Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zaterdag 26 maart 2016 om 19:33
zaterdag 26 maart 2016 om 19:52
quote:Nikki1973 schreef op 26 maart 2016 @ 19:21:
We hebben net seizoen 1 van Gotham uit gekeken. Leuk! Zien uit naar het tweede seizoen. Gisteren seizoen twee van Daredevil begonnen.
Ik zit ook al een tijd te wachten op het laastst seizoen White collar. Schiet nog niet echt op bij Netflix. Net als grimm, elementary. Duurt lang ????Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.
We hebben net seizoen 1 van Gotham uit gekeken. Leuk! Zien uit naar het tweede seizoen. Gisteren seizoen twee van Daredevil begonnen.
Ik zit ook al een tijd te wachten op het laastst seizoen White collar. Schiet nog niet echt op bij Netflix. Net als grimm, elementary. Duurt lang ????Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
maandag 28 maart 2016 om 09:56
Ik kijk nu Bates Motel. Ik had er geen verwachtingen van behalve slap aftreksel van de film, maar ik vind het een leuke serie. Het zit een beetje in dezelfde sfeer als American Horror en Pretty Little Liars. Het is thriller/horror light pulp met goede verhaallijnen en interessante karakters. Prima voor een paasmiddag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
maandag 28 maart 2016 om 23:31

dinsdag 29 maart 2016 om 01:51
Ik heb lilyhammer, frankie@grace ook gezien ( beiden leuk:)).
Wat ik verder heb gekeken:
Modern family ( als je die nog niet hebt gezien echt een aanrader)
Orange is the new black
The client list
En een grappige gaat nergens over serie: trailerpark boys
quote:MonkeyTown schreef op 28 maart 2016 @ 23:31:
Heeft iemand een leuke comedy of feel good serie voor me? Heb de leukste wel al gehad: Lilyhammer, unbreakable KS, Frankie&Gracie, Suits. Dat caliber dus, niet te veel nadenken en even mn zorgen verzetten.
Wat ik verder heb gekeken:
Modern family ( als je die nog niet hebt gezien echt een aanrader)
Orange is the new black
The client list
En een grappige gaat nergens over serie: trailerpark boys
quote:MonkeyTown schreef op 28 maart 2016 @ 23:31:
Heeft iemand een leuke comedy of feel good serie voor me? Heb de leukste wel al gehad: Lilyhammer, unbreakable KS, Frankie&Gracie, Suits. Dat caliber dus, niet te veel nadenken en even mn zorgen verzetten.

dinsdag 29 maart 2016 om 19:06
dinsdag 29 maart 2016 om 20:03
Thanks for de suggesties. Modern Family kon ik ook al. Kon niet slapen vannacht (familie lid overleden) en dan wil je niks zwaars. Was begonnen met drop dead diva en dat was wel lekker wegkijken. Maar Phil..I love Phil kon ik nog niet en Clive Xby ook niet. Fresh meat, is dat echt leuk?
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)

dinsdag 29 maart 2016 om 20:06
quote:MonkeyTown schreef op 29 maart 2016 @ 20:03:
Thanks for de suggesties. Modern Family kon ik ook al. Kon niet slapen vannacht (familie lid overleden) en dan wil je niks zwaars. Was begonnen met drop dead diva en dat was wel lekker wegkijken. Maar Phil..I love Phil kon ik nog niet en Clive Xby ook niet. Fresh meat, is dat echt leuk?
Tja, anders schreef ik het niet hé als ik het niet leuk vond. Of jij het leuk vind weet ik niet. Gewoon proberen.
En i love Phil is geen serie maar was de opmerking van Starshine over het karakter Phil in de serie Modern Familly
Tja, anders schreef ik het niet hé als ik het niet leuk vond. Of jij het leuk vind weet ik niet. Gewoon proberen.
En i love Phil is geen serie maar was de opmerking van Starshine over het karakter Phil in de serie Modern Familly
dinsdag 29 maart 2016 om 20:37
donderdag 31 maart 2016 om 10:30
quote:MrsNiceGuy schreef op 26 maart 2016 @ 19:52:
[...]
Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.Sorry!!! Dit is fout! Het is Suits waarvan de volgende reeks in kwartaal 3 van dit jaar komt. Niet White Collar. Is daar nog wel een vervolg op?
[...]
Oh ja, White Collar ! Volgens de netflix info komt de nieuwe reeks in kwartaal 3 van dit jaar.Sorry!!! Dit is fout! Het is Suits waarvan de volgende reeks in kwartaal 3 van dit jaar komt. Niet White Collar. Is daar nog wel een vervolg op?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
donderdag 31 maart 2016 om 19:22