Entertainment alle pijlers

OnlyFans Uncovered

11-04-2021 23:20 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de nieuwe docuserie OnlyFans Uncovered geven acht creators ons een uniek inkijkje in de wereld van OnlyFans. Ze delen hun positieve ervaringen maar laten ook de donkere kanten zien. De creators laten zien hoe zij te werk gaan, wat hen drijft, waarom ze zichzelf blootgeven voor geld, hoeveel ze er mee verdienen en wat zij hiermee hopen te bereiken. Want om meer geld te verdienen moeten ze soms over hun eigen morele grenzen stappen.
Hoe ver willen ze gaan om hun fans tevreden te houden?


Iemand die het heeft gezien of gaat kijken? Ik heb net de eerste aflevering gezien, wat een wereld zeg. Die bedragen... :O

Die jongens begrijp ik ergens wel. Die verdienen zo veel dat ze over een aantal jaar nooit meer hoeven werken, als ze een beetje verstandig investeren.
Maar dat meisje van 20... Hoe ga je straks ooit nog een baan vinden? Leek me best wel erg voor die moeder, als je dochter zo'n pad kiest.

En die Rosanna en Niels, wat een ranzig stel is dat toch. Ik vind haar wel altijd iets zieligs hebben, hier ook weer. Wat een leeg leven, als alles draait om uiterlijk en geil gevonden worden.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
12-04-2021 12:59
Voor die Rosanna is het denk ik echt gevaarlijk. Ze is super onzeker, heeft een geschiedenis met eetstoornissen, heel gevoelig voor bevestiging en dus beïnvloedbaar... Lijkt me echt vergif, zo'n gozer naast je die het allemaal wel geil en makkelijk verdienen vindt.
Ik heb het idee dat het meer van haar komt, net als hun deelname aan temptation.
Alle reacties Link kopieren
apppie schreef:
12-04-2021 12:57
Op Videoland! :)

Had het ondertussen ontdekt maar toch bedankt! 😄
Alle reacties Link kopieren
Die man van € 800 per maand die dan aan de ontbijttafel met z'n mams gaat vertellen dat hij die dag gezellig naar zijn vriend Ben gaat.... en zij vraagt: "Wat gaan jullie zoal doen?" :rofl:

Maar verder leken het me, op die Levy na, inderdaad behoorlijk labiele mensen die er vooral zitten voor de bevestiging / escapisme uit de dagdagelijkse saaiheid.

Lijkt me ook zo moeilijk voor de ouders van Roos ergens. Ze is nog zo jong, vraag me af of ze wel echt beseft waar ze mee bezig is.
Alle reacties Link kopieren
Snoesje83 schreef:
12-04-2021 13:03
Ik heb het idee dat het meer van haar komt, net als hun deelname aan temptation.
Dat denk ik ook hoor, uit hang naar aandacht. Maar het helpt natuurlijk niet als je vriend het ook allemaal wel lekker vindt en stimuleert.
Ik had juist het idee dat het vooral uit Rosanne kwam. Ik zag Niels een paar keer lachen als een boer met kiespijn....

Lijkt me wel heftig voor die man met tattoos. Volledig seksen in een video voor 800 euro en een jongen in boxer op foto voor 60.000 🤣
Sorry, maar dan lach ik mij een krul in de lul....
Alle reacties Link kopieren
Moeder83 schreef:
12-04-2021 23:51
Ik had juist het idee dat het vooral uit Rosanne kwam. Ik zag Niels een paar keer lachen als een boer met kiespijn....

Lijkt me wel heftig voor die man met tattoos. Volledig seksen in een video voor 800 euro en een jongen in boxer op foto voor 60.000 🤣
Sorry, maar dan lach ik mij een krul in de lul....
Ja ik ook, zie de reactie boven de jouwe :)

En inderdaad! Die deed wel iets verkeerd, echt een schijntje voor wat hij er allemaal voor moest doen. En ik vond het Colombia-verhaal ook een beetje wanhopig overkomen.
Ja die trip naar zuid amerika is gewoon een ordinaire seks toerist uithangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven