Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:okkervil schreef op 30 oktober 2011 @ 20:23:

Hi mag ik ook meeschrijven

Nee!

Natuurlijk mag dat
Tickel heeft ook tikkels in dr avatar! Ho ho ik ben niet de enige
Tuurlijk okkervile, welkom!
Heftig hoor Molly!

Ik zie geen avatars, forum mobiel.

Maar ben niet gezond bezig hoor! Staat een schaaltje chocoladepepernoten naast me.
Ik vind Wendy trouwens wel heel erg leuk
Ik heb een collega van 150 kg die dit een waardeloos k*tprogramma vind. Hij is volgens mij bang dat we hem opgeven
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:24:

86 kilo zonder een procentje vet lijkt me ook nog te zwaar... Waar zit dat gewicht dan in? Vocht?Wat dacht je van huid?
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:25:

Tickel heeft ook tikkels in dr avatar! Ho ho ik ben niet de enige Ja das waar, maar bij fudge heb ik toch eerder de associatie met vet! Wel lekker...
Ze kan af en toe wel echt ontzettend chagrijnig kijken zeg. Maar inderdaad als je die foto's van vroeger ziet dan zit er best een mooie vrouw onder al dat vet....
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:25:

Tickel heeft ook tikkels in dr avatar! Ho ho ik ben niet de enige Toch wel het lekkerste dropje wat er is. Op een goede tweede plaats komt: alle andere drop.
Hahahaha, zo heel lafjes 'surprise...'
Okkervil, ik kan me bijna niet anders voorstellen dan dat dat schijn/jaloezie is..
Ja op mijn eigen houtje; gezond eten, wel een tijd op weinig calorieen geleefd en 3 keer per week hardlopen.

Ben nu op mijn streefgewicht en weet het nu sinds een maand stabiel te houden. De knop is om; blijven hardlopen en alleen wat extra's in het weekend, zo wil ik het nu vol blijven houden
quote:okkervil schreef op 30 oktober 2011 @ 20:25:

Ik heb een collega van 150 kg die dit een waardeloos k*tprogramma vind. Hij is volgens mij bang dat we hem opgevenMisschien is dit programma te confronterend.

Ik heb een collega van 150 kg die dit een waardeloos k*tprogramma vind. Hij is volgens mij bang dat we hem opgevenWant?
quote:pilous1 schreef op 30 oktober 2011 @ 20:25:

[...]

Wat dacht je van huid?Goeie! Maar ik las dat dat bij Danny 'maar' 8 kilo zou zijn. Kom je alsnog niet op een normaal vetloos gewicht
Tickel ik leg serieus nu pas de link met je avatar
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:21:

[...]

Ja... zo zijn er idd nog veel meer. Hopelijk halen ze inspiratie uit dit programma. Ik in elk geval wel, heb het hardlopen weer opgepakt terwijl ik een gezond gewicht heb. Kan ook niet snaaien tijdens dit programma, jullie wel?

Oh, vergat even de zus van mijn nicht, een andere nicht dus: die is het formaat van Natasja (dus valt mee...). Ik hoop met je mee dat ze hier inspiratie uithalen, maar ik vrees het ergste.

Overigens snaai ik gewoon door nu hoor.
Grote liefde met récht!
Ja, op die foto's zie je ook hoe mooi ze is!
Ster dat denk ik ook. Een serieus gesprek over zijn overgewicht zit er niet in. Ontkenning ofzo

Ik heb een collega van 150 kg die dit een waardeloos k*tprogramma vind. Hij is volgens mij bang dat we hem opgeven

Waarom?

Heerlijk mosterd.

Bitterballetje iemand.
quote:Lonkaa schreef op 30 oktober 2011 @ 20:27:

[...]

Goeie! Maar ik las dat dat bij Danny 'maar' 8 kilo zou zijn. Kom je alsnog niet op een normaal vetloos gewicht Ik weet niet hoe lang ze is
Feeder, feeder
O ja, haha Tickels ook natuurlijk, beste paard van stal zomaar vergeten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven