Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:jules schreef op 29 maart 2016 @ 22:11:

[...]

Seizoen 3 staat al op netflix!Klopt! Het gaat dan ook over seizoen 4.
Net de laatste ( 6 ) aflevering van 'River' detective op Netflix gekeken. Wow, ik vond 'm erg sterk. Ik hoop dat er een vervolg komt.

Leuk dat seizoen 4 van Black orphan gaat beginnen.

Gotham vond ik gaande weg wel beter worden, maar ik vond wel dat hij op IMDb te hoog gewaardeerd werd. Ik vind de serie wat weg hebben van een stripalbum verfilming. Misschien hebben ze inspiratie uit Batmans woonplaats gehaald?
quote:levim schreef op 31 maart 2016 @ 19:55:

Net de laatste ( 6 ) aflevering van 'River' detective op Netflix gekeken. Wow, ik vond 'm erg sterk. Ik hoop dat er een vervolg komt.

Leuk dat seizoen 4 van Black orphan gaat beginnen.

Gotham vond ik gaande weg wel beter worden, maar ik vond wel dat hij op IMDb te hoog gewaardeerd werd. Ik vind de serie wat weg hebben van een stripalbum verfilming. Misschien hebben ze inspiratie uit Batmans woonplaats gehaald?Gotham is natuurlijk ook gebaseerd op de jonge jaren van Batman en consorten dus logisch dat t lijkt op een comics verfilming
quote:MrsNiceGuy schreef op 31 maart 2016 @ 10:30:

[...]

Sorry!!! Dit is fout! Het is Suits waarvan de volgende reeks in kwartaal 3 van dit jaar komt. Niet White Collar. Is daar nog wel een vervolg op?White collar heeft 6 seizoenen gehad en is eind 2014 geëindigd. Ze hadden aan het eind van seizoen 6 het wel met een einde afgemaakt. Was wel jammer leuke serie was het. Zie ook

http://www.imdb.com/title/tt1358522/
quote:lisa2 schreef op 31 maart 2016 @ 22:33:

[...]

White collar heeft 6 seizoenen gehad en is eind 2014 geëindigd. Ze hadden aan het eind van seizoen 6 het wel met een einde afgemaakt. Was wel jammer leuke serie was het. Zie ook

http://www.imdb.com/title/tt1358522/[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-04-2016 00:05
Reden: Spoiler verwijderd
% gewijzigd
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
En bedankt voor de spoiler hè. Wil je dat ajb weghalen voor de mensen die dit nog niet willen weten?!!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 31 maart 2016 @ 23:10:

En bedankt voor de spoiler hè. Wil je dat ajb weghalen voor de mensen die dit nog niet willen weten?!!

Sorry! Sorry! Niet bij stilgestaan. Ik vind van mezelf dat ik zo ver achter loop wat betreft het kijken van netflixseries waardoor ik er onbewust van uit ging dat iedereen al lang alle afleveringen gezien had.

Ik zal het nooit meer doen!
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:tulpje1977 schreef op 31 maart 2016 @ 21:27:

[...]

Gotham is natuurlijk ook gebaseerd op de jonge jaren van Batman en consorten dus logisch dat t lijkt op een comics verfilming

Haha oh echt? Ik dacht al. Wel heel toevallig.

Dit is wel heel ernstig. Het staat ook als omschrijving bij Gotham:The story behind Detective James Gordon's rise to prominence in Gotham City in the years before Batman's arriveren.

Zouden ze bij de laatste aflevering zeggen dat het knaapje later Batman is?
quote:levim schreef op 01 april 2016 @ 07:54:

[...]

Haha oh echt? Ik dacht al. Wel heel toevallig.

Dit is wel heel ernstig. Het staat ook als omschrijving bij Gotham:The story behind Detective James Gordon's rise to prominence in Gotham City in the years before Batman's arriveren.

Zouden ze bij de laatste aflevering zeggen dat het knaapje later Batman is?Heet het knaapje bruce wayne?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Roxy21 schreef op 01 april 2016 @ 12:42:

[...]

Heet het knaapje bruce wayne?

En zijn butler Alfred?

Maar goed, als je niet bekend bent met de namen van de karakters in Batman, dan kijk je heel anders naar Gotham.
quote:tulpje1977 schreef op 01 april 2016 @ 14:44:

[...]

En zijn butler Alfred?

Maar goed, als je niet bekend bent met de namen van de karakters in Batman, dan kijk je heel anders naar Gotham.

Ik ben duidelijk niet van het onthouden van namen. Vond het al toevallig dat het in Gotham was..

Ik heb werkelijk de hele serie op Netflix gekeken en nu pas heb ik dit dankzij het forum door....
quote:levim schreef op 01 april 2016 @ 15:33:

[...]

Ik ben duidelijk niet van het onthouden van namen. Vond het al toevallig dat het in Gotham was..

Ik heb werkelijk de hele serie op Netflix gekeken en nu pas heb ik dit dankzij het forum door....
quote:MrsNiceGuy schreef op 31 maart 2016 @ 10:30:

[...]

Sorry!!! Dit is fout! Het is Suits waarvan de volgende reeks in kwartaal 3 van dit jaar komt. Niet White Collar. Is daar nog wel een vervolg op?Dat zou wel gaaf zijn, want ook Suits vind ik geweldig!
Ook goed inderdaad, Suits helemaal fijne serie.
Iemand suggestie voor een leuke wegkijk/feel good serie op netflix?
Mijn favo series op dit moment

- The client list

- how to Get away with murder

- lie to me
En life unexpected is ook een fijne feel good serie
Thanks laura
Bates Motel 3 staat erop!

Die Norman ... Wat een *** mannetje is dat toch
Heeft iemand Dead like me al gezien?

De beschrijving klinkt wel leuk.
quote:Ttass28 schreef op 02 april 2016 @ 17:21:

Iemand suggestie voor een leuke wegkijk/feel good serie op netflix?

Modern Familie.

Frank and Grazie.
quote:kiddootje schreef op 03 april 2016 @ 17:19:

Bates Motel 3 staat erop!

Die Norman ... Wat een *** mannetje is dat toch

"Mother""

Wij kijken ook maar vind het de laatste tijd wel wat minder worden.
quote:Starshine schreef op 03 april 2016 @ 21:13:

Heeft iemand Dead like me al gezien?

De beschrijving klinkt wel leuk.

Ik heb vandaag twee afleveringen gezien, het is denk ik al een vrij oude serie, maar het concept is best leuk bedacht.

Het is geen super grappige komedie, maar ik vind het best aardig wegkijken.

Ik heb ook twee afleveringen misfits gekeken, maar ik begin me af te vragen of er echt een verhaallijn in zit, het schiet niet echt op, maar ik zie dat er wel vijf seizoenen zijn. Iemand die deze serie kent en weet of volhouden beloond wordt of dat ik beter kan afhaken?
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:dolfje schreef op 03 april 2016 @ 22:00:

[...]

"Mother""

Wij kijken ook maar vind het de laatste tijd wel wat minder worden.Ik ben bezig met seizoen 4 en Norman is nu behoorlijk psycho
quote:dolfje schreef op 03 april 2016 @ 22:00:

[...]

"Mother""

Wij kijken ook maar vind het de laatste tijd wel wat minder worden.

Niet het beste seizoen idd.

Maar het word beter,de laatste afleveringen.

En eigenlijk ontzettend goed geacteerd,omdat ik een pesthekel aan Norman heb gekregen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven