Obese RTL4
vrijdag 23 september 2011 om 00:05
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.
In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.
In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.
Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 9 oktober 2011 om 21:10
Dit is een typisch Brabants gezin met een boerenbedrijf. Pa werkt op de boerderie, moeder de vrouw doet het huishouden én werkt mee met haar man. Pa wordt verzorgd, kinderen worden verzorgd, ons moeder regelt alles.
Dat is een patroon wat zij van thuis heeft meegekregen, wat híj van thuis heeft meegekregen en wat zich vervolgens doorzet in het nieuwe gezin. Dit is zó herkenbaar in mijn omgeving (woon niet ver van Oss). Dat de kinderen en ons pap niets hoeven te doen, is een soort van 'wet', een patroon wat ze zelf maken én in stand houden. Ze weten niet beter. Als zij per ongeluk uit zou vallen, zit het gezin op z'n gat.
Dat is een patroon wat zij van thuis heeft meegekregen, wat híj van thuis heeft meegekregen en wat zich vervolgens doorzet in het nieuwe gezin. Dit is zó herkenbaar in mijn omgeving (woon niet ver van Oss). Dat de kinderen en ons pap niets hoeven te doen, is een soort van 'wet', een patroon wat ze zelf maken én in stand houden. Ze weten niet beter. Als zij per ongeluk uit zou vallen, zit het gezin op z'n gat.
zondag 9 oktober 2011 om 21:16
zondag 9 oktober 2011 om 21:27
maandag 10 oktober 2011 om 00:53
Vanavond ook weer gekeken, maar ik vond de vorige aflevering toch mooier dan die van vanavond. Het viel me trouwens op dat zij net als Danny ook al zo'n vrolijke, goedlachse kandidaat is. Maar wat een leven zeg! Ik zou echt niet met haar willen ruilen. Zo'n druk gezin en ook nog eens een boerderij. Ik vind het niet gek dat ze geen tijd voor haar zelf had. Ik was echt al lang gek geworden (en ook dik waarschijnlijk).
En wat werd zij ook weer oud in haar gezicht zeg. Vet is volgens mij echt het nieuwe botox
Ik vond het trouwens wel heel menselijk dat ze een aantal terugvallen had. Dat viel me vorige week bij Danny nl. zo enorm op. Als je van zo'n slecht patroon ineens naar een heel streng patroon ''moet'' en dat ook nog eens zo lang ''moet'' volhouden, dan ligt het toch in de lijn der verwachting dat daar eens een terugval in zit. Vond dat ook niet per se slecht. Als je het daarna maar weer oppakt en dat heeft ze gedaan.
En wat werd zij ook weer oud in haar gezicht zeg. Vet is volgens mij echt het nieuwe botox
Ik vond het trouwens wel heel menselijk dat ze een aantal terugvallen had. Dat viel me vorige week bij Danny nl. zo enorm op. Als je van zo'n slecht patroon ineens naar een heel streng patroon ''moet'' en dat ook nog eens zo lang ''moet'' volhouden, dan ligt het toch in de lijn der verwachting dat daar eens een terugval in zit. Vond dat ook niet per se slecht. Als je het daarna maar weer oppakt en dat heeft ze gedaan.