Entertainment alle pijlers

Netflixserie over Madeleine McCann.

15-03-2019 17:07 1816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie kijken?
Waarom wel of waarom niet?
karin6789 schreef:
21-03-2019 15:41
[quote=Aragog post_id=29728380 time=1553178781 user_id=282153
Er zijn sowieso veel fouten gemaakt door de politie vind ik. Ik zou bv gelijk, stiekem, de telefoons afgetapt hebben van de ouders (al was het maar onder het mom van ‘wie weet belt er iemand met een losgeld eis’) en ik zou zo snel mogelijk de tweeling hebben laten onderzoeken op eventuele verdovingsmiddelen door de mogelijke ontvoerder om maar wat te noemen.
Klopt!
Er is wel geconstateerd door de politie, dat de beide ouders al hun gesprekken van die avond gewist hebben.
[/quote]

Gerry zou een gesprek hebben gewist, Kate niet.
Dat gesprek dat hij gewist heeft kwam van Kate.
Pivot! PIVOT!!!
karin6789 schreef:
21-03-2019 15:33
Maar die ouders waren daarna doorlopend op reis!
Waar zie jij de normaliteit?
Op het vakantie adres in Portugal werden de kinderen vroeg in de ochtend al naar een kinderopvang gebracht, tussen de middag zagen ze even hun ouders en werden s'-avonds pas weer opgehaald. Douchen, verhaaltje en naar bed. Dan gingen de ouders op stap en lieten hun kinderen alleen.
Ze brachten heel weinig tijd met hun kinderen door.

Met normaal bedoel ik dat de kinderen in hun eigen, vertrouwde omgeving waren. Thuis in Engeland dus.
Whomi schreef:
21-03-2019 15:39
Zo goed dat niemand het gevonden heeft, op onbekend terrein, daarna opgepikt toen ze volop werden gevolgd door media
Dat is een verkeerd beeld wat geschetst wordt.
Dat de ouders geen moment onbespied waren: ze hadden wel de mogelijkheid om er vandoor te gaan met hun auto.
En dat hebben ze dus ook gedaan.
anoniem_373911 wijzigde dit bericht op 21-03-2019 15:47
4.55% gewijzigd
Nectarinepit schreef:
21-03-2019 15:43
Met normaal bedoel ik dat de kinderen in hun eigen, vertrouwde omgeving waren. Thuis in Engeland dus.
Die kinderen waren op dat moment anderhalf, normaal gesproken zijn die het meest gericht op de aanwezigheid en de vertrouwdheid met hun ouders.
De omgeving doet er niet zoveel toe.
Whomi schreef:
ik neem aan dat je in je een-na-laatste zin of bedoeld ipv als.
die tas staat op een politiefoto en lag dus nog in het appartement toen er al was gemeld dat ze verdwenen was. En de huurauto is pas veel later gehuurd, toen ze al 25 dagen (correct me if I’m wrong) vermist was. Dat zijn al 2 dingen die het extra lastig maken, want dan moeten ze haar lichaam al die tijd ergens verborgen hebben. Zo goed dat niemand het gevonden heeft, op onbekend terrein, daarna opgepikt toen ze volop werden gevolgd door media en het toen opnieuw zo goed verborgen dat ze nooit meer werd gevonden. En ze moeten ook ineens van gewone mensen veranderd zijn in koelbloedige criminelen die een perfecte moord kunnen plegen.
Ja dat laatste ben ik met je eens. Dat maakt het bijna ondenkbaar.

Ik bedoelde dat ze haar in de tas hebben gestopt en die tas leeg hebben gemaakt ergens en de tas weer mee hebben genomen. Misschien toen de vader zei dat hij ging sporten? Of de moeder juist nog eerder? Daarna de tas en andere spullen die politie niet mochten vinden in de huurauto hebben vervoerd om ergens te dumpen, op een later tijdstip dus.

Eigenlijk zeg ik dit meer om aan te geven dat Maddie niet perse verdwenen hoeft te zijn op het tijdstip dat de ouders het zeggen.

Ik geloof het ontvoeringsverhaal ergens ook hoor. Ik weet het gewoon niet maar dit is waaraan ik dacht. Wie zegt eigenlijk dat Maddie toen pas verdwenen is? De ouders. Als zij de dader zijn, hoeft dat toch niet geloofwaardig te zijn? Wie heeft haar nog meer gezien in die tussentijd? Niemand.

Ontvoering kan ook net zo goed. Meerdere mensen hebben een man gezien die een kind draagt.
Whomi schreef:
die tas staat op een politiefoto en lag dus nog in het appartement toen er al was gemeld dat ze verdwenen was. En de huurauto is pas veel later gehuurd, toen ze al 25 dagen (correct me if I’m wrong) vermist was. Dat zijn al 2 dingen die het extra lastig maken, want dan moeten ze haar lichaam al die tijd ergens verborgen hebben. Zo goed dat niemand het gevonden heeft, op onbekend terrein, daarna opgepikt toen ze volop werden gevolgd door media en het toen opnieuw zo goed verborgen dat ze nooit meer werd gevonden. En ze moeten ook ineens van gewone mensen veranderd zijn in koelbloedige criminelen die een perfecte moord kunnen plegen.

En vergeet niet dat, om dat mogelijk te maken, Maddy volgens Amaral al die tijd ergens in een vriezer moet hebben gelegen.
Het vooral dit verhaal, over hoe die ouders in hemelsnaam het lichaam weggewerkt zouden moeten hebben, waar ze bewaard is en waarom een grote groep daar zo over zou liegen, wat voor mij de theorie dat de ouders schuldig zijn zo vreselijk onwaarschijnlijk maakt.
Pivot! PIVOT!!!
April2018april schreef:
21-03-2019 15:50
Ja dat laatste ben ik met je eens. Dat maakt het bijna ondenkbaar.

Ik bedoelde dat ze haar in de tas hebben gestopt en die tas leeg hebben gemaakt ergens en de tas weer mee hebben genomen. Misschien toen de vader zei dat hij ging sporten? Of de moeder juist nog eerder? Daarna de tas en andere spullen die politie niet mochten vinden in de huurauto hebben vervoerd om ergens te dumpen, op een later tijdstip dus.

Eigenlijk zeg ik dit meer om aan te geven dat Maddie niet perse verdwenen hoeft te zijn op het tijdstip dat de ouders het zeggen.

Ik geloof het ontvoeringsverhaal ergens ook hoor. Ik weet het gewoon niet maar dit is waaraan ik dacht. Wie zegt eigenlijk dat Maddie toen pas verdwenen is? De ouders. Als zij de dader zijn, hoeft dat toch niet geloofwaardig te zijn? Wie heeft haar nog meer gezien in die tussentijd? Niemand.

Ontvoering kan ook net zo goed. Meerdere mensen hebben een man gezien die een kind draagt.
Dat ze al eerder verdwenen kan zijn is waar. Er zit een gat waarin alleen haar ouders haar hebben gezien.
Die man die gezien is, heeft zich gemeld.
Whomi schreef:
Of ze hebben haar in die tas gedaan toen ze overleden is, haar daar in vervoerd en gedumpt en tas weer mee terug genomen naar het appartement en later die tas in de achterbak vervoerd. Ze hoeft dus in principe niet weer vervoerd te zijn geweest in die auto. Die geur kan ook in de tas hebben gezeten. Verplaatsen van het lichaam na 3 weken acht ik ook onwaarschijnlijk. Er is zoveel gezocht in die eerste 3 weken en ze werd niet gevonden. Waarom dan verplaatsen met alle risico’s van dien als ze blijkbaar zo goed verstopt is?

Tegenargument. Gerry ontkent het bestaan van die tas en ik kan ook geen duidelijke tas onderscheiden op de politiefoto’s
KitKeller schreef:
21-03-2019 15:50
En vergeet niet dat, om dat mogelijk te maken, Maddy volgens Amaral al die tijd ergens in een vriezer moet hebben gelegen.
Het vooral dit verhaal, over hoe die ouders in hemelsnaam het lichaam weggewerkt zouden moeten hebben, waar ze bewaard is en waarom een grote groep daar zo over zou liegen, wat voor mij de theorie dat de ouders schuldig zijn zo vreselijk onwaarschijnlijk maakt.
Die groep hoeft van niets te weten, die moesten alleen liegen over de tijden waarop ze de kinderen controleerden.
Ze wilden immers niet aangezien worden voor onverantwoordelijke ouders.

Dat lichaam weg werken is wel een dingetje, ben ik met je eens.
Moeilijk maar niet onmogelijk.
Helaas zou de politie daar alleen achter kunnen komen door hen te ondervragen en die mogelijkheid werd hen ontnomen toen de ouders er vandoor gingen.
Aragog schreef:
21-03-2019 15:56

Tegenargument. Gerry ontkent het bestaan van die tas en ik kan ook geen duidelijke tas onderscheiden op de politiefoto’s
Gerry ontkent sowieso alle betrokkenheid, dat is dus een argument van niks.
Aragog schreef:
21-03-2019 15:56
Of ze hebben haar in die tas gedaan toen ze overleden is, haar daar in vervoerd en gedumpt en tas weer mee terug genomen naar het appartement en later die tas in de achterbak vervoerd. Ze hoeft dus in principe niet weer vervoerd te zijn geweest in die auto. Die geur kan ook in de tas hebben gezeten. Verplaatsen van het lichaam na 3 weken acht ik ook onwaarschijnlijk. Er is zoveel gezocht in die eerste 3 weken en ze werd niet gevonden. Waarom dan verplaatsen met alle risico’s van dien als ze blijkbaar zo goed verstopt is?

Dat kan natuurlijk, maar dan zijn er weer de volgende dingen:
Waarom heeft de geur dan niet in andere dingen gezeten, als deze overgedragen is? Waarom alleen bij de bestuurdersdeur van de auto en hoe is de geur dan overgedragen?

En daarbij, hoe kunnen ouders lopend met een tas van ca. 16 kilo in hooguit een paar uur tijd (er vanuit gaande dat ze na de creche direct overleden is) een zo goede verstopplek hebben weten te vinden in een gebied dat ze niet kennen?
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
21-03-2019 16:00
Waarom heeft de geur dan niet in andere dingen gezeten, als deze overgedragen is? Waarom alleen bij de bestuurdersdeur van de auto en hoe is de geur dan overgedragen?

En daarbij, hoe kunnen ouders lopend met een tas van ca. 16 kilo in hooguit een paar uur tijd (er vanuit gaande dat ze na de creche direct overleden is) een zo goede verstopplek hebben weten te vinden in een gebied dat ze niet kennen?
Ze hebben in de dagen ervoor aardig wat afgejogd in de omgeving, dus wie weet kenden ze de omgeving goed genoeg om een plek te weten.
KitKeller schreef:
21-03-2019 16:00

De geur zat ook in de kofferbak.
Whomi schreef:
21-03-2019 15:54
Dat ze al eerder verdwenen kan zijn is waar. Er zit een gat waarin alleen haar ouders haar hebben gezien.
Die man die gezien is, heeft zich gemeld.
De man die Jane Tanner gezien heeft heeft zich gemeld. Ze zoeken nog steeds de man die gezien is door de Smith familie.
karin6789 schreef:
21-03-2019 16:02
De geur zat ook in de kofferbak.

Wat ik in het filmpje (dat ik gister postte) heb kunnen zien is dat de hond alleen bij de bestuurdersdeur aansloeg. Verder niet (de bloedgeuren hond wel bij de achterbak)

Op diverse sites wordt ook melding gemaakt dat de lijkgeuren hond aangeslagen zou hebben bij de achterbak dus dat rijmt niet helemaal.
Pivot! PIVOT!!!
Aragog schreef:
Ze zoeken nog steeds de man die gezien is door de Smith familie.
Dat is Gerry.
karin6789 schreef:
21-03-2019 15:57
Die groep hoeft van niets te weten, die moesten alleen liegen over de tijden waarop ze de kinderen controleerden.
Ze wilden immers niet aangezien worden voor onverantwoordelijke ouders.

Dat lichaam weg werken is wel een dingetje, ben ik met je eens.
Moeilijk maar niet onmogelijk.
Helaas zou de politie daar alleen achter kunnen komen door hen te ondervragen en die mogelijkheid werd hen ontnomen toen de ouders er vandoor gingen.
Ik ben het met je eens dat de groep van niks weet en alleen gelogen heeft over die tijden.

Maar ze zouden ook door ondervragingen niet dichter bij de waarheid zijn gekomen denk ik want als formele verdachte mag je je immers beroepen op je zwijgrecht, wat Kate ook heeft gedaan.
karin6789 schreef:
21-03-2019 16:04
Dat is Gerry.
Dat zeg jij maar is niet 100 % zeker. Er zijn ook getuigen die hem op dat tijdstip in het restaurant plaatsen.
Aragog schreef:
21-03-2019 16:06
Dat zeg jij maar is niet 100 % zeker. Er zijn ook getuigen die hem op dat tijdstip in het restaurant plaatsen.

Dat klopt, de familie die Gerry gezien zou hebben is daar naar eigen zeggen nooit zeker van geweest, dat hij het was.
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
21-03-2019 16:04
Wat ik in het filmpje (dat ik gister postte) heb kunnen zien is dat de hond alleen bij de bestuurdersdeur aansloeg. Verder niet (de bloedgeuren hond wel bij de achterbak)

Op diverse sites wordt ook melding gemaakt dat de lijkgeuren hond aangeslagen zou hebben bij de achterbak dus dat rijmt niet helemaal.
Dat blijf ik ook nog steeds heel raar vinden, die tegenstrijdigheid daarover!
Aragog schreef:
21-03-2019 16:08
Dat blijf ik ook nog steeds heel raar vinden, die tegenstrijdigheid daarover!

Ja ik snap ook niet zo goed waar dan vandaan komt. In het filmpje zie je dat de hond niet aanslaat bij de achterbak? Is er een tweede onderzoek geweest ofzo?
Pivot! PIVOT!!!
Aragog schreef:
De man die Jane Tanner gezien heeft heeft zich gemeld. Ze zoeken nog steeds de man die gezien is door de Smith familie.
Dat waren een man en vrouw toch? Die mensen die ze in het donker in de koplampen zagen oversteken met een kind bedoel je? Wanneer was dat precies? Dat die gezien zijn?
Whomi schreef:
21-03-2019 16:09
Dat waren een man en vrouw toch? Die mensen die ze in het donker in de koplampen zagen oversteken met een kind bedoel je? Wanneer was dat precies? Dat die gezien zijn?

Nee dat was weer iemand anders. Dat was later op de avond.
Er is een gezin geweest die een man hadden zien lopen waarvan ze dachten, maar niet zeker wisten, dat het Gerry geweest kon zijn.
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
21-03-2019 16:09
Ja ik snap ook niet zo goed waar dan vandaan komt. In het filmpje zie je dat de hond niet aanslaat bij de achterbak? Is er een tweede onderzoek geweest ofzo?
Of is het filmpje waarin de hond aansloeg bij de kofferbak expres weg gelaten?
karin6789 schreef:
21-03-2019 16:16
Of is het filmpje waarin de hond aansloeg bij de kofferbak expres weg gelaten?

Dan zou er in al die filmpjes geknipt moeten zijn? Hij staat natuurlijk op diverse sites.
Of bedoel je dat het filmpje dat door de politie naar buiten gebracht is gemanipuleerd?
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven