Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

donderdag 5 mei 2016 om 21:10
quote:Starshine schreef op 05 mei 2016 @ 20:46:
walking dead is geweldig.
edit: maar ja, daar sta ik inmiddels om bekend denk ik.
Ik zal een en ander uitleggen:
TWD gaat dus over een groepje overlevenden als de mensheid getroffen wordt door een zombie virus. Dat komt er op neer dat als iemand dood gaat diegene terugkomt als zombie.
Klinkt erg simplistisch, maar de serie draait meer om overleven en waartoe mensen onder extreme omstandigheden in staat zijn, dan om alleen zombies.
Ik weet niet wat er voor harde scenes in Outlander zaten, maar TWD kent ook een hoop bloederige scenes. Ik heb daar niet zo;n moeite mee.
Nou Luther is mijn lievelingsserie dus ik ben wel wat gewend .
Heb TWD net op staan, ben benieuwd!
walking dead is geweldig.
edit: maar ja, daar sta ik inmiddels om bekend denk ik.
Ik zal een en ander uitleggen:
TWD gaat dus over een groepje overlevenden als de mensheid getroffen wordt door een zombie virus. Dat komt er op neer dat als iemand dood gaat diegene terugkomt als zombie.
Klinkt erg simplistisch, maar de serie draait meer om overleven en waartoe mensen onder extreme omstandigheden in staat zijn, dan om alleen zombies.
Ik weet niet wat er voor harde scenes in Outlander zaten, maar TWD kent ook een hoop bloederige scenes. Ik heb daar niet zo;n moeite mee.
Nou Luther is mijn lievelingsserie dus ik ben wel wat gewend .
Heb TWD net op staan, ben benieuwd!

donderdag 5 mei 2016 om 21:47
quote:Starshine schreef op 05 mei 2016 @ 20:46:
TWD heeft vooral af en toe bloederige scenes, maar de harde scenes in Outlander waren psychologisch gewoon heeel erg naar om te zien, dat zijn wel twee verschillende soorten naar, zeg maar
Desalniettemin, twee hele leuke series (al heb ik seizoen 1tm3 van TWD nooit gezien )!
Ben blij dat seizoen drie van Penny Dreadful weer begonnen is
Ik twijfel nog een beetje of ik Reign nog verder ga kijken (ooit drie afleveringen gezien) of dat ik aan Izombie ga beginnen
TWD heeft vooral af en toe bloederige scenes, maar de harde scenes in Outlander waren psychologisch gewoon heeel erg naar om te zien, dat zijn wel twee verschillende soorten naar, zeg maar
Desalniettemin, twee hele leuke series (al heb ik seizoen 1tm3 van TWD nooit gezien )!
Ben blij dat seizoen drie van Penny Dreadful weer begonnen is
Ik twijfel nog een beetje of ik Reign nog verder ga kijken (ooit drie afleveringen gezien) of dat ik aan Izombie ga beginnen
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher

donderdag 5 mei 2016 om 21:56
quote:Starshine schreef op 05 mei 2016 @ 21:17:
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik hoop natuurlijk op weer een nieuwe geïnfecteerde
Net aflevering 1 afgekeken, snap er nog niet zoveel van maar dat boeit me eigenlijk nou juist wel en motiveert om verder te kijken...
Ik geloof dat ik er de lol wel van inzie...
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik hoop natuurlijk op weer een nieuwe geïnfecteerde
Net aflevering 1 afgekeken, snap er nog niet zoveel van maar dat boeit me eigenlijk nou juist wel en motiveert om verder te kijken...
Ik geloof dat ik er de lol wel van inzie...

vrijdag 6 mei 2016 om 08:27
Oww trouwens ik heb Telfort, daar is een Netflix app en dat is mevrouw technisch wonder zomaar gelukt. Ik kan nu dus op tv kijken en dat is best wel relaxed
Zo bij mn ontbijt afl 2 van TWD afkijken.
Zoals ik al zei vond ik het nogal vaag (waarom gaan die mensen niet gewoon dood maar zijn het eerst zombies ) maar het is te spannend om niet verder te kijken .
(En of die gast zn familie terug vindt... sttttt niks zeggen!)

vrijdag 6 mei 2016 om 12:12
quote:luca schreef op 05 mei 2016 @ 09:50:
[...]
Ik vindt ook totaal niet boeiend. Ik vond mijn telefoon veel interessanter.... Ben tot eind aflevering 1 gekomen... Vriendin heeft al wel 5x gevraagd of ik nu al kijk en blijft lyrisch vertellen over deze serie.Ik ben fan van House of Cards, ik vind het gewoon mooi om te zien hoe Frank en Claire zichzelf naar de top werken over andermans rug, intriges en hier en daar een moord. Dit wat jij hebt met House of Cards dat heb ik met PLL, het is moeilijk om uit te leggen aan de PLL fans dat ik halverwege seizoen 2 ben gestopt. Zodra ik tijdens het kijken naar een serie zit te appen, en woorden maak bij wordfeud, dan weet ik dat die serie niks voor mij is.
[...]
Ik vindt ook totaal niet boeiend. Ik vond mijn telefoon veel interessanter.... Ben tot eind aflevering 1 gekomen... Vriendin heeft al wel 5x gevraagd of ik nu al kijk en blijft lyrisch vertellen over deze serie.Ik ben fan van House of Cards, ik vind het gewoon mooi om te zien hoe Frank en Claire zichzelf naar de top werken over andermans rug, intriges en hier en daar een moord. Dit wat jij hebt met House of Cards dat heb ik met PLL, het is moeilijk om uit te leggen aan de PLL fans dat ik halverwege seizoen 2 ben gestopt. Zodra ik tijdens het kijken naar een serie zit te appen, en woorden maak bij wordfeud, dan weet ik dat die serie niks voor mij is.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf

vrijdag 6 mei 2016 om 19:04
Net de laatste aflevering van 30 degrees gezien. Ik hoop stiekem op een 3e seizoen..
Ik denk dat ik nu Hinterland maar eens een kans geef. Is dat een zelfde soort serie als The Killing?
En ik las ergens dat Outlander te zien is op hbo. Kun je gewoon alle afleveringen terugkijken of moet je dan wachten op een herhaling? En hoe zit dat met Game of Thrones?
Ik denk dat ik nu Hinterland maar eens een kans geef. Is dat een zelfde soort serie als The Killing?
En ik las ergens dat Outlander te zien is op hbo. Kun je gewoon alle afleveringen terugkijken of moet je dan wachten op een herhaling? En hoe zit dat met Game of Thrones?