Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
16-09-2022 16:18
Ik vind dus niemand van Friends leuk. Meerdere keren geprobeerd maar ik vind het gewoon echt niet grappig. Onpopulaire mening volgens mij ;-D
Ik vind die hele serie ook niks aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
16-09-2022 16:18
Ik vind dus niemand van Friends leuk. Meerdere keren geprobeerd maar ik vind het gewoon echt niet grappig. Onpopulaire mening volgens mij ;-D
Laatste klopt wel,lijkt het :biggrin: .Maar ach,soms hoor je juist die zwijgende meerderheid niet. En heb er dus zelf ook nooit iets aan gevonden.Vind het allemaal net iets te 'gemaakt leuk' (persoonlijke mening ).
Maar deze aflevering was dus best te pruimen.Maar vooral door Brad Pitt,dat dan weer wel :-]
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat heb ik dus heel erg met de big bang theory, kan echt helemaal niks en niemand uitstaan van die serie.

En ook de vrouw en zoon van Walter White in breaking bad kan ik echt niet uitstaan. Alleen maar zeiken en janken.
Alle reacties Link kopieren Quote
De hoofdpersoon uit Greys anatomy, meredith, geen idee hoe ze echt heet

June inderdaad in The handmaids tale, zo’n moeilijke blik steeds

Hank uit Chicago pd
Vooral als hij zijn gekke bek trekt

Supergirl zelf , ook omdat ze altijd zo moeilijk kijkt

Deze series kijk ik overigens wel, ben eraan gewend geraakt denk ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
BellatrixVanDetta schreef:
16-09-2022 16:17
Alles met Jim Carey

Zo mee eens!! Geldt ook voor Halina van Reijn en de Gillmore girls trouwens! :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Babette van Veen (Linda uit GTST). Dat geknipper van haar ogen, zo irritant!
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
16-09-2022 16:18
Ik vind dus niemand van Friends leuk. Meerdere keren geprobeerd maar ik vind het gewoon echt niet grappig. Onpopulaire mening volgens mij ;-D

Ik heb er ook nooit wat aan gevonden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh joh, zoveel. Om de een of andere reden moet ik hoofdpersonages van series vaak niet.
Ik ga nu echt puur op personages af, dus niet op de acteurs.

Ross uit Friends.
Claire uit Outlander.
Jack uit Lost.
Piper uit Orange is the new Black.
Meredith uit Greys ( echt onuitstaanbaar vanaf het begin ).
Clarke uit the 100.
Phoebe uit Charmed.
Cameron uit House.
Vanya uit the Umbrella Academy, idd.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Haha ik heb eindelijk wat gelijkgestemden gevonden :mrgreen:

Ik kan overigens ook niet meer kijken naar Tobias Menzies door zijn rol in Outlander. Ik blijf hem maar als de slechterik zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
16-09-2022 16:41
Babette van Veen (Linda uit GTST). Dat geknipper van haar ogen, zo irritant!
:rofl:
Geen idee waar je op doelt, maar je ergeren aan hoe iemand met zijn ogen knippert is hilarisch.
Ik ga nu natuurlijk wel even opletten.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, die heeft inderdaad een vervelend hoofd. Ik kende hem al uit Rome, daar speelt hij Brutus en was hij ook bloed irritant. In GoT vond ik hem ook vreselijk haha.
Hij speelt graag irritante figuren blijkbaar.

Die gozer die Ross speelt in Friends speelt ook de bloed irritante luitenant in Band of Brothers, die iedereen rond terroriseerde. Dat was toch wel gek, want Ross was echt een beetje een stumper en een loser en hier was hij echt een keiharde klootzak maar alsnog erg irritant, net als Ross haha.

Oh ja en Watson uit BBC Sherlock. Dat vind ik een geweldige acteur maar waarom ze die zo suf en dommig gemaakt hebben als personage zal ik nooit begrijpen, doe mij Lucy Liu maar als Watson in Elementary. Watson was slim in de boeken van Sherlock maar in de BBC's versie vond ik hem echt niet te doen.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Harvey Specter uit Suits, zijn mondhoeken kloppen niet.
Negan uit The Walking Dead
Carrie uit Sex and the City

Verder moet ik even nadenken want ik heb er nog meer :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Die ene vrouw met dat rode haar uit Oogappels, echt vreselijk vind ik die en ik kan bijna niet naar haar kijken. Ze kan er ook niets aan doen natuurlijk maar haar ogen staan zo dicht bij elkaar en dat trek ik niet. Maar ik kijk wel en vind haar rol verder wel sympathiek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Monica in Friends. Irritant zeikwijf.


Linda de Mol. welke rol ze ook aanneemt, ze is altijd Linda de mol die doet alsof ze iemand anders is.

Piper Chapman vind ik inderdaad ook irritant, steeds het zielige typetje uithangen
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
16-09-2022 17:24
Monica in Friends. Irritant zeikwijf.


Linda de Mol. welke rol ze ook aanneemt, ze is altijd Linda de mol die doet alsof ze iemand anders is.

Piper Chapman vind ik inderdaad ook irritant, steeds het zielige typetje uithangen
Ik snap wat je bedoelt.. Een beetje de 'linda de mol show' welke rol ze ook speelt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
BellatrixVanDetta schreef:
16-09-2022 16:17
Alles met Jim Carey
Dit!!!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nick Gehfluss uit Chicago Med. Hij kijkt altijd alsof er een drol dwars zit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sofía Vergara in Modern Family. Ik trek die stem en dat hysterische gedoe écht niet (en het ligt niet aan de serie want ik vind haar bij America's Got Talent ook vreselijk). Jammer wel, want de serie Modern Family zou ik wel willen zien maar ik kom er dankzij haar niet doorheen.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren Quote
VGM1980 schreef:
16-09-2022 17:24
Monica in Friends. Irritant zeikwijf.


Linda de Mol. welke rol ze ook aanneemt, ze is altijd Linda de mol die doet alsof ze iemand anders is.

Piper Chapman vind ik inderdaad ook irritant, steeds het zielige typetje uithangen
Oh zo ontzettend dit!
Ik kan haar gewoon niet zien. Ook niet als presentatrice. Wel in the good old days, maar inmiddels is het haar allemaal zó naar het hoofd gestegen. Ze heeft eens in de auto voor de studio's gestaan toen er slechts 1 rijstrook beschikbaar was en je dus om en om over de rijbaan door kon rijden. Ze krijste half uit de auto komend naar mijn familielid die daar dus aan het werk was 'ik moet erdoor! weet je wel wie ik ben! ik ben Linda de Mol!!!' Nou, dan ben je voor mij voor altijd klaar.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren Quote
Jamie Dornan vind ik echt een knappe man en hij heeft nog chemie met een koelkast, maar in 50 schades of Grey vond ik hem echt niet te doen. De hele film trouwens niet, maar hij liep daar alsof hij daar niet echt thuis hoorde
Ok, geen serie of film, maar Margriet van der Linden moet er bij. Brrrrrrr.
madamecannibale schreef:
16-09-2022 15:25
Eddie Redmane uit Fantastic Beasts

Afbeelding
Uit the Danish girl, geweldig acteur.
Ik kon niet naar Sandra Bullock kijken in the Unforgiven, vanwege dat plastic/ strakke verwrongen gezicht.
Lorem_Ipsum schreef:
16-09-2022 15:56
Ik kijk ook niets meer met Diane Keaton, als ik die eeuwige coltruien zie ben ik al weg. Komt bij dat ze altijd een soort neurotisch vrouw speelt van een type dat ik niet verdraag.

Ik heb het weleens gegoogled, misschien heeft ze iets aan haar hals ofzo. Nou ja, het valt veel mensen op, maar niemand weet of er een reden voor is. Ook blouses knoopt ze tot haar kin dicht.
Ik denk vanwege kalkoennek? Het is haar handelsmerk geworden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sabeltandcavia schreef:
16-09-2022 15:30
Zij! Maar dan elke keer als ze close up in beeld komt en minutenlang recht in het beeld kijkt terwijl ze langzaam het hoofd opheft. Dat shot.
Die actrice vind ik ook vreselijk. Ze speelt ook in andere serie een woest aantrekkelijke dame waar de mannen moeilijk van weg te slaan zijn en ik kan alleen maar denken HOE DAN?!?
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven