Entertainment alle pijlers

Oh jee met wie prikt Dré vanavond een vorkje mee ?

15-05-2022 20:59 3173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bij mama Rachel aan de andijviestamppot met gehaktbal of bij Mo aan de hello fresh . Keuzes keuzes voor onze André.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Tvp prikt A2 een vorkje (in de bruidstaart) mee?

Precies de goede foto Yildizlar :cheer2:
mdh wijzigde dit bericht op 15-05-2022 23:16
30.94% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
15-05-2022 21:03
Waar staat die fan , is dat de fan page van A2?
https://instagram.com/andrehazesband_fa ... MyMTA2M2Y=
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Katjaishier schreef:
15-05-2022 22:33
Rachel haar auto is goed geraakt terwijl deze geparkeerd stond. Zie insta.
Twee auto’s zelfs.
Rachel zegt dat er “vol op in is gereden”.
Klinkt als doelbewust schade aanbrengen.
Toch niet wraak van de-inmiddels-geen-ex-meer van Klaas Otto?)
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Die fan, dat mens spoort echt niet. Ze heeft Mo er helemaal afgehaald, niet normaal.
Wat je ook van Mo vindt, dit is gewoon eng.
Wat wil ze dan, zeker nog steeds Sarah ofzo>

Mooie OP weer Yil!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Die herinneringen ...
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2022/05/mon ... -geen-zin/

André en Monique hebben de schijn tegen vanwege hun ernstige verslaving aan aandacht. Ook Volkskrant-columniste Aaf Brandt Corstius denkt dat het afgesproken werk is. Door die foto’s is André overigens wel in de problemen gekomen, want zijn ex-scharrel Sarah van Soelen is nu boos en probeert daarom zijn nieuwe documentaire te saboteren.

Afgesproken werk of niet: nu Monique weer terug is in Nederland, is ze een stuk minder happig op aandacht van de roddelmedia. Als ze in Berkel en Roderijs naar de supermarkt loopt en geconfronteerd wordt met een paparazzo van de Weekend, houdt ze direct een hand voor haar gezicht.


In het artikel een link naar de Tweet van Weekend met een niet al te flatteuze foto van Monique op de cover...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Sure....

https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... -als-vader

Hoewel ze als ex-verloofde van André Hazes feitelijk geen enkele rol meer speelt in de vaderlandse showbizz, doet Monique Westenberg er alles aan om in de picture te blijven als moeder van hun zoontje André junior. Terwijl de zanger, die al lange tijd kampt met een mentale burn-out en alles op alles zet om de positieve kant van het leven weer te zien, zich volledig in de luwte ophoudt, deelt Monique geregeld intieme gezinskiekjes met haar vele Instagram­volgers.

Foto's
Toch denken vrienden die er verstand van hebben én kijk hebben op de huidige gezinssituatie dat dit niet bepaald de meest voor de hand liggende aanpak is. ‘Wat ze daarbij lijkt te vergeten, is dat het voor André door al die foto’s steeds moeilijker wordt om zijn koers te blijven volgen: die van vader alléén, die als eerste prioriteit het belang van zijn zoontje voor ogen heeft. Voor die kleine heeft hij Monique meegevraagd naar Amerika – ze konden het ventje moeilijk alleen op die KLM-vlucht zetten.'

Bullshit, dat laatste, natuurlijk.
Ze hebben speciale stewardessen voor alleenreizende kinderen, als het moet.

Het zou niemand verbazen als André tijdens die vakantie intiem is geweest met Monique – hij is nu eenmaal een man van vlees en bloed, en Monique heeft altijd een seksuele aantrekkingskracht op hem gehad. Ze weet ook goed hoe ze hem moet verleiden. Hoewel André de komende tijd absoluut als solo-vader met zijn zoontje bezig wil zijn en aan zijn herstel wil werken, is dat de enige kans om hem op lange termijn weer te kunnen behagen, zoals ze voor ogen lijkt te hebben.'

Echt onsmakelijk dit.
Story is weer eens heel erg dicht tegen iemand in de omgeving van Hazes gekropen.
Die van de stamppotjes misschien...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Die Monigue is toch onderhand een zwaar triest en vermoeiend vrouwtje geworden?
Ik heb eigenlijk verder geen woorden meer voor haar, behalve: "lachwekkend", en "niet meer serieus te nemen".
Alle reacties Link kopieren
Ook ik lees weer mee.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
15-05-2022 22:35
Moet je bij haar IG stories kijken; “herinnering aan 2019: A2 (zonder hoofd) in een boxershort?!

Dat is toch ook best wel eng van die Belgische fan, een onthoofde Andre?
Zij is geen normale fan meer maar geobsedeerd door Andre, als je die tekstjes leest onder die foto's her en der.
Alle reacties Link kopieren
Héérlijk topic! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren

Ik denk dat de fan meeleest hier, account is op privé gezet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
16-05-2022 07:49
Ik denk dat de fan meeleest hier, account is op privé gezet :proud:
Ik zie alles nog gewoon?
Dat bericht van 24 april zij is echt niet goed hoor
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-05-2022 01:00
https://www.mediacourant.nl/2022/05/mon ... -geen-zin/

André en Monique hebben de schijn tegen vanwege hun ernstige verslaving aan aandacht. Ook Volkskrant-columniste Aaf Brandt Corstius denkt dat het afgesproken werk is. Door die foto’s is André overigens wel in de problemen gekomen, want zijn ex-scharrel Sarah van Soelen is nu boos en probeert daarom zijn nieuwe documentaire te saboteren.

Afgesproken werk of niet: nu Monique weer terug is in Nederland, is ze een stuk minder happig op aandacht van de roddelmedia. Als ze in Berkel en Roderijs naar de supermarkt loopt en geconfronteerd wordt met een paparazzo van de Weekend, houdt ze direct een hand voor haar gezicht.


In het artikel een link naar de Tweet van Weekend met een niet al te flatteuze foto van Monique op de cover...
Zo daar gaat ze echt niet blij mee zijn ijdel als ze is. Ze ziet er daar echt uit als een Moeke.
Maar je kan wel gelijk zien hoe erg zij haar foto's shopt en dat ze zich echt een maatje minder shopt, maar dat zag ik al aan de zwembad foto's in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-05-2022 08:13
Ik zie alles nog gewoon?
Dat bericht van 24 april zij is echt niet goed hoor
Zulke fans kunnen zelfs gevaarlijk worden.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 08:27
Zo daar gaat ze echt niet blij mee zijn ijdel als ze is. Ze ziet er daar echt uit als een Moeke.
Maar je kan wel gelijk zien hoe erg zij haar foto's shopt en dat ze zich echt een maatje minder shopt, maar dat zag ik al aan de zwembad foto's in Amerika.
Die foto’s waren alles behalve flatteus daarom geloof ik ook niet dat zij zelf de piranha’s ingelicht heeft .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
16-05-2022 08:28
Die foto’s waren alles behalve flatteus daarom geloof ik ook niet dat zij zelf de piranha’s ingelicht heeft .
Dat geloof ik eerlijk gezegd ook niet want Mo wil overal controle over dus zeker over foto's van haarzelf. Je ziet op de weekend foto's echt haar leeftijd, nog steeds goed uitziend maar niet de vrouw die zij neer wil zetten op Instagram.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-05-2022 01:08
Sure....

https://www.story.nl/artikel/showbizz/a ... -als-vader

Hoewel ze als ex-verloofde van André Hazes feitelijk geen enkele rol meer speelt in de vaderlandse showbizz, doet Monique Westenberg er alles aan om in de picture te blijven als moeder van hun zoontje André junior. Terwijl de zanger, die al lange tijd kampt met een mentale burn-out en alles op alles zet om de positieve kant van het leven weer te zien, zich volledig in de luwte ophoudt, deelt Monique geregeld intieme gezinskiekjes met haar vele Instagram­volgers.

Foto's
Toch denken vrienden die er verstand van hebben én kijk hebben op de huidige gezinssituatie dat dit niet bepaald de meest voor de hand liggende aanpak is. ‘Wat ze daarbij lijkt te vergeten, is dat het voor André door al die foto’s steeds moeilijker wordt om zijn koers te blijven volgen: die van vader alléén, die als eerste prioriteit het belang van zijn zoontje voor ogen heeft. Voor die kleine heeft hij Monique meegevraagd naar Amerika – ze konden het ventje moeilijk alleen op die KLM-vlucht zetten.'

Bullshit, dat laatste, natuurlijk.
Ze hebben speciale stewardessen voor alleenreizende kinderen, als het moet.

Het zou niemand verbazen als André tijdens die vakantie intiem is geweest met Monique – hij is nu eenmaal een man van vlees en bloed, en Monique heeft altijd een seksuele aantrekkingskracht op hem gehad. Ze weet ook goed hoe ze hem moet verleiden. Hoewel André de komende tijd absoluut als solo-vader met zijn zoontje bezig wil zijn en aan zijn herstel wil werken, is dat de enige kans om hem op lange termijn weer te kunnen behagen, zoals ze voor ogen lijkt te hebben.'

Echt onsmakelijk dit.
Story is weer eens heel erg dicht tegen iemand in de omgeving van Hazes gekropen.
Die van de stamppotjes misschien...
Zielige A2 is het slachtoffer van een verleidelijke vrouw.
Het is wel duidelijk uit welke hoek deze visie is.

En solo-vader?! Als dat zijn wens zou zijn, had hij er juist voor moeten kiezen om eens alleen met zijn zoon tijd door te brengen. Niet met Mo (of Djarno).
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Zo hee, wat filters al niet kunnen doen.
Meelezer leest weer mee. Goeie topictitel!

Die fan is echt een rare vrouw. Komt een beetje obsessief over.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of Mo’s familie er wel zo happig is om A2 weer binnen te halen. Tenslotte is A2 nou niet echt de man die Mo gelukkig maakt.

Ik bekeek net de IG van Mo’s vader, en die spookaccount van Rachel (hennie.v.b62) plaatst akelig commentaar op foto’s met Mo (en A3).
-“Klein Dré kijkt niet zo vrolijk iedere keer dat hij op de foto moet” ( 9 februari)
- foto (16 februari) van Mo met hond: “wie is dat naast die hond?” Commentaar van 1 week geleden

Mo’s vader is een fijne opa voor zijn kleinkinderen, zo te zien. Het is A3 gegund.
mdh wijzigde dit bericht op 16-05-2022 09:30
8.67% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
mdh schreef:
16-05-2022 09:27
Ik ben benieuwd of Mo’s familie er wel zo happig is om A2 weer binnen te halen. Tenslotte is A2 nou niet echt de man die Mo gelukkig maakt.

Ik bekeek net de IG van Mo’s vader, en die spookaccount van Rachel (hennie.v.b62) plaatst akelig commentaar op foto’s met Mo (en A3).
-“Klein Dré kijkt niet zo vrolijk iedere keer dat hij op de foto moet” ( 9 februari)
- foto (16 februari) van Mo met hond: “wie is dat naast die hond?” Commentaar van 1 week geleden

Mo’s vader is een fijne opa voor zijn kleinkinderen, zo te zien. Het is A3 gegund.
Op de foto van 1 april reageert ze, het wordt wel eens tijd dat ah3 zijn oma Rachel mag zien o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven