daar vanavond maar mee beginnen.
Neeeeeeeee... Dexter uit.. Afgelopen. Ik zit in een zwart gat
Vandaag is mijn Chromecast bezorgd ik heb hem gekocht bij bol.com

Installatie was echt peanuts, en vanaf kijk ik dus Netflix op tv heerlijk.

Helaas is manlief is not amused
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Ik ben begonnen met the honorable women...ik wil daarna ook occupied kijken (netflix USA).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven