Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Eddy Zoey. Zijn manier van praten, lachen, hoe hij op de desk staat te hangen of voorover hangt of wiebelt als hij praat...als ik iets kijk met hem en hij is in beeld houd ik mijn hand voor zijn hoofd, zo erg is het. Dan hoor ik alleen nog zijn stem die ik óók vreselijk vind maar goed. Matthijs van Nieuwkerk ook, ik sla alles van hem over.

Halina Reijn had ik het ook mee. Altijd weg geklikt. Pas geleden zat ze bij Jinek en dacht: ik ga eens luisteren. Het ging nog aardig, tót ze ging vertellen dat ze alleen in New York zat en geen voorkeursbehandeling kreeg want "weet je wel wie ik ben". Echt doe normaal. :facepalm:

Edit: sorry ik zie nu pas.. series en films
Alle reacties Link kopieren Quote
missy-81 schreef:
16-09-2022 19:31
In The Fall is Jamie echt goed! Hij speelt nu trouwens ook weer in een nieuwe serie, maar ben even de naam kwijt. Heb het nog niet gekeken (iets te druk enzo) maar die gaat wel op mijn lijstje..
de toerist denk ik dat je bedoeld.

Carice van houten vind ik zo irritant in GOT, kan haar niet in het Engels horen praten. In iedere film if serie vind ik haar stom. Heb ik ook met Halina.

Carrie vind ik ook stom.
De juf in luizenmoeder
Renee zelfwegger
Linda de mol
Babbelen van veen
Wendy van Dijk

Ow, er zijn er zoveel die ik niet trek.
[/quote]

Ja die serie inderdaad.

Oh ja Wendy van Dijk.. Vreselijk. Alsof ze standaard tegen kinderen praat ofzo. Blegh.
Alle reacties Link kopieren Quote
Angela Schijf uit Flikken Maastricht. Ik kan niet zo goed tegen haar manier van praten en acteren. Wat nep, kinderlijk, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

En Jim Carrey inderdaad. Een vriendin van mij vindt hem geweldig. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Alle reacties Link kopieren Quote
Talkshow hosts die irritant zijn: Mathijs. Vond hem altijd al een lul. Zo zelfingenomen en dat snel praten in een poging flitsend over te komen, ik haat dat. Ellen De Generes, wat een stom nep wijf is dat. Haat haar. Oprah begin op het laatst iets teveel zelf te geloven dat ze God was. Vind Eva Jinek ook niet leuk, al kan ik niet benoemen waarom. Ook hekel aan Jeroen Pauw. Dat is echt wel de meest zelf ingenomen eikel op heel de tv.
Marc Marie Huibregts als side kick: die stem trek ik totaal niet, dan moet de tv uit. Ergste: Kutger Castricum. Wat een stomme eikel is dat. Dat die ooit een podium heeft gekregen.. onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bridget Maasland maar alleen sinds kort. Ze praat opeens zo zalvend soms ( of ik hoor het nu pas).
Wendy van Dijk die was alleen leuk in Ushi.

En een nieuwslezeres van rtl nieuws die haar zinnen raar uitspreekt en de klemtonen verkeerd.
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
De personages die Victoria Koblenko speelt. Maakt niet uit in welke serie of film maar ze kijkt altijd zo moeilijk en verveelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Miss_Edwards schreef:
16-09-2022 16:53

Jack uit Lost.
O jaaaa vreselijk.

Sam Ryan uit Silent Witness. Maar ik kan die hele actrice slecht handelen.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
Skyler White (overigens wel enorm goed gecast en geacteerd want het personage is hyper irritant bedoeld) maar echt ik haat dat loeder met dr vissen ogen en haar gebitch.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jar Jar Binks ;-D

Die hielp bijna de hele franchise om zeep :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren Quote
Alles uit the Bold and the Beautiful. Vrijwel allemaal strakgetrokken en uitdrukkingsloos
Ik ben niet perfecd, wat is daar mis mee?
Alle reacties Link kopieren Quote
Johnny Depp met zijn pruimenmondje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Serengeti schreef:
16-09-2022 20:18
Angela Schijf uit Flikken Maastricht. Ik kan niet zo goed tegen haar manier van praten en acteren. Wat nep, kinderlijk, ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven.

En Jim Carrey inderdaad. Een vriendin van mij vindt hem geweldig. Ik kan er niets leuks aan ontdekken.
Ja, Angela Schijf. Die zit daar in Flikken Maastricht altijd een potje met haar pony (kapsel) te acteren. Kent ook eigenlijk maar twee emoties: boos of drinkt chocomel. Dorpstoneel. Mijn man is fan, maar ik vind die hele serie zo humorloos.
Alle reacties Link kopieren Quote
Depp plus Burton, dan weet ik zeker dat ik het hele verhaal niet trek.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Altea schreef:
16-09-2022 19:19
Elisabeth van "When Calls the Heart" werd ik op een gegeven moment ook wel een beetje zat. Altijd zo zijig.

Afbeelding
O ja, vreselijk. Heb die serie niet uitgekeken ondanks dat ik echt een sucker ben voor Kleine-huisje-op-de-prairie-achtige series. Maar alleen de manier waarop ze Jhhhhack zei trok ik al niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijk Ted Mosby in How I met your Mother, wat een zeikerd.

Meredith Grey in Grey's Anatomy.

Tom Cruise in alles.

Piper in OITNB vond ik niet heel irritant, maar wel het saaiste personage uit de serie.

Ik ben dan wel weer fan van Elisabeth Moss, fantastische actrice, ook mede doordat ze niet zo standaard mooi is.
Dat scientology verhaal is eng, maar hoever dat gaat weet ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
O'Brien & Barrow uit Downtown Abbey
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Treinpiloot schreef:
16-09-2022 21:06
Skyler White (overigens wel enorm goed gecast en geacteerd want het personage is hyper irritant bedoeld) maar echt ik haat dat loeder met dr vissen ogen en haar gebitch.
Nooit begrepen waarom Skyler zoveel haat krijgt. De tweede keer dat ik BB keek bleek pas echt hoezeer ze feitelijk de held van de hele serie is.

Ik trok Hank dus juist niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Linda de mol, in alles.
Jan smit in het bombardenent
Arnold Schwartzenecker
Blauwetrui schreef:
16-09-2022 18:27
Kijk met jou kan ik praten! Ik vond die Anastasia echt verschrikkelijk in die film. Ik kon ze ook slecht verstaan, alsof ze steeds fluisterde ofzo.

In The Fall is Jamie echt goed! Hij speelt nu trouwens ook weer in een nieuwe serie, maar ben even de naam kwijt. Heb het nog niet gekeken (iets te druk enzo) maar die gaat wel op mijn lijstje..
Van Sex and the city? Die 1e film heb ik wel gezien maar deel 2 niet want ik vond hem stom. Kan ook aan de leeftijd liggen want toen ik rond de 20 was heb ik die serie vaak gekeken maar inmiddels vind ik het oppervlakkige bullshit...

Verder vast heel erg fout maar Sophie Hilbrand en Nicotte Kluiver, geen idee waarom maar ik vind ze bloedirritant...
anoniem_63c010d5cb6ad wijzigde dit bericht op 16-09-2022 23:08
8.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Verder inderdaad Ross van friends.

En bijna alle personages in Outlander.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van vroeger Jean Claude van Damme. Kan ik geen minuut vol houden om naar te kijken. Het oerslechte acteren, die droopy ogen, dat accent als nagels over het schoolbord..

De actrice die Nancy Wheeler speelt in Stranger Things. Die wenkbrauwtjes die steeds omhoog wijzen.. blegh.

Ook van vroeger: Mental Theo. Die was ronduit gemeen tegen onzekere pubers soms.

Misschien schiet me nog meer te binnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Positive_vibes schreef:
16-09-2022 23:01
Nooit begrepen waarom Skyler zoveel haat krijgt. De tweede keer dat ik BB keek bleek pas echt hoezeer ze feitelijk de held van de hele serie is.

Ik trok Hank dus juist niet.
Toen ik BB voor het eerst keek was ik 19 ofzo en vond ik Skyler irritant, met haar gezeur tegen Walt. Toen mijn hersenen enigszins volgroeid waren heb ik alles opnieuw gekeken en toen zag ik dat Skyler helemaal niet zeurde of irritant was! En trok ik Walts gelieg niet.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik word altijd heel agressief van Negan uit The Walking Dead.
Owww S. H. en N. K. zijn geen actrices :bonk:
(Maar wel irritant...)
Alle reacties Link kopieren Quote
Johnny Depp vind ik wel leuk. Alleen the Tourist met Angelina Jolie was zo verschrikkelijk slecht dat het haast grappig was. Die twee hebben echt 0,0 chemie met elkaar.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven