Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
vrijdag 25 maart 2016 om 12:03
Samen zijn we nu begonnen aan The Killing, goede serie. Ik houd van politieserie's waar het vaak regent.
Alleen kijk ik Drop Dead Diva, niet teveel nadenken, gewoon leuk. Ook alleen kijk ik How to getaway with murder. Ook erg goed!
OITNB, Prison Break, Breaking Bad, Homeland, Call the Midwife, Downton Abbey allemaal al af. Bij de laatste twee wcht ik echt met smart op nieuwe seizoenen.
House of Cards zijn we afgehaakt tijdens seizoen 3. Er gebeurde zo weinig, kon niet echt meer boeien. Ook Dexter hebben we maar een paar afleveringen gezien.
Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.
Alleen kijk ik Drop Dead Diva, niet teveel nadenken, gewoon leuk. Ook alleen kijk ik How to getaway with murder. Ook erg goed!
OITNB, Prison Break, Breaking Bad, Homeland, Call the Midwife, Downton Abbey allemaal al af. Bij de laatste twee wcht ik echt met smart op nieuwe seizoenen.
House of Cards zijn we afgehaakt tijdens seizoen 3. Er gebeurde zo weinig, kon niet echt meer boeien. Ook Dexter hebben we maar een paar afleveringen gezien.
Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.
vrijdag 25 maart 2016 om 12:35
quote:tess07 schreef op 25 maart 2016 @ 12:03:
Samen zijn we nu begonnen aan The Killing, goede serie. Ik houd van politieserie's waar het vaak regent.
Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.Welke The Killing kijk je? De Scandinavische of de Amerikaanse?
Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.Welke The Killing kijk je? De Scandinavische of de Amerikaanse?
vrijdag 25 maart 2016 om 15:47
quote:Goede-Fee schreef op 24 maart 2016 @ 09:58:
[...]
Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.
Ah, dank je! Dit soort recensies vind ik handiger dan alleen berichten dat een serie goed/geweldig/stom is.
Dat mis ik hier soms, iets van een uitleg wát je er dan goed/geweldig/stom aan vindt.
[...]
Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.
En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.
Ah, dank je! Dit soort recensies vind ik handiger dan alleen berichten dat een serie goed/geweldig/stom is.
Dat mis ik hier soms, iets van een uitleg wát je er dan goed/geweldig/stom aan vindt.
vrijdag 25 maart 2016 om 15:48
vrijdag 25 maart 2016 om 20:28
vrijdag 25 maart 2016 om 21:16
zaterdag 26 maart 2016 om 07:18
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2016 @ 18:33:
[...]
Ik vond het tenenkrommend slecht. Echt, na een paar afleveringen zat ik gewoon te hopen op Did you know what I did last summer taferelen.
Dat had ik ook.
Ik heb het een aflevering of vijf gekeken en toen kon ik het niet meer aanzien. Driftig makend slecht.
[...]
Ik vond het tenenkrommend slecht. Echt, na een paar afleveringen zat ik gewoon te hopen op Did you know what I did last summer taferelen.
Dat had ik ook.
Ik heb het een aflevering of vijf gekeken en toen kon ik het niet meer aanzien. Driftig makend slecht.
zaterdag 26 maart 2016 om 12:54
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 11:36:
Ik ben Mordern Familie aan het kijken, zo af en toe eentje, erg leuk.
Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?
Ik heb een poging gewaagd maar ben na 1 aflevering gestopt.
Ik ben nu met Reign bezig, bijna afgelopen. Iemand nog tips in dit genre?
Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?
Ik heb een poging gewaagd maar ben na 1 aflevering gestopt.
Ik ben nu met Reign bezig, bijna afgelopen. Iemand nog tips in dit genre?
zaterdag 26 maart 2016 om 15:24
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 11:36:
Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?Ja, daarvan heb ik het eerste seizoen gezien. Ik vond het wel leuk. Het zijn eigenlijk bizarre verhalen, een beetje in de trant van The Twilight Zone.
Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?Ja, daarvan heb ik het eerste seizoen gezien. Ik vond het wel leuk. Het zijn eigenlijk bizarre verhalen, een beetje in de trant van The Twilight Zone.
zaterdag 26 maart 2016 om 19:21