Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zaterdag 30 januari 2016 om 16:25
Hallo allemaal,
Ik ben net klaar met weeds dankzij dit topic, zeker een aanrader.
Mag ik aan jullie vragen welke serie jullie mij aanraden als je iets vergelijkbaars zoekt aan desperate housewifes/divious maids? (Bedrog en intriges met een knipoog)
Ik had dit al gegoogled maar dan komen er dingen als sex and the city, zoek dus net weer geen chickflic (schrijf je vast niet zo :p) achtige dingen
Mag ik aan jullie vragen welke serie jullie mij aanraden als je iets vergelijkbaars zoekt aan desperate housewifes/divious maids? (Bedrog en intriges met een knipoog)
Ik had dit al gegoogled maar dan komen er dingen als sex and the city, zoek dus net weer geen chickflic (schrijf je vast niet zo :p) achtige dingen

zaterdag 30 januari 2016 om 17:50
zaterdag 30 januari 2016 om 17:50
quote:Maackii schreef op 30 januari 2016 @ 16:25:
Hallo allemaal,
Ik ken eigenlijk niets echt vergelijkbaars. Wat ik wel ook leuk vond is:
Grey's Anatomy daar zitten ook onverwacht spannende afleveringen tussen vond ik en ook weer zo'n
clubje vrouwen
Switched at Birth Gaat over tieners en hun familie, maar ik vind het best vermakelijk.
Chuck Beetje flauw soms, maar ook wel spannend.
Cold Feet Dit gaat ook over een paar families. Vond ik vroeger best leuk om te kijken. Ik heb
het nooit terug kunnen vinden. Is een serie die liep van 1997-2003 en krijgt op IMDB
een 8.2
Chuck, Grey's Anatomy, Switched at Birth en Grey's Anantomy staat of heeft (deels) op Netflix gestaan. Nederlands of Amerikaans.
Cold Feet is van vroegah.
Vrouwenvleugel is misschien ook wel leuk om te zien maar misschien is dat meer omdat het voor mij jeugdsentiment is
Hallo allemaal,
Ik ken eigenlijk niets echt vergelijkbaars. Wat ik wel ook leuk vond is:
Grey's Anatomy daar zitten ook onverwacht spannende afleveringen tussen vond ik en ook weer zo'n
clubje vrouwen
Switched at Birth Gaat over tieners en hun familie, maar ik vind het best vermakelijk.
Chuck Beetje flauw soms, maar ook wel spannend.
Cold Feet Dit gaat ook over een paar families. Vond ik vroeger best leuk om te kijken. Ik heb
het nooit terug kunnen vinden. Is een serie die liep van 1997-2003 en krijgt op IMDB
een 8.2
Chuck, Grey's Anatomy, Switched at Birth en Grey's Anantomy staat of heeft (deels) op Netflix gestaan. Nederlands of Amerikaans.
Cold Feet is van vroegah.
Vrouwenvleugel is misschien ook wel leuk om te zien maar misschien is dat meer omdat het voor mij jeugdsentiment is
Het Viva forum is papaja.

zaterdag 30 januari 2016 om 17:51
quote:Krulliebollie73 schreef op 29 januari 2016 @ 10:33:
Neeeeeeeee... Dexter uit.. Afgelopen. Ik zit in een zwart gat
Dat heb ik met Luther (niet via Netflix) , vreselijk... Sterkte in deze zware tijd lotgenoot; .
Trouwens, heb Lie to me ook gedownload maar kan me er op een of andere manier niet toe zetten eraan te beginnen. Is het wat?
Neeeeeeeee... Dexter uit.. Afgelopen. Ik zit in een zwart gat
Dat heb ik met Luther (niet via Netflix) , vreselijk... Sterkte in deze zware tijd lotgenoot; .
Trouwens, heb Lie to me ook gedownload maar kan me er op een of andere manier niet toe zetten eraan te beginnen. Is het wat?
zaterdag 30 januari 2016 om 17:52
quote:mademoiselle83 schreef op 30 januari 2016 @ 17:40:
Ik zoek iets vergelijkbaars als de Amerikaanse the killing, true detective en the fall. Ben nu aan hannibal begonnen maar weet nog niet wat ik ervan vind.
Wie heeft tips?
The bridge? Weet niet of het op netflix staat. Wij hebben de VS versie gekeken en ik vond het heel goed.
Homeland?
Ik zoek iets vergelijkbaars als de Amerikaanse the killing, true detective en the fall. Ben nu aan hannibal begonnen maar weet nog niet wat ik ervan vind.
Wie heeft tips?
The bridge? Weet niet of het op netflix staat. Wij hebben de VS versie gekeken en ik vond het heel goed.
Homeland?
zaterdag 30 januari 2016 om 17:53
quote:Zelatrice schreef op 30 januari 2016 @ 17:51:
[...]
Na een paar afleveringen had ik het wel gezien.
Het is, als ik het me goed herinner, ook niet echt een doorlopend verhaal. Meer losse afleveringen.
Ik was er vrij snel klaar mee.
[...]
Na een paar afleveringen had ik het wel gezien.
Het is, als ik het me goed herinner, ook niet echt een doorlopend verhaal. Meer losse afleveringen.
Ik was er vrij snel klaar mee.
Het Viva forum is papaja.

zaterdag 30 januari 2016 om 17:56
quote:janna-sophie schreef op 26 januari 2016 @ 09:22:
Ik heb nog niets gezien dat ik toffer vond dan Luther, echt een fantastische serie!Jaaaaaaaaa!!!! Vooral de persoon van mn Av. is lachen.... (geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik al wist hoe dat zou gaan met haar maar van seizoen 3 laatste aflevering heb ik keihard zitten janken bij de laatste brugscene . Ze is behoorlijk geschift maar op een of andere manier ga je haar toch leuk vinden. Ik althans... ijzersterk karakter)
Ik heb nog niets gezien dat ik toffer vond dan Luther, echt een fantastische serie!Jaaaaaaaaa!!!! Vooral de persoon van mn Av. is lachen.... (geen idee waarom, waarschijnlijk omdat ik al wist hoe dat zou gaan met haar maar van seizoen 3 laatste aflevering heb ik keihard zitten janken bij de laatste brugscene . Ze is behoorlijk geschift maar op een of andere manier ga je haar toch leuk vinden. Ik althans... ijzersterk karakter)

zaterdag 30 januari 2016 om 17:57