Entertainment alle pijlers

Niet te pruimen hoofdpersonen uit series / films

16-09-2022 15:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hebben jullie dat ook, dat je bepaalde hoofdpersonen uit series of films gewoon NIET trekt? Dat de betreffende serie of film best potentieel heeft maar je gewoon niet door kan kijken omdat iemands hoofd of acteervermogen je niet aanstaat? Deel je ergernissen hier! (En/of vertel me dat iemand in een andere rol echt wel heel erg goed is ;-)).

Mijn huidige visuele nagels op het schoolbord:

* Mel (Alexandra Breckenridge) uit Virgin River
* Abby (Meghan Ory) uit Chesapeakes Shores
* Vanya / Victor (Elliot Page) uit The Umbrella Academy
Alle reacties Link kopieren Quote
BellatrixVanDetta schreef:
16-09-2022 16:17
Alles met Jim Carey
Comedy’s met Jim Carey zijn inderdaad vreselijk. Die man is gewoon niet grappig.

Maar Eternal sunshine of the spotless mind is fantastisch!
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
16-09-2022 17:58
Uit the Danish girl, geweldig acteur.
En ook fantastisch als Stephen Hawking in The Theory of Everything.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik trek alles met Renee Zellweger heel slecht.

Hoewel ik groot fan ben van zowel Colin Firth als Hugh Grant kon ik echt niet naar Bridget Jones kijken vanwege haar. Dat hijgerige nep Britse accent :sick:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Tom Hanks dus heel erg vervelend. Kan niet naar zijn hoofd kijken. Behalve in die gevangenisfilm met die reus.

En er is ook een bekende bijrolactrice. Blond haar, hele donkere, grote hoekige wenkbrauwen en felroze of rode lippenstift. Geen idee hoe ze heet maar zeker in de 90's zat zij in veel films. Heel irritant te groot voorhoofd ook. Brrrr.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"
Alle reacties Link kopieren Quote
Procne schreef:
16-09-2022 18:08
Ik trek alles met Renee Zellweger heel slecht.

Hoewel ik groot fan ben van zowel Colin Firth als Hugh Grant kon ik echt niet naar Bridget Jones kijken vanwege haar. Dat hijgerige nep Britse accent :sick:
Ik vind Renee Zellweger als Bridget Jones ook verschrikkelijk, kan er niet naar kijken.
En verder erger ik me rot aan eigenlijk alle hoofdpersonages in Working Moms maar in het bijzonder aan Kate Foster. Ze kan er waarschijnlijk zelf niks aan doen maar haar mond vind ik bijna eng om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
16-09-2022 16:56
Haha ik heb eindelijk wat gelijkgestemden gevonden :mrgreen:

Ik kan overigens ook niet meer kijken naar Tobias Menzies door zijn rol in Outlander. Ik blijf hem maar als de slechterik zien.
Dat heb ik ook. Wat een geweldige acteur.
Procne schreef:
16-09-2022 18:06
En ook fantastisch als Stephen Hawking in The Theory of Everything.
😊
NoPepsiPlease schreef:
16-09-2022 18:10
Ik vind Tom Hanks dus heel erg vervelend. Kan niet naar zijn hoofd kijken. Behalve in die gevangenisfilm met die reus.

En er is ook een bekende bijrolactrice. Blond haar, hele donkere, grote hoekige wenkbrauwen en felroze of rode lippenstift. Geen idee hoe ze heet maar zeker in de 90's zat zij in veel films. Heel irritant te groot voorhoofd ook. Brrrr.
The green mile
Blauwetrui schreef:
16-09-2022 16:26
Ik vind die hele serie ook niks aan.
Ik ook niet, ik vind het ook niet grappig...
Alle reacties Link kopieren Quote
Phoebe-Holmes schreef:
16-09-2022 18:20
Ik ook niet, ik vind het ook niet grappig...
Ik snap echt niet dat mensen er zo lyrisch over zijn.. Maar dat heb ik trouwens met alle sitcoms met zo'n stomme lachband.

Nee wacht, nu lieg ik. The Nanny vond ik wel leuk. Maar dat is ook echt de enige serie die ik kan bedenken :P
Procne schreef:
16-09-2022 18:03
Comedy’s met Jim Carey zijn inderdaad vreselijk. Die man is gewoon niet grappig.

Vind jij dan. De man heeft een record met drie nummer 1-films binnen een jaar (The Mask, Ace Ventura en Dumb and Dumber). Dan doe je toch iets goed.
okkervil schreef:
16-09-2022 17:51
Jamie Dornan vind ik echt een knappe man en hij heeft nog chemie met een koelkast, maar in 50 schades of Grey vond ik hem echt niet te doen. De hele film trouwens niet, maar hij liep daar alsof hij daar niet echt thuis hoorde
Helemaal mee eens, maar idd die hele film was ook waardeloos.
Dat ie wel degelijk kan acteren bewijst hij wat mij betreft wel in The Fall.

Carry Bradshaw vond ik ook irritant, maar ik kan die hele actrice niet zo goed hebben...
anoniem_63c010d5cb6ad wijzigde dit bericht op 16-09-2022 18:25
9.30% gewijzigd
Ik knap af op bepaalde stemmen, zoals die van die blonde in Friends met dat hoge piepstemmetje.
Blauwetrui schreef:
16-09-2022 18:22
Ik snap echt niet dat mensen er zo lyrisch over zijn.. Maar dat heb ik trouwens met alle sitcoms met zo'n stomme lachband.

Nee wacht, nu lieg ik. The Nanny vond ik wel leuk. Maar dat is ook echt de enige serie die ik kan bedenken :P
Ik trok haar stem niet😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Phoebe-Holmes schreef:
16-09-2022 18:24
Helemaal mee eens, maar idd die hele film was ook waardeloos.
Dat ie wel degelijk kan acteren bewijst hij wat mij betreft wel in The Fall.


Carry Bradshaw vond ik ook irritant, maar ik kan die hele actrice niet zo goed hebben...
Kijk met jou kan ik praten! Ik vond die Anastasia echt verschrikkelijk in die film. Ik kon ze ook slecht verstaan, alsof ze steeds fluisterde ofzo.

In The Fall is Jamie echt goed! Hij speelt nu trouwens ook weer in een nieuwe serie, maar ben even de naam kwijt. Heb het nog niet gekeken (iets te druk enzo) maar die gaat wel op mijn lijstje..
Blauwetrui schreef:
16-09-2022 18:22
Ik snap echt niet dat mensen er zo lyrisch over zijn.. Maar dat heb ik trouwens met alle sitcoms met zo'n stomme lachband.

Nee wacht, nu lieg ik. The Nanny vond ik wel leuk. Maar dat is ook echt de enige serie die ik kan bedenken :P
Ik ook niet, het is zulke flauwe humor...
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
16-09-2022 18:25
Ik trok haar stem niet😁
Haha snap ik! Ik vond haar stem ook niet altijd fijn maar de serie vond ik wel echt leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rick Grimes uit Walking death. Vreselijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
NoPepsiPlease schreef:
16-09-2022 18:10
Ik vind Tom Hanks dus heel erg vervelend. Kan niet naar zijn hoofd kijken. Behalve in die gevangenisfilm met die reus.

En er is ook een bekende bijrolactrice. Blond haar, hele donkere, grote hoekige wenkbrauwen en felroze of rode lippenstift. Geen idee hoe ze heet maar zeker in de 90's zat zij in veel films. Heel irritant te groot voorhoofd ook. Brrrr.
Missi Pyle?
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
16-09-2022 18:23
Vind jij dan. De man heeft een record met drie nummer 1-films binnen een jaar (The Mask, Ace Ventura en Dumb and Dumber). Dan doe je toch iets goed.
Voor mij bewijst dat vooral dat een groot deel van de mensheid geen smaak heeft :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Diediear schreef:
16-09-2022 16:56
Ik kan overigens ook niet meer kijken naar Tobias Menzies door zijn rol in Outlander. Ik blijf hem maar als de slechterik zien.
Ja dat heb ik ook. Zelfs als Frank in outlander vond ik m al een rotkop krijgen vanwege die andere rol, maar ook in andere films zie ik alleen nog maar Jack Randall.

Toevoeging: en ik vind dat niet zo zeer een teken dat hij zo goed is, maar meer dat hij een vrij beperkt repertoire aan gezichtsuitdrukkingen heeft.
Elisabeth van "When Calls the Heart" werd ik op een gegeven moment ook wel een beetje zat. Altijd zo zijig.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat vond ik de kutste serie ooit. Wat een saai gezeik. ^ Echt vreselijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
In The Fall is Jamie echt goed! Hij speelt nu trouwens ook weer in een nieuwe serie, maar ben even de naam kwijt. Heb het nog niet gekeken (iets te druk enzo) maar die gaat wel op mijn lijstje..
[/quote] de toerist denk ik dat je bedoeld.

Carice van houten vind ik zo irritant in GOT, kan haar niet in het Engels horen praten. In iedere film if serie vind ik haar stom. Heb ik ook met Halina.

Carrie vind ik ook stom.
De juf in luizenmoeder
Renee zelfwegger
Linda de mol
Babbelen van veen
Wendy van Dijk

Ow, er zijn er zoveel die ik niet trek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Altea schreef:
16-09-2022 15:59
O, maar dat zijn dan ook dezelfde onkreukbare types, die altijd precies weten wat ze moeten dragen en wat ze moeten zeggen.

Jaaaa en ze eten altijd een dik bak ijs op, onder het mom van “gezellig zussenmoment, maar slank dat ze zijn. En ze eten het ook nog eens super irritant op met die lepel zo omgekeerd aaaagggg

Wou dat ik elke dag een bak ijs kon oplepelen en zo slank blijven.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven