Entertainment alle pijlers

Netflixserie over Madeleine McCann.

15-03-2019 17:07 1816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie kijken?
Waarom wel of waarom niet?
Nou ja, die buurman Freud was wel echt een rare snijboon.

Ben echt benieuwd hoe en wat er onderzocht is. Toen ik de foto match van Podesta zag, was dat schrikken. Op de Mont Marte tekenen ze nauwelijks zulk lijkende portretten, maar dat kan natuurlijk toeval zijn.

Of ze echt in Portugal waren destijds, moet eenvoudig te achterhalen zijn.
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 17:46
1.18% gewijzigd
karin6789 schreef:
15-03-2019 17:43
Dat is het enige wat ik vreemd vind aan de hele zaak, ze waren daar totaal onbekend.
Nee, geen pedo's, klinkt wel lekker sensationeel, maar die hele ontvoering is er nooit geweest.

Wat hebben ze met haar lichaam gedaan dan? Als ze zo onbekend waren in het gebied, dan zou haar lichaam nu toch wel gevonden moeten zijn?
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 17:48
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nectarinepit schreef:
15-03-2019 17:46
Wat hebben ze met haar lichaam gedaan dan? Als ze zo onbekend waren in het gebied, dan zou haar lichaam nu toch wel gevonden moeten zijn?
Een groot vraagteken inderdaad.
Geen idee waar het lijkje is gebleven.
Er waren toen ook topics op de viva er over op actueel.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie het interessant vindt...
Hier kun je het hele boek lezen van de Portugese politieinspecteur.
Is echt heel interessant en daarna twijfel je niet meer aan de schuld van de ouders.
http://goncaloamaraltruthofthelie.blogspot.com
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
15-03-2019 17:55
Voor wie het interessant vindt...
Hier kun je het hele boek lezen van de Portugese politieinspecteur.
Is echt heel interessant en daarna twijfel je niet meer aan de schuld van de ouders.
http://goncaloamaraltruthofthelie.blogspot.com

Omdat ze schuldig zijn of net onschuldig?
Veritas vos liberabit
Alle reacties Link kopieren
Schuldig
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
15-03-2019 17:55
Voor wie het interessant vindt...
Hier kun je het hele boek lezen van de Portugese politieinspecteur.
Is echt heel interessant en daarna twijfel je niet meer aan de schuld van de ouders.
http://goncaloamaraltruthofthelie.blogspot.com
Maar dan blijft overeind dat het heel vreemd is, dat een lijkje van een kind zo goed verstopt kon worden door deze twee ouders (die voor de eerste keer op deze plek op vakantie gingen), dat het nooit meer terug gevonden is.
Alle reacties Link kopieren
Charlotte717 schreef:
15-03-2019 17:57
Omdat ze schuldig zijn of net onschuldig?
Schuldig.
Omdat ik dat al weet, aarzel ik om te gaan volgen.
Ze dachten nog zelfs dat Joran van der Sloot dader kon zijn.
Nectarinepit schreef:
15-03-2019 17:46
Wat hebben ze met haar lichaam gedaan dan? Als ze zo onbekend waren in het gebied, dan zou haar lichaam nu toch wel gevonden moeten zijn?
Was er niet een vermoeden dat het lichaam in een dierencrematorium was verbrand? Of is dat allang weerlegd?
Sharpay schreef:
15-03-2019 18:02
Was er niet een vermoeden dat het lichaam in een dierencrematorium was verbrand? Of is dat allang weerlegd?
Er staat me iets van bij dat dat is weerlegd, maar deze info heb ik van het topic hier op Viva over Madeleine
Nectarinepit schreef:
15-03-2019 17:46
Wat hebben ze met haar lichaam gedaan dan? Als ze zo onbekend waren in het gebied, dan zou haar lichaam nu toch wel gevonden moeten zijn?
Er worden soms eeuwen na dato nog dingen teruggevonden waarvan je je kunt verwonderen dat het nooit eerder is opgegraven of gevonden. Zoals het geld uit de tijd van Julius Caesar waar vandaag een nieuwsbericht over was. NL is al 364 keer volgebouwd, maar blijkbaar lag dit nog ergens in de grond. Of dat ze ergens een massagraf vinden. Dan is één klein kinderlijkje wel snel een speld in een hooiberg.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft een bijzonder verhaal. Veel speculaties en tegenstrijdige berichten.

Ik ga niet kijken, het is meer dan tien jaar geleden. Ik denk niet dat we ooit te weten komen wat er echt is gebeurd.

Vreselijk voor degenen die haar dierbaar en lief hadden en haar moeten missen. En ik begrijp ook dat je zonder lichaam en zonder de waarheid dit niet kan afsluiten en altijd hoop blijft houden.

Maar om zo groots alles opnieuw naar boven te halen, het houdt ook een keer op.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer verschijnt dit op Netflix? Ik vind het nog steeds een vreselijk verhaal. Ik hoop bijna dat de ouders er iets mee te maken hadden. En ze niet in pedo netwerk is beland.
Vanaf 17 maart fout vanaf vandaag dus.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:48
52.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Zit de serie toevallig te kijken en die moeder... ze blijft maar naar beneden kijken of wegkijken. Vind dat wel raar gedrag.
Graag niet spoileren voor diegene die nog moeten kijken!
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 15-03-2019 18:49
5.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Interessante docu. Die ouders zijn wel heel verdacht door oa de reactie van de speurhonden en hun houding. Ook dat die baby’s door alles heensliepen is vreemd.

Wat ik verder heel bizar vind als de ouders daadwerkelijk schuldig zijn, is dat die vrouw in haar verklaring zei dat ze een man zag lopen met een slapend kind en dat ze dacht dat dit de ontvoerder zou kunnen zijn. Zou Kate haar gevraagd hebben om te liegen en waarom zou ze hierin meegaan?
Sjulia schreef:
15-03-2019 18:35
Wanneer verschijnt dit op Netflix? Ik vind het nog steeds een vreselijk verhaal. Ik hoop bijna dat de ouders er iets mee te maken hadden. En ze niet in pedo netwerk is beland.
Vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
15-03-2019 18:35
Wanneer verschijnt dit op Netflix? Ik vind het nog steeds een vreselijk verhaal. Ik hoop bijna dat de ouders er iets mee te maken hadden. En ze niet in pedo netwerk is beland.

Het staat er al op.
Jullie denken dus ook dat de ouders schuldig zijn. Ik ook. Ik denk wel dat haar dood een ongeluk is geweest, jullie ook? Althans, niet opzettelijk.
Alle reacties Link kopieren
raffa schreef:
15-03-2019 18:52
Jullie denken dus ook dat de ouders schuldig zijn. Ik ook. Ik denk wel dat haar dood een ongeluk is geweest, jullie ook? Althans, niet opzettelijk.
Ja dat denk ik wel. Denk wel dat 1 van de 2 ouders een fout of ongeluk maakte en pas veel later de ander heeft ingelicht.
Alle reacties Link kopieren
raffa schreef:
15-03-2019 18:52
Jullie denken dus ook dat de ouders schuldig zijn. Ik ook. Ik denk wel dat haar dood een ongeluk is geweest, jullie ook? Althans, niet opzettelijk.
Ja, ik denk ook dat het een ongeluk was. Misschien klopt die slaapmedicatie theorie wel. Arm kind.
davo1979 schreef:
15-03-2019 20:17
Ja dat denk ik wel. Denk wel dat 1 van de 2 ouders een fout of ongeluk maakte en pas veel later de ander heeft ingelicht.
Ik denk dat het een fout is door beide ouders, ik kan me niet voorstellen dat iemand bij de partner blijft die je kind heeft omgebracht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven