Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Samen zijn we nu begonnen aan The Killing, goede serie. Ik houd van politieserie's waar het vaak regent.

Alleen kijk ik Drop Dead Diva, niet teveel nadenken, gewoon leuk. Ook alleen kijk ik How to getaway with murder. Ook erg goed!

OITNB, Prison Break, Breaking Bad, Homeland, Call the Midwife, Downton Abbey allemaal al af. Bij de laatste twee wcht ik echt met smart op nieuwe seizoenen.

House of Cards zijn we afgehaakt tijdens seizoen 3. Er gebeurde zo weinig, kon niet echt meer boeien. Ook Dexter hebben we maar een paar afleveringen gezien.

Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.
quote:tess07 schreef op 25 maart 2016 @ 12:03:

Samen zijn we nu begonnen aan The Killing, goede serie. Ik houd van politieserie's waar het vaak regent.

Alleen kijk ik Drop Dead Diva, niet teveel nadenken, gewoon leuk. Ook alleen kijk ik How to getaway with murder. Ook erg goed!

OITNB, Prison Break, Breaking Bad, Homeland, Call the Midwife, Downton Abbey allemaal al af. Bij de laatste twee wcht ik echt met smart op nieuwe seizoenen.

House of Cards zijn we afgehaakt tijdens seizoen 3. Er gebeurde zo weinig, kon niet echt meer boeien. Ook Dexter hebben we maar een paar afleveringen gezien.

Grace en Frankie kijk ik af en toe eens een aflevering.Welke The Killing kijk je? De Scandinavische of de Amerikaanse?
Orphan Black aan het kijken en tot nu toe tof! Ben ook pas bij aflevering 3
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 12:35:

[...]

Welke The Killing kijk je? De Scandinavische of de Amerikaanse?Man wil de Scandinavische niet......
Dolfje!

Voor Thailandgangers: 30 degrees in February.

Ik heb hem in een ruk uitgekeken!!!! En het duurt nog heel lang voordat serie 2 op netflix komt want die is nog in de maak.
Geen bijzonderheden
quote:Goede-Fee schreef op 24 maart 2016 @ 09:58:

[...]

Het speelt vooral buiten school af en ze gaan studeren en later werken ze allemaal. Ik ben helemaal bij en soms iriiteert het me mateloos. Ze doen nogal dom af en toe. Dat je tegen de tv gaat gillen nee, niet daar heen, waarom doe je dat nu weer ect.

En toch bleef ik kijken en blijf ik nog steeds kijken.

Ah, dank je! Dit soort recensies vind ik handiger dan alleen berichten dat een serie goed/geweldig/stom is.

Dat mis ik hier soms, iets van een uitleg wát je er dan goed/geweldig/stom aan vindt.
quote:Roxy21 schreef op 24 maart 2016 @ 19:59:

Hinterland zet ik ook mijn lijstje!

Mijn vriend is ziek en kijkt nu de hele dag naar the walking dead en ik kijk zijdelings mee als ik thuis ben. Best leuk! Ik ben nu aan het werk en ik wordt via WA op de hoogte gehouden :DWat lief.
quote:tess07 schreef op 25 maart 2016 @ 12:57:

[...]

Man wil de Scandinavische niet...... De amerikaanse schijnt ook leuker te zijn!
Deze week begonnen aan Downton Abbey, eerste aflevering twijfelde ik nog, maar nu vind ik het een super serie.

Bezig aan seizoen twee. Mijn (puber)dochter en man kijken ook mee.
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 17:40:

[...]

De amerikaanse schijnt ook leuker te zijn!

Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Ik vind de scandinavische echt vele malen beter
quote:rastan schreef op 25 maart 2016 @ 18:20:

[...]

Zo zie je maar weer, smaken verschillen. Ik vind de scandinavische echt vele malen beterVind ze beiden goed.
Ik heb alleen de Amerikaanse gezien. Had ik geweten dat het een van oorsprong Scandinavische was, had ik die liever gekeken. Maar iemand die ik ken vond de Scandinavische iets te diep op het politieke aspect ingaan. Dat maakte het, voor hem, langdradig.
quote:Goede-Fee schreef op 25 maart 2016 @ 18:29:

[...]

Vind ze beiden goed.Is het de moeite waard om ze beide te kijken?
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 12:36:

Orphan Black aan het kijken en tot nu toe tof! Ben ook pas bij aflevering 3

Zo geniaal!

Ik wacht met smart op het volgende seizoen. Volgens mij komt die in juni.
quote:yasmijn schreef op 25 maart 2016 @ 13:23:

Dolfje!

Voor Thailandgangers: 30 degrees in February.

Ik heb hem in een ruk uitgekeken!!!! En het duurt nog heel lang voordat serie 2 op netflix komt want die is nog in de maak.Zweedse serie? Dat ik de goede opzoek. .
Miepje, nieuw seizoen van Orphan Black begint 15 april! Volgens mij 1 aflevering per week.
jeltsin
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2016 @ 18:33:

[...]

Ik vond het tenenkrommend slecht. Echt, na een paar afleveringen zat ik gewoon te hopen op Did you know what I did last summer taferelen.

Dat had ik ook.

Ik heb het een aflevering of vijf gekeken en toen kon ik het niet meer aanzien. Driftig makend slecht.
quote:dolfje schreef op 25 maart 2016 @ 21:16:

[...]

Zweedse serie? Dat ik de goede opzoek. .Yep. Echt goed!
Geen bijzonderheden
quote:jules schreef op 25 maart 2016 @ 20:29:

[...]

Is het de moeite waard om ze beide te kijken?Vond ik wel anders had ik het niet gedaan.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 maart 2016 @ 07:18:

[...]

Dat had ik ook.

Ik heb het een aflevering of vijf gekeken en toen kon ik het niet meer aanzien. Driftig makend slecht.Dat zegt niet zo veel, jij vind heel bijna alles slecht.
Ik ben Mordern Familie aan het kijken, zo af en toe eentje, erg leuk.

Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 11:36:

Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?

Ik heb een poging gewaagd maar ben na 1 aflevering gestopt.

Ik ben nu met Reign bezig, bijna afgelopen. Iemand nog tips in dit genre?
quote:Goede-Fee schreef op 26 maart 2016 @ 11:36:

Maar ik zoek nog een echte binge serie. Iemand Black Mirror gezien?Ja, daarvan heb ik het eerste seizoen gezien. Ik vond het wel leuk. Het zijn eigenlijk bizarre verhalen, een beetje in de trant van The Twilight Zone.
We hebben net seizoen 1 van Gotham uit gekeken. Leuk! Zien uit naar het tweede seizoen. Gisteren seizoen twee van Daredevil begonnen.

Ik zit ook al een tijd te wachten op het laastst seizoen White collar. Schiet nog niet echt op bij Netflix. Net als grimm, elementary. Duurt lang ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven