Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Dit is een typisch Brabants gezin met een boerenbedrijf. Pa werkt op de boerderie, moeder de vrouw doet het huishouden én werkt mee met haar man. Pa wordt verzorgd, kinderen worden verzorgd, ons moeder regelt alles.

Dat is een patroon wat zij van thuis heeft meegekregen, wat híj van thuis heeft meegekregen en wat zich vervolgens doorzet in het nieuwe gezin. Dit is zó herkenbaar in mijn omgeving (woon niet ver van Oss). Dat de kinderen en ons pap niets hoeven te doen, is een soort van 'wet', een patroon wat ze zelf maken én in stand houden. Ze weten niet beter. Als zij per ongeluk uit zou vallen, zit het gezin op z'n gat.
Valt het jullie ook op dat er in het begin geen reclame was? Pas na 45 minuten! Heerlijk! (Ik zat te wachten om brood voor de kids voor morgen te smeren, vandaar dat het me opviel.)
Das niet alleen in brabant. Mijn vriend komt ook uit zo'n soort.gezin. Pa wist niet hoe die het had toen moeders in het ziekenhuis lag. Gelukkig heeft mijn vriend de traditie niet overgenomen.
Ah vinden jullie wendy ook zo lief? Normaal had ik niet echt iets met haar, maar vindt haar nu wel lief met haar omhelzingen, ze is iedergeval oprecht!

Vraag me wel af of ze op gewicht kan blijven aangezien ze al 2x gezondigd heeft, de stok achter de deur is na de uitzendingen natuurlijk weg..
Danny van vorige week had nog geen operatie gehad toch?
Ze heeft nu wel een oud hoofd gekregen nu ze zo is afgevallen.
quote:hadda schreef op 09 oktober 2011 @ 21:18:

Ze heeft nu wel een oud hoofd gekregen nu ze zo is afgevallen.Dat is bijna altijd zo, het vet vult de rimpels niet meer.
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2011 @ 21:16:

Danny van vorige week had nog geen operatie gehad toch?Volgens mij zeiden ze tegen hem dat hij eerst een jaar op dit gewicht moest blijven, voordat ze gingen opereren.
Ze is nu wel mooi hoor! :-)
Wow, wat een goed eindresultaat!
Is zij wel al geopereerd? (dat heb ik net niet meegekregen).

Ze heeft een ouder hoofd gekregen, maar nu, met mooie make up: geweldig ziet ze er uit.
Waarom nou weer een mouwloos shirtje?
quote:molly74 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:25:

Ze is nu wel mooi hoor! :-)Dik vond ik haar ook niet lelijk, maar nu vind ik haar wel mooier.
quote:Ste_ schreef op 09 oktober 2011 @ 21:26:

Waarom nou weer een mouwloos shirtje?Ja inderdaad. Had die armen nu bedekt.
quote:deenje schreef op 09 oktober 2011 @ 21:26:

Is zij wel al geopereerd? (dat heb ik net niet meegekregen).

Ze heeft een ouder hoofd gekregen, maar nu, met mooie make up: geweldig ziet ze er uit.Nee, zij moet ook een jaar op gewicht blijven voordat ze opereren.
Leuke zonen ook hoor.
Ze krijgt een vliegtuigstoel cadeau
En als ze naar Turkije gaan, Komen de Diva's dan de boerderij draaiende houden?
quote:mirabile schreef op 09 oktober 2011 @ 21:29:

En als ze naar Turkije gaan, Komen de Diva's dan de boerderij draaiende houden? Hahaha inclusief een kotsende Patty!
Weer diep respect
Loat goan!!!
Ondanks dat zij niet zo dik was als Danny, vond ik het toch weer een leuke aflevering.

Tot volgende week!
Ik vond het weer gezellig dames!
Ik wil ook een eigen trainer die mij smorgens meeneemt om te sporten,zodat ik mijn 10 kilo kwijtraak .
Op naar volgende week.

Dat zag er weer 'heavy' uit.
Vanavond ook weer gekeken, maar ik vond de vorige aflevering toch mooier dan die van vanavond. Het viel me trouwens op dat zij net als Danny ook al zo'n vrolijke, goedlachse kandidaat is. Maar wat een leven zeg! Ik zou echt niet met haar willen ruilen. Zo'n druk gezin en ook nog eens een boerderij. Ik vind het niet gek dat ze geen tijd voor haar zelf had. Ik was echt al lang gek geworden (en ook dik waarschijnlijk).

En wat werd zij ook weer oud in haar gezicht zeg. Vet is volgens mij echt het nieuwe botox

Ik vond het trouwens wel heel menselijk dat ze een aantal terugvallen had. Dat viel me vorige week bij Danny nl. zo enorm op. Als je van zo'n slecht patroon ineens naar een heel streng patroon ''moet'' en dat ook nog eens zo lang ''moet'' volhouden, dan ligt het toch in de lijn der verwachting dat daar eens een terugval in zit. Vond dat ook niet per se slecht. Als je het daarna maar weer oppakt en dat heeft ze gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven