Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 09 mei 2016 @ 09:33:

Ik heb de laatste twee afleveringen van Outlander gezien. Ik vond ze best heftig. En ik mis Jamie en Claire nu al . Gelukkig hebben we de boeken nog. Vanavond weer verder met het tweede deel van Penny Dreadful.Ik ook en heb de heftige beelden naar voren gespoeld. Had al een vermoeden dat het op zoiets zou uitdraaien. Mooie serie Outlander.
Net gister met outlander begonnen. Lekkere vent die Jamie
Even gegoogled en die Jamie van Outlander is zeker wel aangenaam

Ik ben zelf nog niet begonnen aan Outlander maar staat wel op mijn lijstje.

Eerst strakjes de nieuwe aflevering van Penny Dreadful kijken. Wat een mooi gemaakte serie is dat toch
quote:Starshine schreef op 09 mei 2016 @ 11:57:

Net gister met outlander begonnen. Lekkere vent die Jamie

Echt he! en zooo lief ook nog erbij..

Heb mn moeder en mn zusje ook aangestoken met t outlander virus!

Ik ben gewoon jaloers op iedereen die nog heerlijk aan de serie kan gaan beginnen.

Op kodi staan al 5 nieuwe afl van seizoen 2. Maar ik wil wel door kunnen kijken dus moet mezelf nog n maandje of 2 zien te beheersen!

Ondertussen ook nog steeds geen andere pakkende serie kunnen vinden :(
.
quote:malty schreef op 09 mei 2016 @ 13:09:

[...]

Op kodi staan al 5 nieuwe afl van seizoen 2. Maar ik wil wel door kunnen kijken dus moet mezelf nog n maandje of 2 zien te beheersen!

Ondertussen ook nog steeds geen andere pakkende serie kunnen vinden :(

Haha, hier hetzelfde! Ik heb mezelf voorgenomen om nog minstens een maand te wachten voordat ik het ga streamen, omdat het een heerlijke serie is om te binge kijken, maar elke keer als ik zie dat er een nieuwe aflevering online staat, kan ik me maar moeilijk inhouden

Ik stream daarom nu maar seizoen 2 van scorpion (seizoen 1 staat op netflix), maar als ik daar mee klaar ben vrees ik dat ik toch voor de bijl ga.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
quote:Sensy12 schreef op 09 mei 2016 @ 11:44:

[...]

Het blijft vaag en ook weer niet. Het gaat om 8 personen die in verschillende werelddelen leven en elkaar niet kennen. En toch zijn ze met elkaar verbonden en kunnen ze elkaars magic powers tijdelijk overnemen. In het begin gaat dat buiten hun eigen wil om en daarna leren ze het te managen. Het is alweer een tijdje geleden dat ik de serie heb gezien maar het heeft op mij een onvergetelijke indruk gemaakt. Ik begreep ook niet alles. Ze hadden dezelfde 'moeder' en gedurende hun leven wordt er jacht op hen gemaakt door een gemenerik die zich bedreigd voelt door hun kracht. Kan ik het nog vager omschrijven ?

Je hebt me niet overtuigd om weer te gaan kijken

Afgelopen weekend twee afleveringen van iZombie gezien. Best grappig.

Penny Dreadful lijkt me ook leuk, maar is het niet heel eng? Lijkt het een beetje op American Horror Story?
Ik heb gister Marseille uitgekeken. Best vermakelijke politieke serie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb gister Marseille uitgekeken. Best vermakelijke politieke serie.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Starshine schreef op 09 mei 2016 @ 11:57:

Net gister met outlander begonnen. Lekkere vent die Jamie Ik ook n.a.v. dit topic. Nu twee afl gezien. Tot nu toe enthousiast.
quote:nerdopviva schreef op 09 mei 2016 @ 20:13:

[...]

Je hebt me niet overtuigd om weer te gaan kijken

Afgelopen weekend twee afleveringen van iZombie gezien. Best grappig.

Penny Dreadful lijkt me ook leuk, maar is het niet heel eng? Lijkt het een beetje op American Horror Story?

Artikel in het engels over waarom je Penny Dreadful moet kijken:

http://collider.com/penny ... eries-8-reasons-to-watch/

Ik ben een hele grote fan. Ja, het is soms best angstaanjagend maar het is zo mooi gefilmd. Daarnaast is t (voor mij) ook een feest van herkenning door alle bekende fictieve karakters die erin voor komen.

Zoals in het artikel staat, is seizoen 1 even inkomen maar seizoen 2 was geweldig.

En daarnaast heb ik een beetje een girl crush voor Eva Green in deze serie
Ik heb de trailer voor Marseille gekeken, dat trekt me niet.

Penny dreadful is geen horror, meer sfeervolle gothische drama met alle fantasiewezens die er toen waren/bedacht zijn.

(En ik heb ook een girl crush op Eva Green, ook al vind ik haar juist in deze serie nog het meest onaantrekkelijkst)
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Ik begin nu aan "scorpion" ..wat vonden jullie daarvan?
.
Marseille trekt mij ook niet trouwens.
.
quote:malty schreef op 09 mei 2016 @ 21:07:

Ik begin nu aan "scorpion" ..wat vonden jullie daarvan?

Ik vond het een super serie. Kijkt lekker weg.vond het echt jammer dat ik bij de laatste aflevering erachter kwam het de laatste was.

Man vond het wel aardig. Vond alle afleveringen op den duur erg op elkaar lijken
Misschien al eens voorbij gekomen, maar is Bates Motel wat?
quote:Lilith75 schreef op 10 mei 2016 @ 20:03:

Misschien al eens voorbij gekomen, maar is Bates Motel wat?Zeker weten. Ik vind t een erg goede serie.
quote:luca schreef op 05 mei 2016 @ 09:50:

[...]

Ik vindt ook totaal niet boeiend. Ik vond mijn telefoon veel interessanter.... Ben tot eind aflevering 1 gekomen... Vriendin heeft al wel 5x gevraagd of ik nu al kijk en blijft lyrisch vertellen over deze serie.Dat heb ik dus met walking dead Echt vreselijke serie
quote:malty schreef op 09 mei 2016 @ 21:08:

Marseille trekt mij ook niet trouwens.Gisteren aan begonnen, drie keer niks.
Ik heb Frankie en Grace seizoen 2 af er blijft leuk.

En is wle geen serie maar wel netflix de docu : Going Clear Scientology. Ik was verbaast over hoe ver dat gaat, ik wist al dat het gekkies zijn en ook enge dingen deden maar het gaat allemaal erg ver.. brr.

Nu kijk ik Sherlock seizoen 3.
quote:Goede-Fee schreef op 10 mei 2016 @ 20:15:

Ik heb Frankie en Grace seizoen 2 af er blijft leuk.

En is wle geen serie maar wel netflix de docu : Going Clear Scientology. Ik was verbaast over hoe ver dat gaat, ik wist al dat het gekkies zijn en ook enge dingen deden maar het gaat allemaal erg ver.. brr.

Nu kijk ik Sherlock seizoen 3.Die heb ik in mijn watchlist staan. Goede docu dus?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:tulpje1977 schreef op 09 mei 2016 @ 12:57:

Even gegoogled en die Jamie van Outlander is zeker wel aangenaam

[afbeelding]

Ik ben zelf nog niet begonnen aan Outlander maar staat wel op mijn lijstje.

Eerst strakjes de nieuwe aflevering van Penny Dreadful kijken. Wat een mooi gemaakte serie is dat toch In drie dagen gekeken. Heel leuk serie Outlander.
quote:Moirai schreef op 10 mei 2016 @ 20:16:

[...]

Die heb ik in mijn watchlist staan. Goede docu dus?

Ja, er komen oudleden aan het woord, ik vond wel geloofwaardig en redelijk onthullend.

Heb jij Jesuscamp al gekeken? Die staat bij in de lijst.
quote:tulpje1977 schreef op 10 mei 2016 @ 20:11:

[...]

Zeker weten. Ik vind t een erg goede serie.Yep ik vjnd t ook een hele goede spannende serie!
.
quote:malty schreef op 10 mei 2016 @ 20:19:

[...]

Yep ik vjnd t ook een hele goede spannende serie!.... bates motel heb ik het over.
.
quote:Goede-Fee schreef op 10 mei 2016 @ 20:18:

[...]

Ja, er komen oudleden aan het woord, ik vond wel geloofwaardig en redelijk onthullend.

Heb jij Jesuscamp al gekeken? Die staat bij in de lijst.Is dat met die kinderen? Echt shocking vond ik die. En dan ook écht shocking.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven