Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:kittycat001 schreef op 25 januari 2016 @ 20:35:

Ik ben nu bezig in breaking bad maar vind het nog wat taai.. Seizoen1 aflevering5, word het beter?

Jaaaa doorzetten!!! Het is de meest geniale serie die ik ooit heb gezien, heel indrukwekkend.

Ik vond bijna de hele eerste seizoen traag maar daarna wordt het absoluut meeslepend.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:nini28 schreef op 25 januari 2016 @ 21:10:

[...]

Jaaaa doorzetten!!! Het is de meest geniale serie die ik ooit heb gezien, heel indrukwekkend.

Ik vond bijna de hele eerste seizoen traag maar daarna wordt het absoluut meeslepend.Niet mee eens. Ben afgehaakt in seizoen 4, bleef het erg traag vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zo zie je maar weer Himalaya, smaken verschillen. ..
Ik heb breaking bad helemaal gezien maar er zaten echt ontzettend slome afleveringen tussen. Ondanks dat was ik wel fan.
quote:dolfje schreef op 25 januari 2016 @ 22:23:

Ik heb breaking bad helemaal gezien maar er zaten echt ontzettend slome afleveringen tussen. Ondanks dat was ik wel fan.

Mede door het genie Walter White, ik zat echt gedurende elke aflevering gekluisterd aan de buis.

Alleen het begin vond ik traag.
Net seizoen 2 van theblacklist uit

Bleef wel boeien maar de cases blonken ondertussen wel echt uit in ongeloofwaardigheid. Dat is toch jammer
quote:absor schreef op 25 januari 2016 @ 22:29:

Net seizoen 2 van theblacklist uit

Bleef wel boeien maar de cases blonken ondertussen wel echt uit in ongeloofwaardigheid. Dat is toch jammerVind het knap dat je het 2 seizoenen hebt vol gehouden, ik was het na een aflevering of 4 al beu..
Heb net kimmy schmidt afgerond en nu freaks and geeks.
quote:Noah_ schreef op 25 januari 2016 @ 21:09:

[...]

Nee dus Het loopt niet af. Het loopt nog. Ik zou anders gewoon even googlen.
quote:Daaromniet schreef op 25 januari 2016 @ 10:50:

The bridge of the killing.Ook al gezien en Making a murderer ook. Ik denk dat ik echt alle goede moordseries al heb gezien.
Ik heb nog niets gezien dat ik toffer vond dan Luther, echt een fantastische serie!
Breaking bad is inderdaad sloom, maar het is wel een van de beste series die ik ooit gezien heb.

De afgelopen weken heb ik The Americans gezien. Dat is zeker een aanrader. Helaas staan er maar 2 seizoenen op van de 3 die al af zijn. Inmiddels zijn ze ook met een 4e bezig. Het derde seizoen komt deze zomer op Netflix. Ik vind het echt een hele leuke serie met goed acteerwerk en spannende verhaallijnen. Het gaat over 2 kgb agenten die naar de VS zijn gestuurd om daar werk uit te voeren. Ze zijn getrouwd en hebben twee kinderen en runnen een reisbureau, soort van the american dream. Daarnaast werken ze dus als KGB agenten. Om het nog spannender te maken hebben ze een buurman die bij de FBI werkt.

Echt een van de betere series die ik de afgelopen tijd gezien heb.
quote:Noah_ schreef op 25 januari 2016 @ 20:30:

Is er iemand die mij - uiteraard in pb - wil vertellen hoe How to get away with murder afloopt?

Als je googled op 'How to get away with murder final episode recap' kan je een samenvatting vinden van de laatste aflevering. Dan weet je het allemaal wel denk ik.

Samenvattingen van andere afleveringen kan je natuurlijk ook vinden.
Pivot! PIVOT!!!
quote:Goede-Fee schreef op 26 januari 2016 @ 09:20:

[...]

Ook al gezien en Making a murderer ook. Ik denk dat ik echt alle goede moordseries al heb gezien. Broadchurch al gezien? Vond ik ook wel vermakelijk, heeft wel wat van the killing weg. Niet zo goed als the Killing, maar zeker vermakelijk en lekker Engels.
quote:Goede-Fee schreef op 26 januari 2016 @ 09:20:

[...]

Ook al gezien en Making a murderer ook. Ik denk dat ik echt alle goede moordseries al heb gezien. Heb je scream de serie gezien??
quote:gemini2011 schreef op 26 januari 2016 @ 09:23:

Breaking bad is inderdaad sloom, maar het is wel een van de beste series die ik ooit gezien heb.

De afgelopen weken heb ik The Americans gezien. Dat is zeker een aanrader. Helaas staan er maar 2 seizoenen op van de 3 die al af zijn. Inmiddels zijn ze ook met een 4e bezig. Het derde seizoen komt deze zomer op Netflix. Ik vind het echt een hele leuke serie met goed acteerwerk en spannende verhaallijnen. Het gaat over 2 kgb agenten die naar de VS zijn gestuurd om daar werk uit te voeren. Ze zijn getrouwd en hebben twee kinderen en runnen een reisbureau, soort van the american dream. Daarnaast werken ze dus als KGB agenten. Om het nog spannender te maken hebben ze een buurman die bij de FBI werkt.

Echt een van de betere series die ik de afgelopen tijd gezien heb.Die vond ik ook cool.
Geen bijzonderheden
quote:gemini2011 schreef op 26 januari 2016 @ 09:25:

[...]

Broadchurch al gezien? Vond ik ook wel vermakelijk, heeft wel wat van the killing weg. Niet zo goed als the Killing, maar zeker vermakelijk en lekker Engels.

Ja. Ook al. Heb te veel tijd.

Ik ga zo even kijken wat ik nog niet heb gezien en hier vragen wat daar leuk van is, is makkelijker denk ik hahaha.
quote:gemini2011 schreef op 26 januari 2016 @ 09:25:

[...]

Broadchurch al gezien? Vond ik ook wel vermakelijk, heeft wel wat van the killing weg. Niet zo goed als the Killing, maar zeker vermakelijk en lekker Engels.

Hahaha!

Ik verslikte me zowat toen ik bovenstaande las. Om het woord 'vermakelijk'. Het blijft grappig hoe verschillend iedereen naar dingen kijken.

Broadchurch vond ik echt bril-jánt, persoonlijk. Niveau The Bridge zelfs, en ik ben voor altijd verliefd op Olivia Colman.

Eensch met Leo!
Geen bijzonderheden
quote:janna-sophie schreef op 26 januari 2016 @ 09:22:

Ik heb nog niets gezien dat ik toffer vond dan Luther, echt een fantastische serie!

Ja, goede serie inderdaad maar ik vind dat er best veel is van dat kaliber.

En beter zelfs.

True Detective bijvoorbeeld, steengoed ook.
True detective was ik even vergeten
quote:Eleonora-1 schreef op 26 januari 2016 @ 10:26:

[...]

Hahaha!

Ik verslikte me zowat toen ik bovenstaande las. Om het woord 'vermakelijk'. Het blijft grappig hoe verschillend iedereen naar dingen kijken.

Broadchurch vond ik echt bril-jánt, persoonlijk. Niveau The Bridge zelfs, en ik ben voor altijd verliefd op Olivia Colman.

Ik snap je verliefdheid, geweldig mens en leuke rol die ze speelt. Ik zie nu twee keer vermakelijk in mijn tekst, en ik bedoelde het helemaal niet negatief eigenlijk Misschien komt het omdat ik ziek ben en ik alles een beetje negatief zie met koorts en buikgriep

Ik vond het ook een hele goede serie, de suspense en het goede acteerwerk. Het uiteindelijke verhaal vond ik denk ik wat minder.
Oh, zie nu dit topic pas!

Hier ook een Luther/The Bridge/ True detective enthousiasteling. Ken weinig mensen in mijn omgeving die het ook hebben gezien. Zonde, want ik kom zo niet aan mijn napraat trekken!

Leuk dus dat jullie de serie ook konden waarderen.
quote:gemini2011 schreef op 26 januari 2016 @ 11:06:

[...]

Ik snap je verliefdheid, geweldig mens en leuke rol die ze speelt. Ik zie nu twee keer vermakelijk in mijn tekst, en ik bedoelde het helemaal niet negatief eigenlijk Misschien komt het omdat ik ziek ben en ik alles een beetje negatief zie met koorts en buikgriep

Ik vond het ook een hele goede serie, de suspense en het goede acteerwerk. Het uiteindelijke verhaal vond ik denk ik wat minder.

O maar hon, ik vatte het niet negatief op hoor, was totaal niet rot bedoeld ook mijn posting.

Ik vind die verschillen juist leuk.

Laatst ging het over bombgirls, daar vind ik niks aan, net als Dexter maar juist geinig dat de meningen zo verschillen juist.
quote:nini28 schreef op 25 januari 2016 @ 22:26:

[...]

Mede door het genie Walter White, ik zat echt gedurende elke aflevering gekluisterd aan de buis.

Alleen het begin vond ik traag.

Absoluut!! En het hoge aaibaarheidsgehalte van Pinkman.

De chemie tussen die 2 acteurs vind ik ook onovertroffen, ook dat maakt die serie zo briljant.
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven