Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:Daaromniet schreef op 29 januari 2016 @ 09:50:

Begonnen met the killing usa. Ben positief verrast.Heb jij de Scandinavische al gezien? Is het dezelfde verhaallijn of een andere?
Ja maar dat is al jaren geleden. Het lijkt wel op de Scandinavische maar alsnog goed.
Ik ben na het kijken van de nieuwe X-Files gisteren, begonnen aan de oude X-Files op Netflix usa. 9 seizoenen dus ik heb nog even te gaan
Ik heb er in 4 weken 8 seizoenen Heartland doorheen gebinged. Echt balen dat 't klaar is, nu afwachten tot seizoen 9 online komt op de Canadese netflix.
Shoot first, ask questions later!
Bloodline
Met Gotham begonnen en ik vind het leuk.

Ben nu naar de pilot van Jane the virgin aan 't kijken en so far lijkt 't me wel wat!
Shoot first, ask questions later!
Ik kijk nu Narcos. Best wel onder de indruk.
The Goldbergs! Erg leuk.. Beetje That 70's show gevoel maar dan over een gezin in de jaren 80.
Hallo allemaal,

Ik ben net klaar met weeds dankzij dit topic, zeker een aanrader.

Mag ik aan jullie vragen welke serie jullie mij aanraden als je iets vergelijkbaars zoekt aan desperate housewifes/divious maids? (Bedrog en intriges met een knipoog)

Ik had dit al gegoogled maar dan komen er dingen als sex and the city, zoek dus net weer geen chickflic (schrijf je vast niet zo :p) achtige dingen
Gossip girl?
Ik zoek iets vergelijkbaars als de Amerikaanse the killing, true detective en the fall. Ben nu aan hannibal begonnen maar weet nog niet wat ik ervan vind.

Wie heeft tips?
quote:mademoiselle83 schreef op 30 januari 2016 @ 17:40:

Ik zoek iets vergelijkbaars als the Amerikaanse the killing, true detective en the fall. Ben nu aan hannibal begonnen maar weet nog niet wat ik ervan vind.

Wie heeft tips?Hinterland al gezien?
Staat the following ook op netflix. Als je die niet kent zou ik daar eens naar kijken.
Hinterland niet gezien, wel de eerste 2 afleveringen van the Following maar toch afgehaakt. Misschien nog eens proberen..
quote:redbuIIetje schreef op 30 januari 2016 @ 12:55:

Ben nu naar de pilot van Jane the virgin aan 't kijken en so far lijkt 't me wel wat!

Eerste seizoen was leuk,daarna snel bergafwaarts.

In dezelfde stijl min of meer Telenovela en Superstore maar die zijn denk ik nog te nieuw voor netflix.
quote:Maackii schreef op 30 januari 2016 @ 16:25:

Hallo allemaal,

Ik ben net klaar met weeds dankzij dit topic, zeker een aanrader.

Mag ik aan jullie vragen welke serie jullie mij aanraden als je iets vergelijkbaars zoekt aan desperate housewifes/divious maids? (Bedrog en intriges met een knipoog)

Ik had dit al gegoogled maar dan komen er dingen als sex and the city, zoek dus net weer geen chickflic (schrijf je vast niet zo :p) achtige dingen

Ik ken eigenlijk niets echt vergelijkbaars. Wat ik wel ook leuk vond is:

Grey's Anatomy daar zitten ook onverwacht spannende afleveringen tussen vond ik en ook weer zo'n

clubje vrouwen

Switched at Birth Gaat over tieners en hun familie, maar ik vind het best vermakelijk.

Chuck Beetje flauw soms, maar ook wel spannend.

Cold Feet Dit gaat ook over een paar families. Vond ik vroeger best leuk om te kijken. Ik heb

het nooit terug kunnen vinden. Is een serie die liep van 1997-2003 en krijgt op IMDB

een 8.2

Chuck, Grey's Anatomy, Switched at Birth en Grey's Anantomy staat of heeft (deels) op Netflix gestaan. Nederlands of Amerikaans.

Cold Feet is van vroegah.

Vrouwenvleugel is misschien ook wel leuk om te zien maar misschien is dat meer omdat het voor mij jeugdsentiment is
Het Viva forum is papaja.
quote:gismo72 schreef op 30 januari 2016 @ 17:41:

Staat the following ook op netflix. Als je die niet kent zou ik daar eens naar kijken.Vond ik echt heel spannend!
quote:Krulliebollie73 schreef op 29 januari 2016 @ 10:33:

Neeeeeeeee... Dexter uit.. Afgelopen. Ik zit in een zwart gat

Dat heb ik met Luther (niet via Netflix) , vreselijk... Sterkte in deze zware tijd lotgenoot; .

Trouwens, heb Lie to me ook gedownload maar kan me er op een of andere manier niet toe zetten eraan te beginnen. Is het wat?
quote:mademoiselle83 schreef op 30 januari 2016 @ 17:40:

Ik zoek iets vergelijkbaars als de Amerikaanse the killing, true detective en the fall. Ben nu aan hannibal begonnen maar weet nog niet wat ik ervan vind.

Wie heeft tips?

The bridge? Weet niet of het op netflix staat. Wij hebben de VS versie gekeken en ik vond het heel goed.

Homeland?
quote:Zelatrice schreef op 30 januari 2016 @ 17:51:

[...]

Dat heb ik met Luther (niet via Netflix) , vreselijk... Sterkte in deze zware tijd lotgenoot; .

Trouwens, heb Lie to me ook gedownload maar kan me er op een of andere manier niet toe zetten eraan te beginnen. Is het wat?

Na een paar afleveringen had ik het wel gezien.

Het is, als ik het me goed herinner, ook niet echt een doorlopend verhaal. Meer losse afleveringen.

Ik was er vrij snel klaar mee.
Het Viva forum is papaja.
quote:janna-sophie schreef op 26 januari 2016 @ 09:22:

Ik heb nog niets gezien dat ik toffer vond dan Luther, echt een fantastische serie!Jaaaaaaaaa!!!! Vooral de persoon van mn Av. is lachen.... (geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik al wist hoe dat zou gaan met haar maar van seizoen 3 laatste aflevering heb ik keihard zitten janken bij de laatste brugscene . Ze is behoorlijk geschift maar op een of andere manier ga je haar toch leuk vinden. Ik althans... ijzersterk karakter)
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 januari 2016 @ 17:53:

[...]

Na een paar afleveringen had ik het wel gezien.

Het is, als ik het me goed herinner, ook niet echt een doorlopend verhaal. Meer losse afleveringen.

Ik was er vrij snel klaar mee. dank...
quote:dolfje schreef op 30 januari 2016 @ 17:52:

[...]

The bridge? Weet niet of het op netflix staat. Wij hebben de VS versie gekeken en ik vond het heel goed.

Homeland?The bridge niet gezien, staat geloof ik nog wel op netflix. Homeland heb ik gezien, die vond ik heel goed.
Ik ben vanmiddag opnieuw begonnen met Breaking Bad. Wat een briljante serie is dat toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven